-da bine..o să îl chemăm mâine seară la noi..acum merg să mănânc și să mă culc sunt obosit.."pleacă către bucătărie"
-m-am întâlnit cu Yujin acum două săptămâni appa.."se uită după el"
-mm.."se oprește în loc"
-da ai auzit bine..
-de ce te-ai întâlnit cu ea?! "se întoarce și se uită la fată" ți-am spus să ai grijă ce faci cât am fost plecat..
-m-am întâlnit întâmplător..ea s-a ținut după mine..
-aishh! "se uită la ea furios"
tata nu suportă să mă întâlnesc cu ea..îi urăște rudele mamei..ce-i drept și eu o urăsc pe Yujin..însă el e diferit..urăște să mă întâlnesc cu rudele din partea mamei..e absurd..
-și eu o urăsc ca și tine..nu te uita așa la mine..
-să nu te prind că te mai întâlnești cu ea!
-bine "își dă ochii peste cap" nu ai idee ce bine a fost fără tine "șoptește"
-ai spus ceva?
-da..mă duc să iau o gură de aer "merge ușor spre ușă"
-să ai grijă scumpo "se uită după ea"
-voi avea eomma.."pleacă"
-tu ce stai? pune-mi să mănânc!
-acum mă duc.."pleacă repede"
"fata pleacă mergând cu cârja ușor ușor spre parc..cum mergea ea dă de Jungkook care stătea pe o bancă uitându-se în sus către cer..fata se oprește uitându-se la el zâmbind..el o observă îi face cu mâna ridicându-se și vebind ușor spre ea..băiatul se apropie ușor de ea..fata fără să vrea se împiedică prinzându-se de băiat și căzând peste el..cârja căzând și ea lângă..acum cei doi erau unul peste altul pe jos"
-um "se uită la el rușinată" scuzeeee!
-e în regulă "se uită la el"
"cei doi stau așa câteva secunde uitându-se unul la celălalt însă fata își dă seama ce se întâmplă și se dă repede la o parte stând în fund pe jos"
-îmi cer scuze chiar nu am vrut.."se uită în jos rușinată"
-este ok Iseul "se uită la ea"
o doamne nu pot să cred ce tocmai s-a întâmplat..inima îmi bate atât de puternic cum nu a mai bătut vreodată..cred că eu chiar m-am îndrăgostit de Iseul..nu cred că e bine..aishh Jimin hyung mă va omorâ
-haide să mergem să mâncăm ceva vrei? "se uită la el"
-sigur dar doar cu o condiție "se uită la ea"
-ascult
-să mă lași să te duc în brațe "zâmbește"
-ohh bine
"băiatul o ia ușor pe fată în brațe ea luând cârja și ținând-o în mână..după ceva timp de mers pe jos cei doi găsesc o tarabă unde aveau mâncare de tot felul lângă având și niște mese cu scaune..o lasă pe fată la masă iar el merge să ia de mâncare"
-ajumma dați-mi și mie două porți de kimbap și două de tteokbokki..oh da și un ceai fierbinte vă rog
-sigur tinere.."dă din cap afirmativ punând mâncarea" iubita ta este tare frumoasă "zâmbește"
-iubita mea? "se uită la ea"
-da..fata cu care ai venit
-ohh nu este iubita mea "flutură mâinile în semn de nu"
-atunci soția ta..totuși pare cam tânără
-ohh nuuu! nimic de genul ăsta..adică "se uită spre fată" nu putem fi mai mult decât prieteni.."își întoarce potrivirea către mâncare"
-de ce nu? arătați minunat împreună "zâmbește" sunteți tineri și frumoși..nu ar trebui să vă stea nimic în cale..nu atunci când iubești..poftim mâncarea tinere "îi întinde mâncarea zâmbind"
-mulțumesc ajumma "zâmbește și ia mâncarea plecând"
-a venit mâncarea uraaa!
-poftim "așează mâncarea pe masă" e bună și fierbinte "zâmbește așezându-se și el"
-pe o vreme ca asta mâncarea și bautură fierbinte e cel mai bun remediu "zâmbește"
-poftă bună pitico "zâmbește"
-poftă bună și ție domnule Jeon "zâmbește și se apucă să mănânce"
-am să te ajut să mergi singură de tot "mâncând"
-chiar așa? "se uită la el"
-mhm..să mergi ca înainte
-știi mă gândeam să mă reapuc de balet însă trebuie să mă pun bine pe picioare întâi..o să merg într-o zi la teatru să văd ce și cum
-whooah asta e o veste minunată "zâmbește" chiar m-aș bucura să te văd dansând
-vreau să mă reîntorc la viața mea dinainte..vreau să fac ceea ce îmi place..ca înainte deși îmi e greu cu tot încă
-sunt sigur că vei reușii cu toate "dă din cap afirmativ"
-poți merge să iei soju te rog?
-soju? "se uită la ea"
-da..este o băutură..nu ai băut niciodată?
-nu..nu am auzit de ea până acum
-du-te știe ajumma ce să îți dea "dă din cap afirmativ"
"băiatul merge și ia soju apoi se întoarce după ce fata bea toată sticla îl mai trimite și ia încă două și le bea și pe acestea..fata deja era amețită..băiatul o ia în spate și merge cu ea spre casă"
-o să ai probleme dacă tatăl tău te vede așa
-știu dar nu îmi pasă" își lasă ușor capul pe spatele băiatului"
-Jungkook ești atât de cald și moale "zâmbește"
-chiar așa?
-mhm..aș putea sta o veșnicie aici..tu nu ai o iubită?
-nu am
-un bărbat atât de frumos nu are iubită? Cum de?
-se pare că nu..pentru că îmi place de cineva deja..
-whooah cred că e norocoasă acea fată..
-chiar este..dar și ție ai spus că îți place de cineva și nu e Taehyung..
-da așa este..
-și cine este?
-nu îți pot spune..
-de ce nu?
-pentru că oricum nu mă va plăcea vreodată..îi place de altcineva..
-hmm? "se oprește în loc"
-este vorba de Jungkook..știu că nu mă plece și oricum nu poate fi ceva între noi vreodată "suspină..câteva lacrimi alunecă ușor pe obraji adormind"
-Iseul ai adormit?..Iseul? "merge în continuare" aishh..și eu te plac pitico..m-am îndrăgostit de tine și știu că îți voi face rău dar..vreau să fiu cu tine..vreau ca totul să fie bine..să pot fi lângă tine..
1025 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli..
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
Fiksi PenggemarKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...