✨Capitolul 20✨

23 1 0
                                    

-voi încerca doamnă Kim "zâmbește ușor"

-mulțumesc din suflet Jungkook "îl bate ușor pe umăr apoi pleacă"

-Iseul? "intră ușor închizând ușa" micuțo?

"fata nu spunea nimic..se întoarce ușor și se uită la el..băiatul merge ușor și se așează pe marginea patului"

Era diferită ca de obicei..avea ochii roșii la fel și obrajii mai puțin restul pielii care era de o culoare albă ca laptele..pur și simplu era distrusă..cuvintele mele au distrus-o și îmi pare atât de rău încât aș face orice doar să o văd fericită..acum mă simt oribil..

-Iseul "o ia ușor de mână" îmi pare rău..chiar nu am vrut să fie așa..și eu te iubesc enorm de mult "își lasă privirea în jos"

-nu vreau să pleci de lângă mine.."plângând"

-nici eu nu vreau..dar nu pot face nimic..

-te iubesc Jungkook..

-și eu te iubesc Iseul dar dacă o fac voi dispărea și tu vei suferi..

-nu contează vreau să fi lângă mine chiar dacă nu va dura mult..

-of micuța mea "o îmbrățișează strâns"

-vreau să fiu lângă tine "plângând și mai tare" vreau să fim fericiți mereu..

-shh liniștește-te Iseul..acum sunt aici și voi fi cât voi putea..

Nu voiam să accept că el va pleca pentru totdeauna..nu voiam să stau departe de el nici măcar o secundă..voiam doar să fim fericiți nimic mai mult dar se pare că fericirea ne va fi luată curând..totul se va spulbera și va dispărea precum fumul..

****

-hai să ne bucurăm de timpul rămas..mai sunt 10 zile până la spectacolul meu deci hai să trăim din plin până atunci mm?

-sigur..facem orice vrei tu

-să mergem la întâlniri..să facem o excursie la plajă..să mergem într-un parc de distracție și să ne căsătorim

-sunt dispus să fac orice pentru fericirea ta dar vreau să te rog un lucru Iseul "o apucă ușor de mâini" vreau ca tu să fi fericită în continuare și să te bucuri de viață și te rog să nu mă uiți și nici amintirile..iar de fiecare dată când plouă să știi că am venit să te vizitez

-îți promit că nu te voi uita niciodată și nici amintirile noastre..voi fi fericită și mă voi gândi mereu la tine "se uită la el zâmbind ușor" mă voi gândi la tine ca la o adiere ușoară de vânt ce îmi va mângâia părul și obrajii..

~două zile mai târziu~

"fata împreună cu băiatul au plecat spre Busan..voiau să viziteze marea așa cum și-au propus..băiatul conducea în timp ce fata dormea pe scaunul din dreapta..după ce ajung băiatul își întoarce capul ușor către fată și se uită la ea zâmbind dându-i ușor șuvița de par la o parte mângâindu-i ușor obrazul"

-ești atât de minunată Iseul..m-am îndrăgostit de cel mai dulce și curat suflet pe care l-am întâlnit vreodată..aș vrea să pot sta o viață lângă tine..să putem îmbătrâni împreună însă..destinele nostre au fost scrise diferit față de cum ne dorim noi..sper să poți fi fericită în continuare..eu te voi iubii de oriunde aș fi "o lacrimă alunecă ușor pe obraz"

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum