~ özel bölüm ~

1.3K 67 4
                                    



@xegeyenotlarr; benden gideli 5 yıl oldu, 5 yıl boyunca kimleydin, nerdeydin, nasıl yaşadın bilmiyorum. Belki de çoktan unutmuşsundur beni.. ama ben hâla seni yaşatıyorum kalbimde unutamıyorum.. ihanet edicekmişim gibi hissediyorum sevgine, keşke bir gün bu şehir bizi göz göze getirse Ege.. keşke bütün sorularıma bir cevap bulabilsem.. kimse yardım etmedi bana, kimse senin hakkında konuşmadı.. yaşıyor musun onu bile bilmiyorum ne kadar acı verici değil mi? biliyorum okuyorsun bunları.. benim tanıdığım Ege peşimi bırakmazdı bir şekilde bulurdu beni.. burda da buldun eminim, okuyorsun yazdıklarımı. Sana kızgınım sanıyorsun belki de, evet ilk başlarda kızdım benim kafamda milyonlarca soru bırakıp gitmene kızdım.. ama şimdi büyüdüm ve karşıma çıktığın zaman seni dinleyeceğim, yaşadığın zorlukları dinleyeceğim. Sende beni dinleyeceksin, sen yokken neler yaşadığımı, nasıl buraya kadar geldiğimi. Yazdığım kitapları da satın aldın, bana gelen notlardan bir kaçının sana ait olduğunu da biliyorum.. niye yanımda olmuyorsun? niye yanında olamıyorum? Hayatında kim var bilmiyorum, belki bir çocuğun bile olmustur kim bilir? Bunlar umrumda değil, senin iyi olup olmadığını merak ediyorum her geçen gün daha da artıyor isteğim, geçen gün imza günüm de sen de vardın.. ilk defa hissettim biliyor musun? masa da kar küresi vardı.. sanki senin orda oldugunu bilmem için, yanımda olduğunu hissetmem için yapmış gibiydin.. bunu bize niye yapıyorsun Ege, seninle mutlu olmak varken 5 yıldır acı çektiğim yetmiyor mu? Önüme bakamıyorum hayatıma birini dahil edemiyorum anla artık, bu ömür seninle geçmek istiyor. Yalvarırım bir çıkış kapısı aç bana, yoruldum, kalbim dayanmıyor artık. Bir kere çıksaydın karşıma her şeyi baştan anlatıp sonra gitseydin koymazdı. Bende hayatıma devam edebilirdim, ama senden endişeleniyorum, varlığından bile. En yakın arkadaşın Gökhan'ın düğününe bile gelmedin, korktun mu benimle karşılaşmaktan? Eğer aynı gökyüzünün altındaysak nereye gidersen git, kaç km uzaklıkta olursan ol bizi bir araya getirecek Ege.
Ben buna çok inanıyorum.. veya kendimi kandırmak istiyorum. her gün burayı unutmamak adına küçük küçük şeyler yazıyordum ama doldum, ve bugün de baya uzun yazıyorum..
senin gibi biri çıkmadı karşıma,
senin gibi seven, hissettiren..
Belki çıksaydı bir şans verirdim..

ben o şansı sende kullanmak istiyorum Ege..

Laptopu kapatıp kenara koydum, bahçeye çıkıp biraz hava almak istiyordum..
edebiyat fakültesini bitirip biraz evde kalmıştım o sırada ise yazarlığa başladım, sürekli aklımda Ege olduğu için onunla ilgili ufak tefek yazılar yazıyordum daha sonra ise bizim aramızda oluşan ilişkiyi daha da güzel bir hale getirip kitap yapmıştım, baya bir ilgisini çekmişti etrafımdakilerin daha sonra bir iki kitap daha çıkarmıştım, şimdi ise tumblrda sadece Ege'ye notlar yazıyordum belki görür de okur diye.. kim bilir..
Bundan 3 yıl önce Gökhan ile Ecem evlenmişti, o zaman çok büyük bir umudum vardı Ege'nin de geleceğinden.. miray bile vardı ama o gelmemişti.. miray ile yalan ilişkilerinin olduğunu anlamıştım ama şimdi miray kendi hayatıyla ilgilenirken Ege'nin hiç etrafta olmaması canımı yakıyordu. Gökhan'a artık hiç bir şey sormuyordum, en son konuştuğumuz da iyi olduğunu ve yurt dışında kafa dinlediğini söylemişti tabi ne kadar doğruysa, ama ben biliyorum dibimdeydi.. varlığını hissediyorum yakınlarımda beni yalnız bırakmak istemiyormuş gibi etrafımda. sürekli onun kokusunu, onun hayalini görüyordum..
sesini duymak istiyordum, evet karşıma çıkmıyordu ama telefonla bile aramamıştı sırf belki arar diye numaramı bile değişmemiştim. Anladım ki bazen insanlara verdiğin değeri alamıyormuşsun ve bu daha çok incitiyormuş seni.
Ecem'i arayarak müsait olup olmadığını öğrendim ve evinin yolunu tuttum.









Hepinizin benden beklediği bölüm geldi, evet henüz Ege'den bir ses Seda yok ama ilerde göreceğiz, uzun bir aradan sonra yeni bölümü nasıl buldunuz?

Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin