Bir kaç gün sonra ;Evime kamera sistemleri kuruyordum, çünkü artık Ege'nin buraya geldiğini öğrenmiştim. Belki onu görürüm diye umutla her odaya, bahçeye kamera taktırmıştım, nasıl evime rahatça girebiliyordu.. ben uyurken evde gezebiliyordu aklım almıyordu. korkumdan geceleri uyuyamaz oldum..
günler onu bekleyerek geçiyordu bütün ışıkları kapattım bir köşeye çekildim gecenin ilerleyen saatlerinde.. sanki Ege gelicekmiş gibi oturmuş onu bekliyordum, televizyon felan da açık değildi evde sessizlik vardı.
kapı koluna birinin dokunduğunu hissettim açmaya çalışıyordu, ama sert bir şekilde uğraşıyordu Ege olabilir mi diye düşünmeden edemiyordum, içimde korku kapladı ya oysa veya o değil de hırsızsa napıcaktım. Telefonumun yanımda olmadığını fark edince tedirginlik sardı, kapıya vurup açıldığını fark edince hızlıca yukarıya çıktım, deli gibi korku sardı bedenimi. Telefonumu alıp kamera görüntülerini açıyordum, bir dakika bir dakika bu o değil Ege değil.. Evde hırsız var ve ben tekim.. hırsıza davetiye çıkarmıstım. Hızla polisi aradım, ve odamın kapısını kilitledim, adresi verdikten sonra bana doğru gelen ayak seslerini duydum korkuyla Ecem'i aradım ama açmıyordu. Son bir kez şansımı deneyip Gökhan'ı aradım bir kaç çalıştan sonra telefonu açtı.
"Hırsız var evde."
"Ne? Ciddi misin sen Ahsen"
"Gökhan odama doğru geliyor yalvarırım bir şey yap. Kapım kilitli ama." Kapıyı açmaya çalışıyordu bağırmaya başladım
"B-ben Ege sandım ama ama bu hırsız."
"Sikicem böyle işi geliyoruz hemen." Yüzüme telefonu kapattığında kimle geldiğini anlamamıştım. Ayak sesleri ve vurma sesleri uzaklaşınca rahatlamaya başladım, görüntüleri açıp nerde diye bakıyordum, aşağıda ki çekmeceleri karıştırıyordu. Elime vazo alıp odamdan çıktım, yavaş haraketlerle aşağı iniyordum. Sesini duydum. Bağırıyordu"Hadi ama Ahsen beni tanımamış olamazsın." Sesi.. yiğitin sesini andırıyordu. Lambaları yakmaya çalıştığımda olmuyordu Allah kahretsin. Telefonumun flaşını açarak aşağı indim bağırarak
"Ne istiyorsun benden, hırsız gibi evime zorla girdin."
"Biraz adrenalin katayım dedim hayatına.." yüzünü daha net bir şekilde görebiliyordum
"Polis çağırdım. Emin ol 5-10 dk içerisinde gelirler."kahkaha atmaya başladı
"Ege'yi çağırsaydın ya, onu da görmek istiyordum."
"Evimden siktir git haneye tecavüz yaptığın" üstüme yürümeye başladı
"Bak sen.. tecavüz demek ki.. o zaman dediğini tam olarak gerçekleştirelim." Beni duvara yapıştırdıktan sonra bacağımla bacak arasına vurdum, onun kıvranmalarını görünce dış kapıya doğru ilerlicektim ta ki saçımdan tutup sürüklenene kadar, salonu doğru sürükleyip üstüme çıktı, ellerimle yüzünü cırmaya başlamıştım.
"Emin ol.. bu yaptığın bana zevk veriyor." Ellerini t shirtümün içine sokmaya çalışıyordu.
"Bırak beni pislik herif." Kafamla kafasına vurduğumda sarsıldı ve üstümden düştü, bahçe kapısını açıp ona bakarak koşmaya başladım ve biriyle çarpışıp üstüne düştüm.•
•
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Ficção AdolescenteEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'