3.1K 161 11
                                    


1 Hafta sonra;

"Ahsen, bir haftadır Ege ile aranızda ne olup bittiğini anlatmıyorsun, ikinizde uzaklaştınız birbirinizden benimle bile konuşmanı kestin. Yani neler oluyor? Sürekli sorsam bile birşey demiyorsun, şimdide birden bire sömestir tatilinde İzmir'e gitmek için bavul hazırlıyorsun bir şeylerden mi kaçıyorsun?"
Gülerek,

"Neyden kaçacağım Allah aşkına, biraz dinlenirim sınavlardan dolayı yoğunluk yaşadım hemde babamla artık konuşmam lazım. Bir evin durumuna da bakmış olurum."

"Peki ya Ege?"

"Ne alaka o?"

"Yani aranızda ne oldu da böyle uzaklaştınız?"

"Bir şey olmadı ki aşkım, uzak durmak benim için daha iyi zaten anlamsız bir şekilde çok yakınlaşmıştık doğruda değil. Aşka vakit ayıramam zaten"

"Saçmalama kızım kaç yaşındasın sevebilirsin hoşlanabilirsin, aşık olabilirsin ama senin konuşmama veya ondan uzaklaşma sebebin başka."

"Yok be, öyle bir şey değil yani ortada bir şey yok işte aman boşver." Hızla bavulu kapatarak kapıya götürdüm.

"Acaba bende mi gelseydim seninle?"

"Şimdi kış zaten, yazın gideriz  daha iyi olur." Üzülerek yüzüme baktı,

"Ya Ecem yapma böyle alt tarafı 1-2 haftacık kalacağım sende benim yokluğumda Gökhan ile vakit geçirirsin işte."

"Ben ama hep beraber vakit geçirmek istiyordum."

"Boşver." Montumu felan giydikten sonra dışarıya çıkıp arabama doğru ilerledim Ecem'i de eve bırakacaktım sonra ise adım adım İzmir'e ilerleyecektim.

Ecem telefonu yüzüme tutup, "bak Ege ne yazmış altına."

Ecemkaraa, gökhangenç + 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecemkaraa, gökhangenç + 3.145 beğeni

@Egeben; Bu ne biçim son böyle?'
@gökhangenç ; Değmez miydi sevgimiz
Savaşıp direnmeye? Jdkdkdkdkkd
@ecemkaraa; @gökhangenç Hayırdır aşık mı oldun?

@nazçelk; Dm bakar mısın?

@hakercıhatun; İyi misin?

@vuslatt_; gözlerinin derinliklerinde kaybolduğum 🖤

@kimbusena; Düşmeyende ne bilim?


Ege'yi takip etmiyordum o ise beni hâla takip edip storylerime bakıyordu, ama gönderimi beğenmemişti. Geçen haftadan sonra uzunca düşünmüştüm Ege'yi, evinde olan kızı, bana yazan numarayı, dediklerini, doğruluk payını. Kafayı yiyecek gibi olmuştum. Ege ne gelmişti, ne yazmıştı anlamıştım artık sevmediğini, çünkü seven insan her koşulda yalnız bırakmazdı. Gerçekten de benimle oyun oynamıştı artık böyle düşünüyordum, Ecem'i eve bıraktıktan sonra konumumu açıp ilerlemeye başladım.

Ahsenin İzmir'e gitme sebebi Ege yüzünden, belki unutur diye yaşadıklarını.
Bakalım bundan sonra neler olucak?
Çok fazla bölüm olduğunu düşünüyorum, belki yakın zamanda final yapabilir..

Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin