Ahsenkayaa; Ben nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum ama, o kadar güzel di ki. Çok mahçup ettin beni çok çok çok teşekkür ederim, ilk defa birinden kar küresi aldım. Çok saol Ege.
Egenin_kayıbı; Ne demek, gördüğümde direkt sen geldin aklıma.
Egenin_kayıbı; Nasıl ya o 13 taneyi sen mi aldın?Ahsenkayaa; Aynen çok sevdiğim için hep aldım.
Egenin_kayıbı; Çok sevdiğini bilen yokmuydu? Niye kimse almadı ki?
Ahsenkayaa; Bilmem, biliyorlar ama gereksiz buluyorlar böyle koleksiyon gibi durmasını. Oysa çok hoşuma gidiyor benim, gerçekten çok teşekkür ediyorum, anlamlı ve güzel hediyen için :))
Egenin_kayıbı; Güzel günlerde kullan canım,
Egenin_kayıbı; Bir şey soracağım sanaAhsenkayaa; Tabii sor, bende o sıra defterimi okuyayım hdjdjd.
Egenin_kayıbı; Daha okuyamadın mı? Bir kaç söz yazıyor o kadar, sen doldurursun devamını.
Ahsenkayaa; sözlerine düştüm düştüm düştüm be..
Ahsenkayaa; ÇokÇok güzel şairlerden almışsınEgenin_kayıbı; Aynen aynen çok güzeldi sözler.
Ahsenkayaa; Ama bir tanesini bilmiyorum kimin sözü?
Egenin_kayıbı; Bir tane de kendim bir söz yazmıştım odur büyük ihtimalle ;)
Ahsenkayaa; Söz felan mı yazıyorsun? Bu arada çok güzel
Egenin_kayıbı; Aklıma arada esiyor not alıyorum.
Ahsenkayaa; Sende benim gibisin desene sjjdjd.
Ahsenkayaa; Ay şey sen bir şey diyecektin, lafını böldüm söyleyebilirsin.Egenin_kayıbı; Sıkıntı yok.
Egenin_kayıbı; Benim fake olduğumu düşünüyor musun?Ahsenkayaa; Doğruyu söyleyeyim, ilk düşündüm ama şuan öyle bir şey düşünmüyorum.
Egenin_kayıbı; bu düşünceni ne değiştirdi peki?
Ahsenkayaa; hiiiiçççççç
Egenin_kayıbı; bir şey değiştirmiş belli.
Ahsenkayaa; Resim atmışsın ya, seni görmüş oldum.
Egenin_kayıbı; O fotoğraf fake de olabilir ama.
Ahsenkayaa; jsjdjdjkdkd yooooook değil.
Egenin_kayıbı; Eminliğin nereden? Hdjdjdjd
Ahsenkayaa; Bilmem.
Egenin_kayıbı; Peki öyle olsun 🌹
1.264 beğeni
@ahsenkayaa; Nedir bu içimde kopuşan sevinç? Ölecek miyim ne? ☘️
@ecemkara; Yuh kanka yine mi kar küresi aldın?
@ahsenkayaa; @ecemkara Hediye aşkım 🤍
@egenin_kayıbı; 🌹
@ahsenkayaa;@egenin_kayıbı ☘️
@ardahan; Bıkmadın mı kar küresinden
@selinaksoy; Kızım yeter ya bu ne sevdaymış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Teen FictionEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'