Otele gelip hemen duş almıştım şimdi ise laptopdan şarkı açtım ve yatakta boş boş oturuyordum bornozla. Telefonumu onların yanında unutmuştum, birazdan Ecem'in geleceğini de biliyordum çünkü odamın şifresini biliyordu. Şarkıyı mırıldanırken aklım sürekli egedeydi, şöyle diyordu şarkı da" Buralar şimdi yangın yeri
Yokuluğun yangının alevi
Söyle gitmenin sebebi neydi?Gözlerimi kapatsam yüzünü görürmüyüm
Gündüzleri uzatsam geceler bir kördüğüm
Kapıları kapatsam yanlız üşürmüyüm
Bir kuş olupta uçsam üzerine süzülürmüyüm.."Tekrardan ağlamaya başlamıştım, beraber şarkı söylemiştik. Ve sözleri çok ağır olan bir yabancı şarkıydı.
Bundan sonra ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu, istanbula gitmem gerekiyordu çünkü ne mirayın yüzünü görmek istiyordum ne de Egenin.
Odamın kapısı açılınca dönüp de arkama bakmadım çünkü Ecem sadece şifremi biliyordu. konuşma hakkı vermeden sesimin titremesini önemsemeyerek.
"B-Ben ona. Aşıkken. O neden. Yanımda değil. Neden o kızın yanında. Neden benim. yanımda değil. Çok koyuyor Ecem. Benimle olmasını. İstiyorum. Bu istediğim. Çok. Bencilce. Biliyorum ama. Yapamıyorum. Sana yemin ederim. Olmuyor."Yatağa oturmuştu, yanıma yaklaşınca kokusu burnuma doldu saçımı geriye attı. Kafamı kaldırıp baktığımda ise Ecem olmadığını anlamıştım, kendime hakim olamayarak ağlamaya başladım. Sarıldı, sıkı sıkı sarıldı. Sanki bırakmayacakmış gibi, sanki hiç bir yere gitmeyecekmiş gibi, sanki hep benimle olucakmış gibi.
"N-Nolur ağlama." Onunda sesi titriyordu, hiç bir şey demiyerek kollarımı boynuna sardım kafamı da gömmüştüm, kokusunu içime çektim işte o zaman gerçekten nefes aldığımı hissettim. Bornuzlu olduğum aklıma gelince ağlamaktan kızaran gözlerim gibi olmuştu yüzümde, ağzımdan tek kelime çıktı.
"G-Git.."
"Seni böyle bırakıp gitmemi mi istiyorsun."
"S-Senin onun yanında olman lazım. Miray seni. Bekliyordur." Geri çekilip elimin tersiyle yüzümü sildim. Ayağa kalkarak kapının oraya gittim, kapıyı açtığımda buğulu gözler ile bana bakıyordu. Yanıma gelerek gözlerini kapattı kulağıma doğru eğilerek,"Aşk bir hastalıkmış sanki
Seni bende hapsetti."Çalan şarkıyı söylüyordu, hemen geri çekildim. Gözlerimin içine bakıyordu, bir şey dememi bekliyordu. Diyecek bir tek lafım bile yoktu.
—
Bugünlük böyle oldu, umarım beğenirsiniz.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın 🍭
Kendinize dikkat edin ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Novela JuvenilEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'