Dudaklarımdan ayrılmayıp ayağa kalktı, bir odanın kapısını açıp içeriye girdi. Vücudum yatakla buluşmuştu, o ise üstümden kalkıp dolabın oraya yürüdü."Burda sana yakışacağını düşündüğüm bütün kıyafet türünü aldım.. pijamasından tut, iç çamaşırına kadar.. istediğini kullanabilirsin şimdi."
yataktan doğrulup dolabın oraya geçtim gerçekten de bir sürü elbise, pantolon her şeyden dolu dolu almıştı.. pijama takımlarının olduğu yere baktığım da hiç uzun bir şey göremedim,
"niye senin pijamaların gibi uzun bir şey yok."
"Seni öyle görmek istemiyorumdur belki." Koluna vurarak
"Ya git. Pisliksin."
"Hadi ama beğenmedin mi."
"Yok güzeller de karar veremedim sen seçsene." Biraz düşündükten sonra eline beyaz bir takım aldı ve bana uzattı.
"Hımmmm giyelim bakalım, banyo ne tarafta."
"Sen giyin burda ben çıkarım dışarıya." Kafamı salladıktan sonra elbisemin fermuarına ulaşmaya çalışıyordum, Ege'nin eline değince elimi geri çektim.
"Şey aslında yapardım ben."
"Hıhıhımmm yapardın." Yavaş yavaş fermuarı aşağı doğru indirince nefesini boynumda hissediyordum ve içmiş gibi kafam dönmeye başlamıştı. Elini çektiğinde elbise düşecek diye hemen sarıldım, teşekkür etmemi beklemeden odadan çıktı.
Takımı üstüme giydikten sonra odadan çıktım, fazla mı kısa oldu diye düşünmeden edemiyordum ama normalde de zaten evde giyiniyordum böyle şeyler. Evin içinde Ege'yi ararken su sesi geliyordu anladığım kadarıyla duş alıyordu, oturma odasına geçip çıkmasını bekledim.
Uykum gelmeye başlayınca yatak odasına doğru yürüdüm o sırada banyonun kapısı açılınca kafamı oraya çevirdim. Ege altında havluyla, elinde ki havluyla da saçlarını kurutuyordu. Beni görünce durdu ve üstüme baktı,"Tahmin ettiğimden daha da çok yakışmış.."
"Teşekkür ederim." Diyerek odaya girdim ve kapıyı kapadım, yatağın içine girerken kapı açılınca kalakaldım."Burda mı giyineceksin?"
"Eşyalarımı almamışım o yüzden."
"Tamam bekle o zaman ben çıkayım." Yanından geçerken kolumu tuttu,
"Çıkmanı istesem bunu belirtmez miydim güzelim."
"A-ama." Kapıya yaslayıp alnını alnıma dayadı, uzun bir süre öyle kaldıktan sonra geri çekilip hemen odadan fırladım. Odaya geçip koltuğa kıvrıldım.ahsenin giydiği takım.
•
•
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Ficção AdolescenteEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'