3.1K 144 0
                                    



"Ya Ecem napıyorsun?"
"Bavulunu hazırlıyorum, bir kaç saate çıkacağız hadi." Dolabımı açıp bir şeyler çıkartıyordu yazlık, bikini, mayo ve bir sürü t-shirtler.
"Gelmek istemiyorum."
"İstiyorsun."
"İstemiyorum."
"Neyse ben odandan çıkayım sen hadi hemen bavuluna yerleştir, çıkalım." Oflayarak bir şeyler attım içine.

Dışarıya çıktığımda iki araba vardı, biri Egenin diğeri ise Gökhan'ındı. Gökhan'ın arabasına ilerlediğimde bana seslendi,
"Ahsencim, ben sevgilimle baş başa yolculuk yapmak istiyorum, kusura bakma."
"Tamam." Dedikten sonra kendi arabama ilerliyordum Ecem bu sefer bağırarak
"Kanka sen Ege ile gidiyorsun." İçimden bin bir küfürler saydırıyordum, hatta yeni küfür bile keşfetmiş olabilirdim. Ege'ye baktığımda arabasına yaslanmış yere bakıyordu, ilerleyip bagajı açıp bavulumu koyduktan sonra önde mi otursam, arkada mı otursam diye iç savaşlar veriyordum. Dayanamayıp öne geçtiğimde Ege de arabaya bindi, ecemler ise önden ilerliyorlardı.
Tek kelime bile etmiyordu, kulaklığımı çıkarıp kulağıma taktıktan sonra yyk'nın (yüzyüzeyken konuşuruz) şarkılarını dinlemeye başladım. Yarım saat ilerledikten sonra bir binanın önünde durduk, ne olduğunu anlamamıştım ta ki mirayı görene kadar zaten yüzüm asıktı bir de bu kız mı geliyordu.
Arabadan inip arkaya geçmem lazımdı, ama böyle bir şey yapmayacaktım sonuçta sevgilisi ilk beni aldı. Ege arabadan inip görüştükten sonra, Miray cama tıkladı camı açıp sahte bir gülümseme yerleştirdim yüzüme,
"Merhaba miray"
"Merhaba canım, şey ben senin yerine geçsem." benim yerim olduğunu da biliyor ve geçmek istiyor anında yüz ifadem düştüğünde hemen bir yalan uydurdum, neden böyle bir şey yaptığımdan haberim yoktu,
"Benim yolculuklarda midem çok bulanıyor o yüzden hep ön tarafta oturuyorum kusura bakmazsın dimi."
"Yok canım ne kusuru, neyse hem bende Ege ile sürekli göz göze gelirim dikiz aynasından daha iyi." Gülerek arka koltuğa geçti, kızın ağzına vurmamak için direniyrdum. Ege'yi kıskanıyordum çünkü ben çoktan aşık olmuştum..

Telefonuma bildirim gelince hemen baktım.

0536..; Yalan söylemeyi asla sevmeyen birinin, keyfiyeten yalan söylemesi?

Yuh
Yuh
Yuh bunu bana diyen kişi egeydi ve sevgilisi ile arabadaydık, nasıl cesaretle bana yazıyor. Sinirlenip hızla yanıt verdim.

A; Ve bunu bana sürekli yalanlar söyleyen insan diyor.
A; Yargılamadan önce keşke insanoğlu biraz kendine baksa dimi Ege!?
A; Senin bana söylediğin yalanları saymayayım.

Mirayın sesi ile kendime geldim
"Aşkım, kim mesaj atıyor öyle?" Sanane aq sanane
"Arkadaşım canım."
"Tatilde bari rahat bıraksınlar sevgilimi dimi Ahsen?"
Hiç bir şey demeyi tercih etmemiştim, çünkü kulağımda kulaklık olduğu için duymadığımı sanardı.
Işıklara geldiğimizde araba durdu onun gözleri beni buldu.. kafamı çevirip baktığımda şunu gördüm, Ege benim gözlerimin içinde sanki kaybolmuş gibiydi. Kornalar çalınca kendine gelip devam etti.


Bugünlük bu kadar olabildi, yeni bir kitaba başladım alırım bir hayırlı olsunuzu 😌♥️♥️

Onu okumayı unutmayın, o kitabım da yine texting adı ise HATIRLAMAZSIN' umarım okuyup beğenirsiniz ✌🏻

Kalın sağlıcakla 💛

Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin