Bal böceğim; Aşkım Ege ile konuşuyor musun?A; konuşuyorum neden sordun ki birden kuzum?
Bal böceğim; Hiiiççç yarın gideceğiz ya, bir sorayım dedim.
Bal böceğim; Bir şey hissediyor musun peki?A; Anlaşılan duygularımı öğrenmek istiyorsun..
Bal böceğim; Yani merak ediyorum, bir şeyler var ama çözemedim tam.
A; İnan Ecem ben bile bazı şeylere anlam veremiyorum, ne hissettiğimi bilmiyorum. Çok değişik şeyler bunlar, aşka inanan biriyim ama bana gelince tıkanıyor. Hoşlanır da olabilir sevmek de olabilir daha kafamda belirginleşmiş bir şey yok sadece çok fazla heyecanlanıyorum onun yanında iken. Elim ayağıma dolaşıyor ne yapacağımı bile şaşırıyorum, umut da vermek istemem..
Bal böceğim; Ben ikinizinde mutlu olmasını istiyorum, ama galiba seni mutlu edecek biri Ege.
Bal böceğim; Böyle düşünmemin sebebi ise, sana verdiği değerden anlaşılıyor.
Bal böceğim; İnan bana istesen böyle biri bulamazsın
Bal böceğim; ona bir şans vermelisin, o bunu hak ediyor.A; İyice kafamı karıştırma kızım ya :/
Bal böceğim; Valla senin için diyorum yoksa banane,
Bal böceğim; Ve çok yakışıyorsunuz uyum sağlarsınız birbirinize.A; Onun hakkında bir şey bilmiyorum bile
Bal böceğim; İstesen öğrenebilirsin,
Bal böceğim; Yarın oradayken ikiniz özel konuşursunuz hem, baş başa..A; Bilmiyorum, bakalım nasip..
Bal böceğim; neyse tamam aşkım sen iyice düşün taşın bazı şeyleri anlamlaştırmaya bak, ben de gruba bir yazayım bakayım napıyorlar.
A; Tamamdır 🌸
Tipsizler grubu;
Bal böceğim; Gençler nasılsınız??
Gökhan; İyi canım sen?
Bal böceğim; Bende iyiiyim yarın ne giyeceğimi ayarlıyordum, malum yılbaşı gecesi.
Gökhan; İyi yapıyorsun canım, bizde Ege ile dışarıdaydık şimdi eve geçiyorum.
Ege; Eve mi geçiyorsun? Yanımda nargile içen çocuk mu söylüyor bunu.
Gökhan; Kes sesini aq, ben yani eve geçeceğimden bahsettim.
Bal böceğim; İyi eğlenceler Gökhan sana
Bal böceğim; Saol Ege sende düzelttiğin için.
Bal böceğim; Gökhan da yalan söylesin.Gökhan; Hop hop naptım be kızım sanki.
A; Ay sakin olur musunuz, gurupta sadece ikiniz yoksunuz ve kavga da edemezsiniz rahatsız oluyorum ben jdkdkdkkdk
Gökhan; Siktir git Ahsen ya
Ege; Gökhan o nargile çubuğunu müsait yerine sokarım
Ege; Düzgün konuş
Ege; Şuan yüzünü dağıtmamak için zor tutuyorum kendimi
Ege; Dua et cafedeyizGökhan; Ne dedim sanki aq
Gökhan; Lan nereye gidiyorsun olum?
Gökhan; Tamam be kusura bakma, bir anda çattım ahsene.
Gökhan; Ahsen pardon ya :/Mesajlara görüldü atarak Ege'ye hemen mesaj yazdım.
A; Bir şey olmaz be, sanki ne dedi.
Ege; Ne mi dedi?
A; Ege boşver, Gökhan'ın bana karşı değişik duygusu var yani sevmiyor beni arkadaş olarak.
A; Bunu anlamamak zor değil
A; Umrumda bile değil
A; Hem dediği şey ile de gocunmadım.
A; Nereye gidiyorsun sen?Ege; Seni görmek istiyorum, bir kaç gündür göremedim.
Ege; Yarını bekleyemeyecek kadar da sabırsızım.A; Gelmek isterdim ama yarın görsen daha iyi.
Ege; Peki,
Ege; seni seviyorum bunu hiç unutma tamam mı?
Ege; Yeni yıl ilk defa bana güzel şeyler katacak..
Ege; İçinde senin olduğun bütün güzel hayaller ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }
Fiksi RemajaEgenin_kayıbı; "Bilmem kaç yüz kişi içinden Gördüm deli gözlerini birden Belki tanımazdım seni O konsere gelmesen.." 05:34'