Ateş edecek misin?✨

4.3K 218 36
                                    



Uyuya kalmıştım, telefonlarıma gelen bildirim sesi ile yerimden fırladım. Telefonu elime aldığım da ise egenin mesaj attığını gördüm ve saat beş sularıydı, hemen instagrama girip yazdığı mesajlara baktım.

Egenin_kayıbı; Ben sana dokunmaya kıyamaz iken bir başka insanın teni senin tenine değdi.

Egenin_kayıbı; Ben senin ellerini tutarsam dokunduğun her şey güzelleşmek yerine ben elini tuttum diye zarar verirsin.

Egenin_kayıbı; Ben senin bileğini kavrayıp kendime çekemiyorum ki, acıtırım diye.

Egenin_kayıbı; Ben senin yanağına dokunamıyorum, dokunursam o yanaktan göz yaşı eksik olmaz diye.

Egenin_kayıbı; Ben senin saçlarını okşayamıyorum ki, eğer okşarsam o saç benim yüzümden kesilir diye.

Egenin_kayıbı; Sana gösterdiğim fedakarlıklar var ve sen görmüyorsun..

Egenin_kayıbı; Ben istemez miyim, seninle yan yana olmak, sana dokunmak, seni hissetmek, seninle gülmek, seninle eğlenmek.

Egenin_kayıbı; Ama anladım ki bunlar olmayacak.

Egenin_kayıbı; Biz hiç bir zaman BİZ olamayacağız.

Egenin_kayıbı; O çocuk elini eline koydu ya, benim içimde ne fırtınalar koptu biliyor musun?

Egenin_kayıbı; İçim içime sığmadı, yerimden fırlayıp onu orda dövmek istedim.

Egenin_kayıbı; Ama sonra aklıma senin hiç bir şeyin oluşum geldi, daha da yıkıldım, daha da sinirlendim, her tarafa zarar vermek istedim.

Egenin_kayıbı; Sana asla zarar vermek istemedim, çünkü senin yaptığın hiç bir şey yok.

Egenin_kayıbı; Ben hep kendime kızıyorum, keşke seni daha önce tanısaydım o zaman belki her şey Farklı olabilirdi.

Egenin_kayıbı; Ben sende yaşıyorum Ahsen

Egenin_kayıbı; Öğrendiğim bir şey var insan gerçek mana da sevdi mi dokunmaya bile kıyamıyor, zarar verir diye.

Egenin_kayıbı; Ben şimdi anlıyorum şairlerin bu güzel sevgilerini.

Gözlerim dolu dolu okumuştum yazdıklarını gerçekten bana karşı beslediği duygu o kadar güzel di ki, ne yazacağımı ne yapacağımı şaşırmıştım. Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ki kendime geleyim,Telefonu elime alıp yazmaya başladım.


Ahsenkayaa; O kadar güzel duygular besliyorsun ki İnan bana ağzım açık okuyorum.

Ahsenkayaa; Ben senin gibi seveni nasıl hak ettim bilmiyorum Ege.

Ahsenkayaa; Çok farklısın:
kendin, duyguların, bakışların, gülüşün her şeyin ile sen özel ve farklısın benim için.

Ahsenkayaa; İyi ki beni o konserde görmüşsün,
İyi ki o konsere gelmişsin ve ben seni hak etmişim.

Ahsenkayaa; Sana karşı duygularım var mı bilmiyorum, açıkçası her şeyi net söyleme taraftarıyım.

Ahsenkayaa; Seni görünce heyecanlanıyorum Ege.

Ahsenkayaa; Seninle yazışırken, yanında olduğumda..

Ahsenkayaa; Arkadaşdan Farklı bir göz ile bakmamaya çalışıyorum.

Ahsenkayaa; Olur ki sana gönlümü kaptırırsam sonrasında ne olucak? Bunu düşünüyordum.

Ahsenkayaa; İkimizinde son yılı ve ben İzmir'e döneceğim

Ahsenkayaa; Ne olucak?

Egenin_kayıbı; Aramızda ki sorun bu mu?
Egenin_kayıbı; İzmire gitmen mi?

Ahsenkayaa; Aramızda sorun yok Ege. Sadece duygularımı kontrol etmekte zorlanıyorum

Egenin_kayıbı; Duygularını kontrol etme Ahsen. Ne hissediyorsan öyle kal, ne yapmak istiyorsan onu yap, ama duygularını kontrol etme çünkü sarpa sarar kontrol etmeye çalışırsan.

Ahsenkayaa; İyi misin sen?

Egenin_kayıbı; İyiyim

Ahsenkayaa; Görüşürüz o zaman yarın. İyi geceler

Egenin_kayıbı; İyi geceler..

...

Okula gittikten sonra Ecem benim bölümümde kapıda bekliyordu, sabah sabah onun çenesini dinleyecektim.

"Kuzummmm, niye aldın Gökhan'ın numarasını? Çatlatma da söyle."

"Tamam gel şöyle" diyerek banka çekiştirip oturduktan sonra her şeyi anlattım, bana mal mısın der gibi bakıyordu.

"Ege'yi elinden kaçırırsan çok pişman olursun benden söylemesi, ya kızım zaten yaşında geldi evlenip çoluk çocuğa karışırsın ne güzel." Dediğinde hemen saçını çektim, saçma konuşuyordu çünkü. Yanımdan ayrılıp kendi bölümüne gitti bende okula girip gireceğim derslerle kafamı dağıttım.

Okuldan çıktıktan sonra arabama doğru ilerlerken yiğit önümü kesmişti,
"Dün gece çok güzeldi." Bir şey demiyerek ilerlemeye devam ettim
"Senin bir şeyin mi var."
"Yok, müsait değilim acelem var." Dedikten sonra hızla arabama binip yolda ilerlemeye başladım. Telefonumu elime aldıktan sonra instagrama girince aniden ana sayfama ege ve yanında bir kızın resmî düştü.

 Telefonumu elime aldıktan sonra instagrama girince aniden ana sayfama ege ve yanında bir kızın resmî düştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecemkaraa, gökhangenç 3.456 beğeni

@egenin_kayıbı; Sıkılmıştım ben de biraz,
Hep aynı yerde durmaktan.
Yanında olmak varken,
Hep arkanda koşmaktan.

@ecemkaraa; Beni bu kentte tutan
Boğazı değil, geçmişimdir..🕊
@gökhangenç; @ecemkaraa sen niye Egenin gönderisine yorum yapıyorsun???
Bırak @ahsenkayaa yapsın!
@ecemkaraa; @gökhangenç Niye kıskanıyorsun ki ;'))

@threm; Sevgilin mi? Yakışmıyorsunuz

@cenksönmez; Yakışıyorsunuz gençleeeerr💖

@bilallala; Yengenin boyu biraz fazla mı kısa?

@hackercıhatun; Öğrendiğim bilgilere göre Ege ile yanında ki, çocukluk arkadaşı. Yanlış bilgiler ile saptırmayın lütfen!
@egenin_kayıbı; @hakercıhatun Allah razı olsun hakercıhatun hanım.

Yüzyüzeyken Konuşuruz { TEXTİNG }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin