🐰21🐰

193 11 0
                                    

[Hello..i just want tell to all my redears about today is my brthday💜]


















"Yibo..tolong..aku..tolong..cintai..aku..semula..kumohon..."

Yibo membiarkan pelukan itu semakin mengerat di tubuhnya.isakan xioa zhan juga semakin menjadi jadi.

"Xiao zhan..maafkan aku untuk segalanya.."

"Jawab aku!!tolong terima cintaku!"

Xioa zhan berdiri lalu menarik kerah leher yibo.yibo membiarkan xioa zhan berkelakuan seperti itu.biarlah dia melepaskan semua tekanannya.

"Yibo..kumohon..."

"Zhan..aku akan menikah pada minggu hadapan.maafkan aku."

Pelukan yg tadi kuat kini semakin perlahan lahan terurai dari pemilik tubuh itu dan titisan air mata semakin banyak membanjiri pipi halus itu.

Xiao zhan menatap wajah yibo.yah,tetap sama saja,wajah itu tetap serius dan matang.tangan halus xioa zhan menyapu lembut pipi itu dengan sebuah senyuman.
Namun dengan tiba tiba xioa zhan menolak bahu yibo.

"Kalian sama saja semua.semuanya menyakitkan hatiku."

Xiao zhan pun terus masuk ke dalam mobil dan terus pergi.

Wang yibo melihat tapak tangannya.benarkah tadi itu xioa zhan?yg sudah memeluknya?

Dilbara melilau ke sana sini untuk mencari yibo.namun dia sedikit senang apabila yibo kembali.

"Ke mana saja kau tadi?"

"Tiada.bertemu teman lama."

Dilbara hanya mengangguk namun wajah yibo kelihatan berlainan dari yg tadi.

...

Dengan siulan di pagi hari yg cerah,tapak kaki itu terus masuk menuju ke ruang tamu.namun ruang itu berantakan,sunyi dan gelap ,sepertinya tidak berpenghuni.

Ziyi mengeluh lalu menghidupkan suis lampu sambil mengomel.

"Apa kau merosakkan mood pagiku?apa kau sudah bosan hidup?"

Ziyi melemparkan kasut tumit tingginya lalu duduk di sofa.dia sesikit heran apabila melihat sebuah ponsel terletak di atas meja.

Ziyi mengambil ponsel itu.dia membeleknya kerana tidak pernah melihatnya sebelum ini.milik xiao zhan?pasti bukan.

Ziyi menghidupkan ponsel itu,namun hidup sedia bahkan tiada pasword langsung.ziyi terus menyapu skrin itu lalu sebuah video terus terpapar di skrin ponsel itu.

Dengan debaran jantung yg ingin meletup,ziyi menekan tombol video itu.ziyi tergamam apabila melihat video itu..

Yah,tentu saja dia bersama pria semalam di bar.tubuh telanjang mereka semuanya kelihatan di video itu.

"Apa..xioa zhan..melihat hal itu..?"

Ziyi terus memadamkan video itu lalu dia mengecek isi ponsel itu.dari galeri,wtsapp semua aplikasi termasuk fail namun tiada isi langsung.hanya video itu yg ada di ponsel itu.

Betapa cemasnya ziyi sekarang.dia terburu buru mencari ponselnya di beg tangan.dia terus mencari nonor xiao zhan.namun dia berhenti bergerak apabila dia melihat ke dinding tepat di hadapannya.

Ziyi berdiri perlahan lahan dan terasa jantungnya akan trkena renjatan listrik lagi.ponsel di tangannya jatuh serta merta.bagaimana dinding secantik ini telah tercalar dengan spray cat merah.

Mate Card[YIZHAN]Where stories live. Discover now