Merhabalar. Bu benim ilk eserim olacak. Biraz heyecanlıyım. Çünkü birçok düşüncem var ve bunları size en iyi şekilde nasıl yansıtabilirim onun yollarını bulmaya çalışıyorum. :d
Bildiğimiz üzere vampir olmak: Vampirin, normal bir insanı ısırıp, kanını içtikten sonra, kendi kanını veya zehrini, insanın vücuduna aktarmasıyla, bazen ise kısa sürede tek bir ısırıkla -tabii ki vampir istediği taktirde- virüsü bulaşması sonucunda ısırdığı kişiyi hasta yapan -VC17 virüsü- bir zehir ya da virüs diyebiliriz. Bence daha çok zehir. Neden? Çünkü vampirlerle ilgili küçüklüğümden beri o kadar çok makale ve kitap okudum ki, bu konu hakkında biraz bilgiye sahip olduğumu söylesem pek yanlış olmaz. :d
Vampirlik, tarihte ilk Babillerde görülmüştür. Ama yüzyıllar boyunca bir sürü farklı değişiklik ile araştırmalara, kitaplara, filmlere konu olmuştur. Bu dönüşümü en yakından gördüğümüz isimlerden biri de Vlad Tepeş diğer bir ismiyle Kazıklı Voyvoda diyebiliriz. Tepeş, Türkler tarafından ailesinin katledildiğini zanneder. Ve ''Ailemin katillerini, kazığa saplayıp, hepsinin kanını içeceğim'' der. Günlerce dışarı çıkmaz. Güneşe karşı hassaslaşması bu yüzdendir. Saldırgan olması ise, ailesini kaybettiği içindir. Hayata küser ve herkesle sık sık konuşmaz. İntikamını en kısa sürede almak ister. Bu yüzden öfkelidir ve saldırgan davranışlarda bulunur. Kendine bir tabut yaptırır ve gündüzleri onun içinde uyur. Ölen düşman askerlerin kanını içer. Ve ailesinin ölümünden sonra bu şekilde yaşamaya başladığı için çok kuvvetlenir ve insanüstü bir hale gelir.
Aslında vücudumuzda bulunan kanı ''overdose'' olarak kullanarak, insandan başka bir varlığa evrilir. Bunu bir nebze kendini yüksek dozda zehirleyerek elde eder diyebiliriz. Dozun fazlası zehirdir derler, o duruma örnek verebiliriz. Yani ortaya öylece çıkmış bir virüs değil.
Birçok hikayede de görüyoruz ki, bu insanların daha güçlü, daha güzel ve ölümsüz olma amacı ile yaptıkları bir davranış. Ve bir çok eserde vampir olan kişiler, çok aşırı güçlü, durdurulamaz bir kuvvete ve kişiden kişiye göre değişen özel yeteneklere -geleceği görme, zihin okuma, suyu kontrol edebilme, hisleri kontrol edebilme, bazıları yarı vampir-kurt, insan kurt olabilme, tabii bunlar iki türün kırması oluyor ama iki türünde yeteneklerine sahip olduğu için yine özel yetenek olarak geçiyor- sahip oluyor.
Benim kitabım da ise, doğduğundan beri, aşırı kas güçsüzlüğü hastalığı yüzünden, eve hapsolan, hatta kaslarının eriyebilme potansiyeli olan Dila, neler yaşamış, nasıl yaşamış, başına neler gelmiş ve bunlarla nasıl başa çıkmış? Bu virüs sayesinde, aşırı güçlenerek, bu ölümcül hastalığı yenebilecek mi? Hep birlikte göreceğiz.
Dila 21 yaşında, içe dönük, dışarı çok sık çıkmadığı için çok arkadaşı olmayan, müzik dinlemeyi deli gibi seven, kendi halinde takılan biri. Zamanla daha çok tanıyacağız tabii.
Dila, küçüklüğünden beri vampirlerle, doğaüstü olaylara, mistik şeylere çok ilgili. Acaba küçüklüğünden beri vampirlere olan bu merakı, onunda hayata farklı bir şekilde dokunmasını sağlayacak mı? İlerleyen zamanlarda hayatına biri girecek, aslında onu uzun zamandır izleyen biri. Daha sonrasında hayatı çok değişecek.
Bakalım zehirin ilacını sevecek mi? Yoksa nefret mi edecek?
Daha önce böyle bir kitap serisi oldu mu bilmiyorum. İlk kitap, yani bu kitap tamamıyla gerçek bir hayat hikayesi olacak. Size kendimi ve hayatımı anlatıyor olacağım. Ana karakter benim, kitapta beni tanıyacaksınız. Daha sonrasında serinin diğer kitaplarında konu fantastik bir yapıya evirilecek.
Karakter resimleri koymayacağım. Çünkü insanların resimlerini alıp, kitapta yer vermek bana biraz kaba geliyor. İnsanları rahatsız edebilecek bir durum. O yüzden karakterleri sizin hayal gücünüze bırakıyorum. :")
Bazı bölümlerde, veya her bölümde sizinle sevdiğim şarkıları paylaşacağım. Bu şarkılara, Spotify'dan hazırlamış olduğum ''⭒'' çalma listesinden ulaşabilirsiniz. Profilimde mevcut.
Umarım beğenirsiniz. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. Keyifli okumalar diliyorum! :")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehirin İlacı (Gerçek Bir Hayat Hikayesi)
VampireDoğduğu günden beri, ölümcül bir hastalık yüzünden eve mahkum olan Dila, yeni tanışmış olduğu kişi aracılığı ile bir zehir sayesinde, sağlığına kavuşabilecek mi? Yeni hayatına uyum sağlayabilecek mi? Nasıl ortaya çıktığı bilinmeyen, çok eski bir zeh...