7 september 2001 werdt ik geboren Sofie Smith in Engeland. Het is 13 november 2006 we gaan naar de verjaardag van lando ik ben 5 jaar hier en lando werdt 7 jaar. We kennen elkaar al sins dat ik 1 jaar ben en zijn beste vrienden samen beleven we vele avondturen en spelen we onze dromen. Ik zou zangeres worden en lando wordt een formule 1 coureur. Sins dat ik 7 ben en lando 9 zijn we veel samen en ga ik met lando mee naar het karten. Mijn oudere zus Noa had niets met lando ze deed altijd alles alleen en wilde nooit mee spelen ze was altijd zelf bezig en we mochten ook nooit mee doen dus lando en ik waren altijd samen aan het spelen. Noa wilde nagelstylist worden ze lakte altijd nep nagels die ze voor haar verjaardag had gekregen en heel soms mijn nagels. Toen ik 10 jaar was moest ik verhuizen maar niet in Engeland we gingen naar Nederland verhuizen. Afscheid nemen van lando was heel moeilijk ookal was ik nog jong ik dacht dat ik voor een jaar ging en daarna terug kwam. "Ik zie je snel weer lando. Tot over een jaartje Sofie." Ik zwaaide naar lando totdat ik hem niet meer zag. Na een half jaar vroeg ik wanneer we terug gingen. "We gaan niet meer terug Sofie we blijven hier voor altijd." Zegt mijn moeder. Er loopt een traantje over mijn wang. "Ma..ar mijn beste vriend lando dan zie ik die nooit meer?" Vraag ik. "Jawel we gaan er wel een keertje op bezoek." Zegt mijn moeder troostend. Als ik 14 jaar ben begon ik met mijn zang carrière ik heb lando nooit meer gezien en nooit meer gespoken. Ik volg hem wel op insta en hij is nu 16 en rijd in f3 ik ben super trots op hem ookal heb ik hem al heel lang niet meer gezien. Ik ben ondertussen heel close geworden met mijn zus Noa we zijn beste vrienden en doen veel samen ze is maar 1 jaar ouder. Ze is groot fan van Tom Holland ze vind hem knap hij is een engelse acteur en 5 jaar ouder als Noa hij speelt spiderman en Noa is groot fan van marvel. Nu ik 16 ben heb ik er nu een zusje bij gekregen ze heet May ze is op 7 october geboren ze kwam onverwachts. Als ik 17 ben heb ik al 9 miljoen volgers en gaan mijn nummers door een paar Europese landen heen. Ik heb geen goeie band meer met mijn vader hij is vaak weg en loopt als hij thuis is vaak te zeuren op mij en alles wat ik fout doe. Soms slaat hij me ook als ik volgens hem weer iets fout doe. Daardoor woont mijn zusje nu bij mijn tante. Lando is nu 19 jaar en gaat bij mclaren rijden in f1 super cool ik zou willen dat ik hem nog zo veel zag dan had ik hem kunnen vertellen hoe trots ik op hem ben. We volgen nu allebei onze droom die we vroeger alleen konden dromen. Ik heb nog een droom die ik uit wil laten komen en dat is dat ik terug verhuis naar Engeland maar nu kan dat niet want mijn ouders willen niet en ik ben nog te jong om te verhuizen. Ondertussen hebben mijn ouders nog steeds een geheim voor mij Noa weet het blijkbaar al maar ik heb geen idee.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...