Het is zaterdag ochtend ik ben bezig met mijn koffer inpakken want we slapen vanacht in een hotel in zandvoort want dan hoeven we morgen niet zo ver. We gaan in de middag naar zandvoort en als het dan donkerder wordt gaan we al een stuk voor mijn video clip opnemen. Maar eerst nog koffer inpakken het is super lekker weer het is 23 graden dus hopelijk geen regen. Ik loop naar beneden om te ontbijten. "Goeiemorgen lekker geslapen?" Zegt Noa "Ja hoor. Sins wanneer ben jij zo vroeg uit je bed?" Vraag ik. "Oh geen idee ik werdt wakker om 5 uur en kon niet meer slapen dus om 7 uur dacht ik nou dan ga ik maar ontbijten." Zegt Noa. "Heb je papa gesproken?" Vroeg ik. "Nee nee hoezo? Heeft hij je weer geslagen ofz?" Vraagt Noa. "Ja gister stond hij op mn deur de kloppen en de schreeuwen k was helemaal aan het trillen." Zeg ik. "Echt?! Hij moet echt kappen je doet echt niks fout." Zegt Noa. Ik maakt ontbijt en stap snel nog even onder de douche. Snel pak ik nog even de laatste spullen en dan stap ik in de auto bij mijn manager en rijden we naar het hotel. We gaan lunchen ergens aan het strand en daarna lopen we even over het strand. Ik kom veel mensen tegen die op de foto willen dus veel foto's maken. Max heeft p1, Lando p2, Charles p3 morgen de qualificatie ging super op het laatste waren we nog even er naartoe gegaan en hebben de laaste 10 minuten gezien. Ik ga naar Charles geef hem een knuffel en vertel hoe trots ik ben natuurlijk zijn overal camera's. Daarna hebben we snel even gegeten en ik ben me aan het omkleden voor de video mijn makeup enzo is al gedaan en dan kunnen we gaan. Als we aankomen is het nog best licht we lopen een rondje om te kijken waar we het willen opnemen als we een plekje hebben gevonden gaan we filmen. Na het filmen komt iemand naar mij toe om te vragen of ik een filmpje wilden maken voor op het insta van f1. Daarna gaan we in het donker iets opnemen op het strand met verschillende kleuren lampen wat we ook op de track hadden. We zijn inmiddels weer onderweg terug naar het hotel en ik duik meteen mijn bed in morgen wordt een drukke dag.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...