switch places

120 3 0
                                    

Het is inmiddels een week verder en al weer zondag en aankomend weekend mag ik eindelijk het nummer zingen waar ik zo erg naar uit kijk. Samen met Charles heb ik vanochtend wat oude foto's gekeken van Lando en mij.

"Sofie euhm ik heb slecht nieuws." Zegt Charles die naast mij komt zitten op de bank. "Oh wat is er dan." Zeg ik. "Je kan niet langer bij mij logeren omdat ik vanavond onverwachts weg moet voor een tijdje en niet thuis zal zijn en ik vind het vervelend om jou hier alleen te laten. Het is niet dat ik niet wil dat je alleen in mijn huis bent want dat vind ik prima maar dan heb je niet iemand om je heen en dat vind ik vervelend. Maar ik heb al een oplossing je kan namelijk naar Max maar bij Max kan je maar een paar dagen logeren want die moet daarna ook weg en dan kan je naar Daniel of Pierre of je kan naar Lando. Je mag zelf kiezen wat je wil maar ik wil eigenlijk ook niet weg dat je ergens anders moet slapen." Zegt Charles. "Oh echt? Dan wil ik denk ik naar Lando daar heb ik de beste band mee." Zeg ik. "Dat dacht ik al maar je kan pas vanaf dinsdag naar Lando dus dan ben je 1 nacht alleen of je kan logeren bij Pierre als je terug komt van Hongarije." Zegt Charles. "Ik logeer wel bij Pierre." Zeg ik. "Ik zou hem even bellen. Het spijt me echt heel erg dat ik weg moet." "Maakt niet uit ik kan ook ergens anders heen geen probleem." Zeg ik.

In de avond ben ik alleen thuis en pak ik vast mijn spullen in zodat ik als ik terug kom meteen naar Pierre kan als ik terug kom. Als ik in bed lig kan ik maar moeilijk inslaap vallen. Snachts alleen zijn in iemand zijn huis voelt toch gek ookal is het van mijn broer. Ik app Noa om te vragen of ze al slaapt maar ik krijg geen reactie dus die slaapt al. Ook Pierre en Daniel slapen al ik probeer Pierre een keer te bellen omdat hij een paar verdiepingen lager woont maar helaas geen reactie. Ineens krijg ik een melding dat Lando een foto heeft gepost. Snel stuur ik Lando een appje om te vragen of hij al slaapt. Al snel krijg ik een appje terug. Ik bel Lando om even met hem te praten zodat ik hopelijk makkelijker in slaap val.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu