We zijn al een paar dagen terug in Engeland er is nu een week geen f1. We hebben de afgelopen dagen niks gedaan want we zijn een beetje moe. Lando gaat nu livestreamen en ik ga een taart maken want daar had ik zin in. Als mijn taart klaar is en afgekoelt is breng ik een stukje naar Lando die nog aan het livestreamen is. Max en ik eten in de woonkamer een stukje van de taart en ga daarna op de bank liggen als Max ook gaat gamen en Lando's stream kijken. Na een paar minuten verhuis ik en ga in bed liggen en Lando's livestream kijken. Na een uurtje komt Lando naar me toe als hij gestopt is met streamen. Hij ploft naast me neer op het bed en komt met mij knuffelen.
De volgende ochtend word ik wakker met Lando's armen om mij heen en zijn adem in mijn nek. Ik ga zo voorzichtig mogelijk uit bed zonder Lando wakker te maken zodat ik kan gaan douche en Lando nog even lekker kan slapen. Nadat ik heb gedouchet ga ik naar beneden om te kijken of Max al wakker is. "Goeiemorgen." Zeg ik zachtjes maar er is niemand. Uit de kast pak ik een bakje en maak een smoothie. Zachtjes loop ik na mijn ontbijt weer naar boven en kijk of Lando al wakker is. Hij ligt nog heel lekker te slapen dus ik aai zijn haar uit zijn gezicht en geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Ondertussen ga ik even de keuken en de woonkamer opruimen omdat ik toch niks te doen heb. "Goeiemorgen." Zegt Max terwijl ik de keuken schoon sta te maken. "Goeiemorgen." Zeg ik. "Oh wat ruikt het lekker fris hier." Zegt Max. "Ik heb alles even opgeruimt en de tuin deur even open gezet zodat er wat frisse lucht binnenkomt en ik ben nu alles aan het poetsen zodat het helemaal schoon is." Zeg ik. "Oh wat heerlijk zeg." Zegt Max. Terwijl Max zijn ontbijt eet zijn we aan het praten over dat het f1 seizoen al weer bijna voorbij is. "Ik denk dat Max verstappen wel wereldkampioen word.' Zegt Max. "Ja dat denk ik ook wel maar je weet maar nooit."
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...