Ik word wakker in Pierre zijn huis. "Goeiemorgen." Zegt Pierre als ik slaperig de woonkamer in kom. "Goeiemorgen." Zeg ik en pak een flesje water en een broodje. Ik plof op de bank naast Pierre en samen kijken we naar iets wat op de tv is. Als ik mijn broodje op heb ga ik me omkleden en ga ik mijn koffers halen die nog bij Charles zijn huis waren. Alles staat al klaar omdat ik morgen ochtend heel vroeg al naar Lando vlieg. Vandaag gaan Pierre en ik opzoek naar een leuke bday outfit voor mij omdat ik zondag jarig ben tijdens de gp van Mexico. Eigenlijk heb ik niet perse iets nieuws kwa kleding nodig voor mijn verjaardag want ik heb een heleboel leuke dingen maar iets speciaals is toch wel leuk. Als we terug komen van het kleding shoppen doe ik een mode show bij Pierre in de woonkamer en Pierre heeft ook nog kleding gekocht dus die doet ook een kleine mode show. Ik ga om 9 uur al in bed liggen en proberen te slapen omdat ik om 2 uur vanacht mijn bed uit moet omdat ik dan naar het vliegveld moet. Ik heb de laatste dingen ingepakt en alles wat ik nu nog moet meenemen kan in mijn rugzak of kan nog in mijn kleine koffer die nog open ligt. Alle andere koffers zijn dicht en liggen in Pierre zijn auto want hij brengt mij weg.
Op het vliegveld loop ik met 6 koffers en een rugzak in Charles zijn hoodie. Veel mensen kijken me een beetje gek aan omdat ik met 6 koffers loop maar eigenlijk boeit het me niet. Na dat ik ingecheckt heb en 5 koffers heb ingeleverd loop ik door wat winkeltjes en dan komt er een Nederlands meisje naar me toe en ze vraagt of ze op de foto mag. Na de foto ga ik ergens even ontbijten ik vlieg om 7 uur en het is nu half 6. In een winkeltje koop ik een flesje drinken voor in het vliegtuig. Vlak voordat ik het vliegtuig in ga ga ik snel nog even naar de wc en met een handbagage koffer en een rugzak naar de wc gaan is niet heel handig. Ik app Charles, Pierre en Lando dat ik ga opstijgen en voor ik het weet slaap ik en ben ik geland in Engeland. Zodra ik uit het vliegtuig kom ga ik naar de plek waar alle koffers komen en app ik Charles en Pierre dat ik geland ben. Voordat ik alle koffers bij elkaar heb ben ik ookal een paar minuten verder. Met 3 koffers per hand loop ik door de deur waar Lando met Max Fewtrell staat te wachten. "Hallo." Zeg ik en geef Lando een knuffel. "Dat is een tijdje geleden." Zegt Max als we elkaar een knuffel geven. "Kom maar hier met die koffers." Zegt Lando en hij pakt de koffers uit mijn handen. "Nee ik kan ze wel zelf meenemen." "Nee wij kunnen ook wel een paar meenemen." Zegt Lando. "Welke zijn het zwaarst?" Zegt Max. Lando pakt 3 koffers van mij en Max pakt er 2 zelf heb ik er ook nog eentje.
Eenmaal aangekomen bij Lando worden mijn koffers naar boven getilt door Max en Lando. Lando heeft helemaal een lege kast voor mij klaar staan waar mijn spullen in kunnen. Ik maak 2 koffers vast open waar een paar dingen in zitten die ik in de badkamer neer zet. Als ik terug kom bij mijn koffers pak ik mijn knuffel uit mijn rugzak en laat me op het bed vallen en dan val ik inslaap. Als ik wakker word staat Lando in de kamer vast wat van mijn kleding in de kast te leggen. "Lekker geslapen slaapkopje." Zegt Lando als ik rechtop ga zitten. "Oh ben je vast mijn kleding aan het opruimen wat lief." Zeg ik. "Ja ik dacht ik help vast even met de koffers die al open liggen. Ik heb 1 koffer al leeg alleen die dingen die er nog in liggen moet je zelf ergens neer leggen." Zegt Lando. "Awhh veelste lief. Ik wilde het ook wel zelf doen." Zeg ik. Nadat ik even iets heb gegeten ga ik boven mijn andere koffers uitpakken. Als ik al mijn koffers leeg heb kom ik de spullen van mij en Lando tegen van vroeger ik zet ze onder in de kast voor later een keer om te bekijken. Ik pak mijn rugzak nog uit met alle opladers en nog andere dingen en ruim ze op. Al mijn koffers mogt ik in een grote lege kamer zetten waar alleen een tafel staat. 1 koffer laat ik in de slaapkamer staan omdat we morgen naar Mexico gaan. Ik stop vast mijn bday outfits er in die ik met Pierre heb gekocht en ik doe er vast nog veel meer andere kleding en schoenen in. De heledag zijn we aan het chillen en zijn we aan het gamen Lando gaat nog even livestreamen. Terwijl Lando live is ga ik nog de rest van mijn koffer inpakken zodat die zo goed als klaar staat voor morgen. Ik pak ook vast een paar spullen voor Lando en af en toe vraag ik aan Lando of hij iets nodig heeft tijdens de stream. Lando heeft avond eten besteld na de stream en als we dat op hebben ga ik met Lando nog even tv kijken en dan naar bed. De wekker gaat om 3 uur vanacht dus redelijk optijd naar bed.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...