Ik hoor mijn wekker gaan ik pak mijn telefoon en zet mijn wekker uit. Nog even snel mijn sociaals bekijken en dan douche. Om 9 uur moesten we op het circuit zijn dus om 8:30 weg zodat we optijd zijn. Ik loop naar de kamer van Charles als ik klaar ben Charles staat al klaar met zijn rugzak ik loop snel naar hem toe met mijn handtas daar zitten mijn oortjes en alles wat ik verder nog nodig heb in mijn outfit heeft mijn stylist dus die hoef ik niet mee te nemen. We gaan met de lift naar beneden ontbijten en dan staat mijn manager klaar om ons af te zetten bij het circuit. We stappen uit en lopen naar binnen we lopen naar de Ferrari paddock waar Charles moet zijn hij heeft zijn arm om mijn schouder het is nog steeds raar maar al wel heel anders. Overal zijn camera's die foto's maken ik doe alsof het me niets boeit. Ik wacht op Niels die hier elk moment kan zijn als Niels er is gaan we naar de plek waar ik me moet omkleden. Onderweg komen er ineens veel camera's op mij af. "Wat is er gaande tussen jou en Charles? Gister zijn jullie namelijk gespot na quali." Zegt een interviewer. "We zijn er achter gekomen dat we broer en zus." Zeg ik. "Is dit jullie hele leven een geheim geweest en hoe gaan jullie er nu mee om?" Vraagt een andere. "Dit is een lange tijd niet vertelt door onze ouders. We proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan wat goed lukt." Antwoord ik. "Ga je nu verhuizen naar Charles zijn ouders of blijf je hier?" Vraagt weer een andere. "Ik zal tot nu toe gewoon hier in nederland blijven wonen waar ik nu gewoon woon." Zeg ik Niels tikt me aan en dat is mijn teken om weg te lopen. De race begint om 3 uur en om 2 uur heb ik mijn optreden. Voordat ik ga optreden belt mijn tante mijn zusje wilde me succes wensen. Ik neem nog snel alles door in mijn hoofd in rust drink nog even water warm mijn stem op. Als het bijna zover is ga ik klaar staan ik doe mijn ogen dicht adem heel diep mijn dansers staan achter mij. Ik hoor in mijn oortje "de muziek start in 3..2..1 daar komt de camera... GO."
Vanuit Lando tijden het optreden
We staan in de pitstraat en er is eerst een optreden ik sta met Daniel te kijken. "Wat is haar naam?" Zeg ik. "HA je maakt geen kans." "Haar naam?!" "Sofie... Sofie Leclerc, zusje van Charles, super bekende zangeres en actrice, meerdere hits over de wereld, speelt met Tom Holland in een film en je hebt geluk als je haar in een film krijgt of concact met haar hebt gemaakt of krijgt, ze heeft een enorm druk leven en ze praat niet graag met mensen. Je gaat niet met haar in concact komen en als dat wel gebeurt goodluck ze is een enorme bitch zeggen ze." Zegt Daniel. Ze is zo knap gaat er om in mijn hoofd. "Ik wist niet dat Charles een zusje had. Ze kan toch niet zo'n bitch zijn kijk hoe ze kijkt. Oke ze kijkt wel heel bitchie. Misschien kijkt ze nu zo omdat geen idee bij het optreden hoort." Zeg ik. "Dat wisten zij ook niet. Ze vertelde dat in een interview van vanochtend. Ik zag het op insta voorbij komen het is nu overal in het nieuws. Iedereen zegt dat ze een bitch is dus leten we het voor nu maar even geloven." Zegt Daniel. "Wisten jullie dat dat Charles zijn zusje is?" Zegt Max die ineens achter ons staat. "Nee kom ik ook net achter" Zeg ik. "Ze lijkt wel een beetje op Charles." Zegt Daniel "Vind je haar niet knap dan? George vond haar wel leuk zei hij tegen mij. Hij heeft al een vriendin dus je hebt kans Lando krijg jij ook een keer een vriendin." Zegt Max. "Jawel ze is wel knap maar nee." Zeg ik met een zucht. "Lando je vind haar echt leuk je kijkt ons niet eens aan je kijkt alleen maar naar haar." Zegt Daniel. Max loopt weg en ik voel Daniel me aankijken ik draai me om. "Wat is er?" Vraag ik. "En nu eerlijk zeggen... LANDO." Zegt Daniel. "Oke ik vind haar leuk." Zeg ik snel. "HA! Ik zei het. Veel succes als je in concact komt met haar." Zegt Daniel. "Maar ze ziet me toch niet en Charles zou haar wel tegen houden dus ik heb toch geen kans." Zeg ik en loop weg. Daniel kijkt me nog na maar zegt niets.Terug naar Sofie
Ik zie Lando staan met Daniel en Max ik kijk net langs de camera en daar zie ik ze. Ik ben bij de laaste zinnen en ik zie dan Lando omdraaien. In gedachten dacht ik *wat zou Lando nu denken? Zou hij het niet leuk vinden.* Snel zet ik de gedachtens uit mn hoofd en ga door. Ik loop weg en er gaan allemaal gedachtens door mijn hoofd *zou lando me nog kennen? Ik denk dat hij me is vergeten. Zou hij boos zijn omdat ik nooit terug ben gekomen.* Ik loop door en zie daar Niels staan ik geef hem een knuffel. Niels weet dat ik Lando al 17 jaar ken en beste vrienden was en toen weg was gegaan ik heb het Charles alleen nooit verteld. "Je deed het super. Hij keek echt de heletijd naar je maar volgers mij heeft hij geen idee dat jullie elkaar al kennen." Zegt Niels. "Dat dacht ik al ja maar ja we zien wel. Ik ga kijken of ik hem straks nog ergens kan spreken na de race ofz. Dan kan k er naar vragen." Ik kleed me snel om en dan lopen we rustig naar de Ferrari pitbox onder tussen werd ik weer gebelt door mijn tante. May vertelde helemaal enthousiast dat ze mij op de tv had gezien. Als we in de pitbox komen is Charles er nog en ik wens hem succes. Het is een spannende race maar uiteindelijk is het Max p1, Daniel p2, Charles p3. Lando is p4 geworden door zijn pitstop die niet helemaal soepel ging. Ik sta te wachten bij de het team tot Charles uit zijn auto is ik geef hem een knuffel en feliciteer hem. Niels en ik gaan als het rustiger is al weg zijn nog even een rondje lopen en opzoek naar Charles. "Zie jij hem ergens?" Vraagt Niels. "Nee ik denk dat hij daar is. Charles?" Roep ik terwijl ik achterom kijk loop ik tegen iemand aan. "Ik ben niet Charles." Zegt Lando. "Oh hihi oeps." Zeg ik. "Mag ik vragen wie jij bent? Ik heb je nooit eerder gezien." Zegt Lando. Ik voel de tranen in mijn ogen prikken van het idee dat hij niet meer weet wie ik ben. "Oh.. uh Sofie... Charles zijn zusje. Ik zoek hem heb jij hem gezien?" Vraag ik terwijl ik mijn tranen weg probeer te slikken. "Nee nee ik heb hem niet gezien. Ik ben Lando trouwens driver voor Mclaren. Gaat het wel?" Vraagt Lando. "Oh euhm ja hoor." Zeg ik terwijl ik snel een traan weg veeg. "Weet je het zeker?" Vraagt Lando. "Ja ik weet het zeker maar dan gaan we verder zoeken." Zeg ik en ik wil al weg lopen. "Wacht heb jij niet dat optreden gedaan voor de race?" Vraagt Lando terwijl ik al door wil lopen. "Jaja klopt dat was ik." Zeg ik. "Het was echt gaaf, je kan echt heel goed zingen je hebt echt een mooie stem." Zegt Lando. "Dankje lief." Zeg ik. "Heb jij niet laatst pas te horen gekregen dat je Charles zijn zusje was?" Vraagt Lando. "Ja het was best wel gek om dat te horen maar..." Zeg ik en ondertussen wordt ik onderbroken. "LANDO." Roep iemand van achter. "Ik denk dat ik moet gaan." Zegt Lando. "Ik denk het ook hihi." Zeg ik. "Doeg tot ooit mischien haha." Zegt Lando. "Doeii." Zeg ik. Lando loopt weg Niels en ik gaan verder zoeken naar Charles maar kunnen hem nergens vinden dus ik app hem dat wij gaan. We gaan onze spullen halen en gaan dan terug naar het hotel. "Hij kent me niet meer denk ik. Best begrijpenlijk wel er is zoveel gebeurt in zij leven sins dat ik weg ben." Zeg ik met een verdrietig gezicht. "Ja ik denk het ook. Maar niet verdrietig er over zijn als je hem ooit weer gaat zien komt het wel weer. Je zit vast nog vaag in zijn gedachtens. Je komt waarschijnlijk ook vaker bij een race door Charles dus je ziet hem nog wel eens." Zegt Niels. We lopen naar de uitgang waar Charles staat te wachten. "Hehe dat duurde lang." Zegt Charles. "Oja jij zou hier wachten ik was dat helemaal vergeten we waren je aan het zoeken." Zeg ik. We stappen in de auto Charles rijd naar het hotel terug waar we nog een kleine afterparty hadden.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...