New season

104 1 0
                                    

Het is maart we zijn net iets langer als een week terug uit Dubai en alle test dagen zijn al geweest en de eerste race van het seizoen gaat zo beginnen we zijn in Bahrain en Lando staat op p3. McLaren heeft een goeie auto dit jaar en als Lando en Daniël hun best doen komen de zeker in de buurt van de wereld titel. Dit jaar ga ik niks met zingen doen en eigenlijk alleen maar reizen met Lando en andere leuke dingen doen. Mijn ouders zijn nu gescheiden mijn vader woont in een woongroep voor mensen met problemen en mijn moeder woont nog thuis samen met Noa en May gaat ook terug verhuizen naar mijn moeder. Ik ga binnenkort samen met Lando even terug naar huis waar we dan voor een paar daagjes blijven. De lampen gaan uit en Lando heeft een hele goeie start hij rijd meteen al op plek 2.

"You just won the first gp of the season. Goodjob." Hoor ik door mijn koptelefoon. "Yeah! Let's go boys!" Roept Lando. We gaan zo snel mogelijk naar het podium ik probeer me door de mensen naar voren te krijgen. Met mijn telefoon film ik hoe Lando de auto uit stapt. Hij rent eerst naar het team omdat ik aan de andere kant sta. Hij doet zijn helm af en gaat wegen. "Ga naar Sofie. Ze staat daar." Zegt iemand van McLaren tegen Lando. Alle camera's volgen Lando als hij naar mij toe gerent komt. Hij geeft me knuffel en daarna stiekem een kusje in mijn nek. Of er een live camera dat kusje zag weet ik niet. "Ik ben echt trots op je." Zeg ik. Ik film met mijn telefoon hoe Lando op het podium komt.

Als ik in Lando's kleedkamer zit te wachten tot hij terug komt van de pers zie ik op insta allemaal foto's voorbij komen waar je een beetje half ziet dat Lando mij een kusje geeft. "Nu weten ze het wel." Zeg ik als Lando terug is. "Wat?" Vraagt hij. "Dat er iets speelt tussen ons." Zeg ik en laat de foto zien. "We kunnen het zo wel op insta posten dan." Zegt Lando. Onderweg naar het hotel zoek ik een leuke foto uit om te posten voor onze relatie. Als we aankomen zijn in het hotel posten we allebei dezelfde foto met dezelfde caption op insta.

 Als we aankomen zijn in het hotel posten we allebei dezelfde foto met dezelfde caption op insta

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*insta official ig🤭❤️*

Al snel komen er allemaal comments binnen maar het is tijd om te gaan slapen dus ik kruip in bed tegen Lando. Ik kan maar niet slapen omdat ik wil weten wat mensen zeggen dus ik pak mijn telefoon. "Nee doe nou niet en ga maar slapen." Zegt Lando en pakt mijn telefoon uit mijn hand. Hij legt hem naast hem neer op het nachtkastje. "En nu slapen." Zegt Lando en geeft me een kusjes op mijn hoofd.

De volgende ochtend zoek ik meteen mijn telefoon en stap uit bed. Ik open insta terwijl ik mijn tanden poets. Het zijn zoveel comments dat ik niet alles kan lezen. Er zijn zoveel lieve comments maar ook wat haat comments maar dat heb je altijd. Ik ga terug bij Lando liggen en maak hem wakker. "Goeiemorgen." Zeg ik als ik vrolijk boven hem hang. "Goeiemorgen." Komt er moeizaam uit bij Lando. We maken ons klaar om te ontbijten. In de middag staan we op het vliegveld om terug te vliegen naar Engeland.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu