first day in italy

147 3 0
                                    

"SOFIE WAKKER WORDEN!" Hoor ik Noa roepen. "JAAAA IK KOM." Roep ik terug. Het is half 9 en we willen om 9 uur ontbijten bij het ontbijt van de camping. Tijdens het ontbijt kijk ik op mijn insta en kijk ik naar een paar story's. "Hmm Lando gaat op vakantie met Max." Zeg ik. "Oh waar gaan ze heen?" Vraagt Noa. "Geen idee ze zatten in een vliegtuig." Zeg ik. "Vanacht?" Zegt Noa. "Ja k denk dat ze ook op vakantie gaan het is 4 weken zomerstop natuurlijk." Zeg ik. "Jup mischien zien we later nog iets." Zegt Noa. Na het ontbijt pakken we onze spullen en stappen we in de auto die we hebben gehuurt. We rijden naar een stadje in de buurt we pakkeren de auto ergens en stappen uit. We gaan als eerst naar een winkel waar ze allemaal schoenen hebben. "Sofie zijn dat niet die schoenen die je graag wil hebben? Die nike jordans toch?" Zegt Noa. "Huh nike jordans ja." Zeg ik en draai me om. Ik kijk en er is een hele schap met allemaal jordans. "Welke wilde je ookals weer?" Vraagt Noa. "Allemaal." Zeg ik. "Oh ja neem ze allemaal maar mee dan haha." Zegt Noa. Ik blijf kijken en in mijn hoofd twijfel ik nu al welke ik wil ze zijn allemaal zo leuk. "Wil je ze niet passen? Je wilt ze toch wel hebben en je gaat niet vrolijk worden als we er geen een meenemen dus welke wil je?" Zegt Noa. "Euhm ze zijn allemaal zo leuk. Ik kan echt niet kiezen." Zeg ik. "Welke wil je echt al sins dat ze uit kwamen?" Vraagt Noa. "Oke ik wil die van Dior passen die vind ik zo mooi. Maar die blauwe soort tie dye zijn ook zo mooi en die rode ook en die oranje en die zwart met bruine ook." Zeg ik. "Jij wil echt alles." Zegt Noa. "Ja maar zeg eerlijk ze zijn echt zo leuk." Zeg ik. "Ja dat is waar." Zegt Noa. Ik pas de nike jordan Dior en alle andere 4 ook. "Nou welke wil je?" Vraagt Noa. "Euhm nou... ik weet het echt niet." Zeg ik. "Je moet wel kiezen we kunnen ze niet allemaal meenemen. Je hebt nog meer schoenen en al jordans." Zegt Noa. "Kunnen we niet een extra koffer meenemen?" Zeg ik. "Ze kunnen in een hand baggage koffer misschien. Maar alsnog niet allemaal je hebt ze echt niet allemaal nodig." Zegt Noa. "Ja ik weet het." Zeg ik. "Anders neem je nu 1 paar die je sowieso wil hebben en vraag je of ze de andere die je wil achter willen houden dan kan je nog ff na denken welke je nog meer wil." Zegt Noa. "Ja goed idee. Dan wil ik nu de Dior schoenen." Zeg ik. We lopen naar de kassa en rekenen de schoenen af en ze houden die andere achter voor mij. We gaan nog naar andere winkels en kopen nog kleding en leuke cadeautjes voor iedereen thuis. "Het is 2 uur zullen we naar de schoenen winkel terug en dan terug." Zegt Noa. "Ja is goed. Ik bel mama straks in de winkel wel en dan vraag ik het aan mama." Zeg ik. "Ja kom dan gaan we." Zegt Noa. Als we in de winkel zijn bel ik mama en die zegt dat ik ze moet nemen als ik ze echt graag wil. "Weetje je het al?" Vraagt Noa. "Ja ik wil de blauwe, de oranje en de zwart met bruin." Zeg ik. "Weet je het heel zeker?" Vraagt Noa. "Ja ik weet het heel heel zeker." Zeg ik. "Oke nou dan moet we wel ff kijken hoe we alles mee terug gaan nemen maar komt goed. Nou afrekenen dan gaan we nog even zwemmen." Zegt Noa. We lopen naar de auto met veelste veel tassen we doen alles in de auto en gaan terug. "Lando is ook in Italië hij is aan het karten. Dat staat op zijn story en bij max ook." Zeg ik. "Leuk. Wil je gaan kijken?" Zegt Noa. "Ja opzich wel ja maar wel morgen want het is nog wel ff tijdje daar heen rijden." Zeg ik. "Ja we kunnen we ff kijken anders." Zegt Noa.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu