party

132 2 0
                                    

Om 9 uur zijn we klaar met eten en gaan we terug naar het hotel. Als we het hotel binnenkomen gaan we aan de bar nog wat drinken maar als we bij de bar aan komen staan daar allemaal vrienden, mijn managers en drivers met een grote taart en versiering om mijn verjaardag te vieren. "Omg." Zeg ik als ik iedereen zie. Eerst eten we taart met zijn alle aan een mega tafel en dan gaat mijn familie behalve Noa naar bed en wij maken er een groot feest van. Voor iedereen zijn neus zoent Lando mij als we al redelijk veel gedronken hebben. Om 2 uur snachts moesten we still zijn dus iedereen gaat naar hun kamer. Lando en ik gaan dronken naar bed maar het was wel een hele leuke avond.

De volgende ochtend gaan we optijd ontbijten. Na het ontbijt gaan Lando, Charles, May en ik naar het zwembad van het hotel en gaan daar de rest van de ochtend chillen. Al mijn vrienden ging vanacht naar een ander hotel en zijn vanochtend allemaal weer terug naar huis gegaan. Vanavond vliegt mijn familie terug naar huis. Voordat we het weten moet ik mijn familie weer gedag zeggen. Ik geef iedereen een knuffel en May komt vol tranen naar me toe. "Ik wil bij jou en Charles blijven." Zegt May. "Awww Charles en ik zien jou heel snel weer beloofd." Zeg ik. May steekt haar armen uit naar Charles en ze geeft Charles een dikke knuffel. Charles geeft zijn Ferrari petje aan May. "Oehh nu heb je Charles zijn petje nu hoef je hem niet te missen." Zegt mama. Charles en ik zwaaien iedereen uit als ze door de deur lopen komt May nog snel terug gerent. "Nog 1 knuffel." Zegt May. Charles en ik geven May een knuffel. Er gaat en traantje over mijn wang. "Ahh niet huilen." Zegt May en ze geeft mij een kusje op mijn wang. "Doeidoei." Zegt May als ze zwaaiend naar de deur loopt. Charles slaat een arm om mij heen. Als de bus wegrijd barst ik in tranen uit. "Ahh niet huilen we zien ze snel weer beloofd." Zegt Charles die me knuffelt. "Ik mis ze nu al. Het was zo leuk met May ik zie haar bijna nooit." Zeg ik. "Ahh ik merkte het ook aan je dat je het heel leuk vond met May. Maar we gaan snel naar ze toe of hun komen naar ons." Zegt Charles.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu