Het is 8 uur sochtends en ik stop snel de laatste dingen in mijn koffer en pak snel een broodje mee. Noa komt naar me toe om mij een knuffel te geven. "Het komt goed niet zo druk maken oke het is nu even beter voor jou. Ik ben trots op je." Zegt mama. "Ik ga jullie missen." Zeg ik. Mama geeft mij een knuffel en een kus op mijn voor hoofd. "Goeiemorgen." Zegt Thomas als ik naar buiten kom met mijn koffer. "Goeiemorgen." Zeg ik. "Dit is Charles. Charles dit is thomas mijn manager." Zeg ik. "Leuk je te leren kennen." Zegt Charles. We stappen in de auto. "Wacht stop ik ben iets vergeten." Zeg ik. Thomas stopt de auto en ik ren snel naar binnen om de ketting te halen met het bliksempje van Lando. Ik geef mama en Noa snel nog een knuffel. We zwaaien mama en Noa nog uit en dan rijden we naar het huis van mijn manager. In de avond vliegen Charles en ik naar Monaco dan logeer ik bij Charles. Als ik niet bij Charles kon slapen hadden Max Verstappen, Daniel en Pierre ookal gezegt dat ik bij hun mogt logeren.
Een paar dagen verder
Charles heeft een afspraak vandaag dus die is de heledag niet thuis. Pierre heeft gevraagd of ik met hem iets wilde gaan doen vandaag omdat hij niks te doen had dus vamiddag ga ik met Pierre ergens lunchen en daarna langs wat winkels. Zie hier de insta story's die ik heb gemaakt:De heledag met Pierre heeft me echt goeie afleiding gegeven van alles wat er thuis allemaal gebeurt. Nu we op het stand zitten voel ik me helemaal tot rust. Noa appt veel over wat er gebeurt. Papa en mama hebben veel ruzie. Ze hebben met verschillende dokters gepraat en mijn vader mag nu het huis niet uit voor een maand en er komt iederedag een terapeut voor mijn vader. Morgen gaan ze kijken of ze het verlengen dat papa het huis niet uit mag en als dat zo is komt Noa naar mij toe om spullen te brengen.
De volgende dag
Vanmiddag kwam de terapeut weer voor mijn vader en zouden ze horen wat ze gingen doen. Ik ga vanavond met Charles en Pierre een film avond houden. Dus mijn ochtend begint met boodschappen doen voor de snacks. Ik had Pierre of Charles gevraagt of ze mee gingen en ze willen wel mee dus we gaan met zijn 3e naar de winkel.
Op Charles zijn insta story:Smiddags ga ik met Charles onze eigen ijs smaak maken voor de film avond. We mixen van alles en nog wat en uit eindelijk hebben we 3 verschillende ijssmaken en ze zijn ook nog eens lekker. Terwijl we het ijs in de koelkast zetten word ik gebelt door Noa. "Hey No." Zeg ik. "Hey Soof. Papa is opgenomen in een soort opvang. Doordat hij helemaal agresief werd toen werd vertelt dat hij veel langer thuis moest blijven en hij niet te kalmeren was. Hij moet namelijk nog ruim 3 tot 6 maanden thuis blijven met terapie en er word steeds gekeken wat weer kan. Mama en ik kunnen vanacht naar jullie toe vliegen dan zijn we morgen ochtend om 7 uur geland als het goed is. Je moet alleen even zeggen welke spullen je nodig hebt dan pak ik je koffers." Verteld Noa. "Jeetje wat een verhaal zeg wel heel vervelend. Ik hoop dat ik jullie zie met kerst dan. Oh en mijn verjaardag is ook bijna." Zeg ik. "Ja we zullen kijken wat mogelijk is tegen die tijd. Wat wil je dat ik meeneem voor je. Ik denk dat je eigenlijk bijna alles wel nodig hebt en wil hebben he?" Zegt Noa. "Ja ik denk het wel. Stuur anders foto's dan antwoord ik daar op dat is handiger. Wil je onder mijn bed kijken daar staat een roze kluis en een lege doos een licht blauwe met gouden stippen. Wil je daar alles wat in dat kluisje zit daar in doen als je het kluisje zelf niet mee kan nemen? De sleutel van de kluis ligt onder de kaars naast mn bed." Zeg ik. "Tuurlijk daar zitten de dingen van jou en Lando in of niet." Zegt Noa. "Ja klopt wil je de sleutel van het kluisje ook meenemen." Zeg ik. Na nog wat belangrijke dingen hangen we op en vertel ik alles aan Charles. Ondertussen antwoord ik op vragen van Noa wat ze nog appt. Noa laat 1 koffer in Nederland staan van mij omdat ik volgende week zelf terug ga naar Nederland voor 2 dagen om vrienden en familie gedag te zeggen en alles met mijn management te regelen. Ik zit op het balkon net nadat we hebben avondgegeten met mijn tablet een beetje te tekenen. Over een uurtje komt Pierre film kijken met mij en Charles. We hebben het even eerder geplant omdat we morgen mijn moeder en zus gaan verrassen op het vliegveld en ze landen erg vroeg. Eigenlijk zou Charles een auto regelen zodat ze bij Charles zijn huis kwamen. Tijdens de film genieten we van ons zelf gemaakte ijs. "Ik heb wel een beetje buikpijn van het ijs nu." Zeg ik en we moeten allemaal een beetje lachen. Aan het eind van de film lag ik te slapen op Charles zijn schouder. "Die moet naar bed." Zegt Pierre. "Ja denk het ook." Zegt Charles. Pierre tilt mij op en legt mij in bed hij doet de dekens over mijn heen aait zachtjes over mijn hoofd en doet dan de deur dicht.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...