Na het eten plof ik op de bank en scrol door insta en tiktok. "Zullen we rond 7 uur gaan?" Zeg ik. "Ja dat is wel prima tijd toch." Zegt Noa. Ik trek mijn schoenen en jasje aan en dan gaan we. "Kijk suikerspin ik wil er een." Zeg ik als we net 3 stappen hebben gezet. "Jij weer met je eten." Zegt Lando en moet lachen. "Gaan jullie maar vast een spelletje spelen dan gaan wij suikerspin halen." Zegt Noa. "Wij gaan daar heen." Zegt Max. Ik loop veelste excited naar de suikerspinnen toe. Als ik mijn grote suikerspin heb en Noa een kleine gaan we opzoek naar Max en Lando. "Daar zijn ze." Zeg Noa. We lopen naar hun toe ze zijn nog druk bezig met hun spel. Noa gaat foto's maken van mij die naast Lando staat met mijn suikerspin. "Sofie kijk even leuk." Zegt Noa. Ik draai me om en lach leuk en ga dan nog meer foto's maken. Ondertussen is Lando klaar en komt aan de anderekant van mijn suikerspin staan en neemt een hap terwijl ik dat aan de andere kant doe. Hij pakt mijn hand vast waar ik het stokje mee vast hou en ik schik van Lando. "Ik wist niet dat je daar stond." Zeg ik lachent. Hij geeft mij een olifantjes knuffel. "Te schattig." Zeg ik en geef hem een knuffel. Ik stop een stukje suikerspin in Lando's mond. "Oh je maakt nog steeds foto's. Deze zijn leuk." Zegt Max. Lando en ik kijken naar Noa die nog steeds met haar telefoon foto's staat te maken. We spelen een heleboel spelletjes en winnen allemaal knuffels. We hebben er na 2 uur al een heleboel een hond, mickey mouse, een grote stitch en een grote baby yoda. Noa en ik zijn wel even klaar met spelletjes dus wij gaan even ergens zitten aan een picknick tafel. Na een uur komen Max en Lando aan met 2 helegrote luiaards en een helegrote lion king tijger. "Oh mijn gossie. Simba mijn favo zo cutee." Zeg ik. "Cool he." Zegt Lando. "Ja omg hoe dan." Zeg ik. "Hier speciaal voor jou." Zegt Lando en geeft simba aan mij. "Haha hij is bijna groter als jou. Ik zei het toch." Zegt Max. Ik zet simba even neer op de tafel en geef Lando een knuffel. "Dankjewel echt te lief." Zeg ik tegen Lando en geef hem een kusje op zijn wang. Ondertussen zit Noa weer foto's te maken. Max geeft Noa een van de grote luiaards. "Dankje zo lief." Zegt Noa als ze Max een knuffel geeft. "Zullen we een foto's maken met alle knuffels." Zeg ik. "Ja leuk." Zegt Lando. We maken mega foto's en gaan dan nog even iets drinken en eten. Het past net in de auto de grote simba moet maar even tussen Lando en mij in. Het is al laat en Lando en ik slapen allebei tegen de simba aan onderweg terug. We moesten echt te veel op de foto met mensen die ons herkende maar altijd leuk. Als we weer bij ons huisje zijn gaan we meteen naar bed. Terwijl Lando en ik in bed liggen. Post ik de foto's van vandaag op insta. Op Lando zijn telefoon zie ik dat hij ook een post maakt op insta ik like zijn foto en reageer. Lando lacht als hij mijn reactie ziet. Ik leg mijn telefoon weg en ga slapen, ik voel Lando dichterbij komen en houd me vast ik voel zijn adem zachtjes in mijn nek en val snel inslaap.
JE LEEST
Do you remember me?
FanfictionBlijft toch lastig als je iemand lang kent en dan ineens nooit meer ziet je mist die persoon wel en als die persoon jou vergeten is maakt niet veel beter. Hoi ik zou me even voorstellen ik ben Sofie Smith 19 jaar ik ben geboren op 7 september 2001...