free time

216 4 0
                                    

Het is inmiddels 2 dagen later en ik ben wel klaar met niets doen ik wil weer bezig zijn met zingen enzo maar vrije tijd is ook wel even lekker. Vandaag komen er mensen op bezoek vertelde mijn moeder en ze hebben iets te vertellen dus ik moet er ook zijn. Ik heb geen idee wie er komen dus ik zie allemaal wel ik moet vandaag wel het nummer inzingen voor bij zandvoort dus ik kan toch iets voor werk doen. Ook komen er 5 pakketjes voor samenwerkingingen echt super veel maar wel super leuk natuurlijk. Ik pak mijn auto steutels roep naar mijn moeder dat ik ga en stap in de auto en rij naar de studio om een nieuw nummer in te zingen speciaal voor bij f1 in zandvoort. Nadat ik het heb ingezongen ga ik naar Niels mijn beste vriend hij zat bij mij in de klas op de middelbare maar ik ben gestopt met school om me te focussen op zingen en acteren. Ik had Niels al een tijdje niet gezien dus ik ging even langs voordat ik terug naar huis ging. Onderweg naar huis ga ik naar de starbucks om mijn favo drankje te halen. Eenmaal thuis liggen er al verschillende pakketjes ik moet wachten met open maken en film het voor op mijn instagram. Ik leg ze even boven in mijn kamer en dan gaat de bel. "Hello how are you?" Hoor ik mijn moeder zeggen. Huh zijn het mensen uit Engeland denk ik. "Sofie! Kom je naar beneden." Roept mijn moeder. "Jaa! Ik kom." Roep ik. Ik hoor de tussendeur dicht gaan ik check nog snel hoe ik er uit zie in de spiegel en loop dan naar beneden. Noa is vandaag met vrienden weg en mij vader moest werken dus het zullen wel vrienden van mijn moeder zijn. Ik doe de deur open van beneden en dan zie ik....

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu