Brazilië

132 4 0
                                    

"Goeiemorgen. Het is vrijdag kom bed uit ontbijten." Zegt Charles als hij boven mijn bed hangt. "Goeiemorgen." Zeg ik. Ergens pak ik een simpele outfit en mijn telefoon en dan gaan we ontbijten. In de lift komen we Pierre en Max tegen. "Goodmoring." Zeg ik. Als we beneden zijn komen we Carlos en Lando tegen. "Hey dat is ff geleden." Zegt Lando tegen mij. "Ik heb je wel gemist hoor." Zeg ik. We gaan met zijn alle ontbijten en dan gaat iedereen even omkleden en naar het circuit.

Zondag rijd Arthur eerst in f3 in Brazilië. Hij staat op pole ik hoop zo erg dat hij wint. Ik sta in de pitbox te kijken naar Arthur. Als hij zijn eerste race wint rennen we als een gek naar buiten. Charles kon er niet bij zijn want die had al een afspraak. Ik ren zo snel mogelijk naar het hek waar Arthur heen moet. Ik mogt door het hek heen van een van de mensen van de fia. Terwijl Arthur uit de auto stapt is hij op zoek naar Charles omdat hij belooft had te komen als hij kon maar die ziet hij niet maar hij ziet mij wel staan filmen. Hij rent op mij af en geef hem een knuffel. "Trots op jou. Charles ook." Zeg ik. Hij gaat naar zijn team en doet zijn helm af en komt terug naar mij. "Waar is Charles?" Vraagt hij. "Die heeft een afspraak maar ik moest wel zeggen dat hij trots op je is." Zeg ik. Ondertussen komt Charles er aan gerent. "Je had het bijna gemist." Zeg ik. Terwijl de jongens elkaar een knuffel geven. Er staan ineens 2 camera's vol op ons gericht. Tijdens het podium film ik en maak ik foto's en die stuur ik meteen door naar zijn moeder. Even later zit ik bij Ferrari het f3 podium terug te kijken met Nederlands commentaar. "Daar staan de broers met zus." Zegt Olaf. "Wat zegt hij allemaal?" Vraagt Charles want die verstaat er natuurlijk niks van. Ik vertaal wat hij allemaal zegt voor Charles. Een paar uur later gaan alle coureurs naar de grid. Zelf loop ik nog even de grid op om Charles succes te wensen want hij staat op pole en hopelijk wint hij vandaag ook zijn eerste race. "Succes bro je kan dit. Ik geloof in je dat je dit wint." Zeg ik. Ik ga ook nog snel langs Lando en Pierre om hun ook succes te wensen. Pierre start 5e en Lando 5e. Het is een spannende race Charles verliest een paar keer zijn plek aan Max maar hij vecht terug. Max rijd als eerste over de streep als de laatste ronde in gaat Charles zit er 0,104 achter. "Come on Charles." Roepen we in de pitbox. In de 2 bocht haalt Charles Max in. "Come on so close." Roep ik terwijl ik sta te springen van de zenuwen. Bij de laatste 2 bochten rennen we naar buiten en klimmen we op het hek. "Charles Leclerc wins the Brazilian gp." Horen we over het circuit gaan. Zodra Charles uit zijn auto komt rent hij meteen naar zijn team. Ik sta ergens achter omdat ik net te laat was. "Waar is Soof." Zegt Charles als hij zijn helm af heeft. Ondertussen neemt iemand van de fia mij mee door de mensen en laat mij door het hek. Ik ren op Charles af en spring in zijn armen. "Ik ben zo mega trots op jou." Zeg ik en zet mijn voeten weer op de grond. Na het podium maken we nog wat foto's en dan gaan we eten en gaat Charles nog wat dingen bekijken voordat we terug naar het hotel gaan. Terwijl Charles nog wat dingen aan het bekijken is pak ik vast mn rugzak en ga ik kijken of Pierre nog ergens is. "Hey Soof." Hoor ik. "Hey Daniel." Zeg ik als ik me omdraai. "Heb jij Pierre ergens gezien?" Vraag ik. "Nee niet gezien zoek je hem dan?" Vraagt Daniel. "Ja ik zou misschien met hem al naar het hotel terug gaan omdat Charles nog wel ff bezig is." Zeg ik. "Nee sorry ik heb hem niet gezien volgens mij ging hij al terug maar als ik hem zie zeg ik wel dat hij jou ff moet bellen ofz." Zegt Daniel. "Ahh als je dat wil vragen als je hem ziet zou top zijn. Ik ga nog even verder kijken spreek je volgende keer weer." Zeg ik. Tijdens mijn rondje loop ik langs de track waar nog wat fans lopen die graag een handtekening willen. "Lando!" Roep ik als ik hem zie lopen iets verder op. "Hey Soof." Roept hij en gaat stil staan terwijl ik op hem af loop. "Heb jij Pierre ergens gezien?" Vraag ik. "Nee sorry zoek je hem?" "Ja ik had gevraagt of ik met hem mee kon naar het hotel als Charles nog lang bezig was. Hij reageert alleen niet op mijn appjes en telefoontjes dus ik ben hem aan het zoeken." "Oh ik heb hem niet meer gezien sins 2 uur geleden dus ik weet het niet maar je kan met mij mee als je wil." "Oh ja dat zou top zijn want ik ben best moe en heb niet echt zin om hier nog heel lang te zijn." "Ik pak even snel mijn tas. Kom anders maar even mee." Zegt Lando en ik loop achter hem aan bij Mclaren naar binnen. "Hallo." Zegt Zak die binnen staat en hij geeft me een hand. "Hoi Sofie." Zeg ik. "Je komt me bekent voor." Zegt Zak. "Ja ik ben Charles zijn zusje, ik heb opgetreden bij zandvoort en ik kwam Lando tegen op vakantie." "Ahh ja ik denk dat ik je herken van Charles ja. Je lijkt best wel op hem." "Ja dat hoor ik vaker." "Wat doe je met Lando nu eigenlijk hier?" "Oh ja Charles is nog even bezig met dingen bespreken enz en ik zou met hem terug naar het hotel gaan maar het duurt nog lang. Dus ik zou met Pierre terug naar het hotel gaan maar die is nergens te vinden en reageert niet dus Lando neemt mij mee." "Ohh wat is Lando toch weer lief." "Heb jij al je spullen al?" Vraagt Lando die er aan komt. "Ja ik heb alles al." Zeg ik. "Leuk je gezien te hebben Sofie tot de volgende keer." Zegt Zak. "Was ook leuk jou te zien." Zeg ik. In de auto onderweg naar het hotel kom ik er achter dat ik geen sleutel van Charles zijn hotel kamer heb. "Oh shit ik heb de hotelkamer sleutel niet. Die heeft Charles." Zeg ik. "Oh je kan wel met mij mee." Zegt Lando. "Ik app Chalres wel even dat ik bij jou ben dus dat hij moet appen als hij terug is." Zeg ik. In Lando's hotelkamer laat ik me op het bed vallen. "Je bent echtt moe he. Je sliep ookal in de auto." Zegt Lando. Hij komt naast me liggen en kijkt me aan terwijl ik in slaap val. Charles belt mij een uur later maar Lando neemt op want ik slaap. "Hey met Lando." "Oh hoi Lando. Waar is Sofie?" "Hier ze is inslaap gevallen ze was nogal moe." "Oh ze reageerde al niet maar dat verklaart het." "Ik zal haar wel wakker maken of ik til haar naar jou kamer." "Oh nee laat haar maar liggen als je het niet erg vind dat ze dan bij jou slaapt." "Nee geen probleem hoor we sliepen op vakantie ook bij elkaar." "Dat had ik meegekregen ja. Slaaplekker dan." Zegt Charles en hij hangt op. "Wie was dat?" Zeg ik zachtjes. "Charles maar ga maar lekker verder slapen." Zegt Lando en hij aait over mijn hoofd en trekt mij voorzichtig tegen hem aan.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu