gedag zeggen

119 3 0
                                    

Een paar dagen later is het al weer maandag en ik ga naar Nederland voor 2 dagen. Ik ga gedag zeggen tegen allemaal mensen omdat ik wel ff nog een tijd weg ben. Charles is een uur geleden naar Brazilië gegaan voor f1 en ik ga daarheen nadat ik iedereen gedag heb gezegt. Als ik aan kom word ik opgehaald door mijn tante en zusje die mij overal heen gaat brengen de dagen dat ik in Nederland ben. Eerst rijden we naar huis en daar pak ik de 2 koffers in die nog in Nederland bleven omdat mama en Noa er niet meer mee konden nemen. In 1 van de koffers stop ik allemaal dingen uit de doos van zolder waar dingen van mij en Lando in zitten en nog kleding en dingen die ik mee wil. Als mijn koffers klaar staan pak ik nog een paar dingen die ik in mijn handbagage mee neem en dan neem ik afscheid van mama en Noa. Na het rondje familie van vandaag slaap ik bij mijn tante. Ik ga als mijn zusje naar bed moet even bij haar in bed liggen omdat ik haar niet zo vaak zie ik ga zachtjes net mijn vinger over haar neus en al snel valt ze inslaap. De volgende ochtend gaan we vroeg naar mijn management waar we wat dingen bespreken en oplossingen hebben bedacht. Daarna gaan we langs Niels en nog een paar vrienden en de laatste familieleden. Om 3 uur vanacht vlieg ik naar Monaco waar ik dan bijna meteen weer door ga.

Do you remember me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu