𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏

282 19 15
                                    

Ollin nk:
Olimme studiolla. Meillä olisi tänään treenit ja Aleksi aikoo äänittää kaikkien meidän soiton samalla myös omansa. Kuuntelen Joelia joka avaa ääntään. Rakastan tuon blondin ääntä se on taivaallinen, voisin kuunnella sitä ikuisesti. Nojaan käteeni ja jään katsomaan Joelia. Pian tajuan Joelin katseen itsessäni ja menen keittiöön. Istun keittiötasolle ja huokaan, Joel pyörii mielessäni. Pian huomaan tuon blondin laulaja tulee luokseni.
"Mikäs Matelalla on kun tolleen huokailuttaa?" Joel kysyy ja luo katseensa minuun. "No ei mikään tärkee." Sanon ja katson Joelia. "Olli kuule mä oon miettiny sua tosi kauan." Tuo blondi sanoo ja tulee jalkojen väliin seisomaan. "Okei miks oot miettiny mua?" Katson laulajaa suoraan sieluun. "Olli mä tykkään susta." Joel sanoo ja laittaa kätensä niskani taakse. "Joel mäki tykkään susta." Hymyilen ja laitan kädet Joelin lantiolle. Pian Joel yhdistää huulemme ja löydämme tahdin suutelussa, pian kuitenkin tunnen Joelin huulet kauallani. Päästän nautinnollisia huokauksia huuliltani. "Aah! Joelh!" Huokailen.
Joel jatkaa intohimoisemmin ja suutelee herkkää kohtaani kaulassani. Huokailen Joelin nimeä ja pian tuo on avaamassa housujeni vyötä. "Joelh ei me täällä voida." Sanon ja katson tuota. "Jätkät varmaa saa traumat jos me täällä pannaan." Joel naurahtaa.
Menemme takas olkkariin jossa muut jätkät on. "Mitä siel keittiössä tapahtu?" Aleksi kysyy hieman huvittuneena. "Ei paljoo mitää kaikki on okei." Joel sanoo ja näykkää minua hellästi korvanlehdestä. Hymyilen ja istun Nikon viereen. "Mikäs Ollii hymyilyttää?" Niko kyselee ja katsoo minua suoraan sieluun. "Mulla on vaan hyvä päivä ei muuta." Katson Nikoa lempeä hymy kasvoillani. "Selvä, onkos Joel syy siihen?" Niko kysyy uteliaana. "Shh hiljaa nyt en aio vastaa tohon sori nyt vaan." Sanon ja hymyilen ylpeästi. Katselen muiden keskustelua ja alan ajatella itseäni ja Joelia suihkussa. Ei Olli nyt keskity töihin. Naurahdan ajatuksilleni. Ristin jalkani ja katson Joelia joka tekee sotkunutturaa. "Mennäänkö tänään baariin?" Joel kysyy ja luo katseen meihin kaikkiin.
"Mennään vaan." Joonas sanoo ja pörröttää hiuksensa. "Joo mennään!" Minä ja Aleksi sanomme samaan aikaan. "Sopii." Niko sanoo ja luo kasvoilleen hymyn. Tommi vain nyökyttelee sillä tuo joutuu vahtimaan meitä ja pitämään huolen, että pääsemme kaikki kotiimme.

————————————
Pääsimme baariin ja tilasimme juotavaa. Istuimme kaikki vierekkäin ja aloimme juoda. Puhuimme kaikesta ja minä puolestani tarkkailin Joelia. Hymyilin tuolle blondille laulajalle. Pian kuitenkin Joel päätti tulla istumaan syliini hajareisin, ottaa bisseni kädestä, asettaa sen pöydälle ja alkaa suudella minua. Vastaan suudelmiin ja pidän käsiä Joelin lantiolla. Tätä olen kaivannut. Joelin huulia. Erkaanumme suudelmasta ja katsomme toisiamme hiljaa. "Mä oon tainu rakastuu suhun." Joel ilmoittaa ja hymyilee. "Niin mäkin suhun." Sanon ja katsahdan Joelia. Suutelemme ja katsomme muita jotka tuijottavat minua ja Joelia.
"Mitä oikein tapahtuu?" Niko kysyy. "Ei mitään erikoista." Sanon ja luon hymyn kasvoilleni. Niko nyökkää ja jatkamme juomista. Pian olemme kaikki paitsi Tommi hieman hurmoksessa. Aleksilla ja Joonaksella oli ihan omat juttunsa kun taas Niko nukkui, minä ja Joel katsoimme hiljaa toisiamme. Silitän Joelin selkää ja tunnen kuinka hänen käsi liikkuu alemmas. Tiedän kyllä mihin tämä on menossa.
"jOeL mE oLlAaN bAaRiSsA, eI mE tÄäLlÄ vOiDa." Selitän Joelille ihan hurmoksessa. Joel nyökkää, nousee sylistäni, ottaa minua kädestä ja lähtee viemään ulos. "PiTÄä SOiTtAa TaKsI." Joel sanoo ja alkaa soittamaan taksia. Pian taksi tulee ja menemme kyytiin. Matkalla Joel hivelee reittäni. Tuo taitaa todella olla puutteessa. Katselen ulos ja mietin. Mitä jos en olekkaan valmis vielä? Mitä jos Joel jättää mut tai alkaa pitää toisesta? Ahdistun ajatuksistani ja huokaan. Pyyhin kyyneleen poskeltani. "OlLi MiKä On?" Joel kysyy ja silittää poskeani. "Ei MiKäÄn." Sanon ja hymyilen Joelille. Tuo nyökkää ja pääsemme perille. Nousemme autosta ja kävelemme Joelin ovelle. Menemme sisälle eteiseen, Joel sulkee ulko-oven ja otamme kenkiä ja takkeja pois.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Alotin Joel ja Olli kirjan. Ajattelin kokeilla jotain uutta ja mulla on paljon ideoita tämän kirjan suhteen.

Kerro mielipide ja haluutteko pitempiä lukuja?

Sanoja 612

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now