𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟐 ⚠️Smuuttia⚠️

181 17 18
                                    

Joelin nk:
Pääsimme Ollin kanssa sisälle. Katson Ollia ja pian päätän työntää tuon hellästi seinää vasten. Suutelemme Ollin kanssa todella intohimoisesti, riisun tuon söpön basistin päällyspaidan ja kuljetan makkariini. Pääsemme makkariin ja kaadan Ollin sängylle. Hän katsoo minua hymyillen ja menen basistin päälle hajareisin. Katson Ollin suloisia kasvoja. Vedän hänen t-paidan pois ja painan huuleni basistin rintakehälle. Suutelen tuon rintakehää ja imen hellästi joka puolelta. Olli huokailee nimeäni hiljaa. Hän kuulostaa todella seksikkäältä huokailessaan nimeäni. Lopetan ja vedän oman paitani pois. Olli vetää minut suudelmaan. Ujutan kieleni hänen suuhun. Lasken käsiäni Ollin farkkujen resorille ja alan avata hänen vyötä. Pian vedän hänen housut pois ja hyväilen basistia. Olli huokailee. Jatkan hyväilyä ja sitten otan hänen bokserit pois. Katson basistin kehoa. Hän on täydellinen. Otan hänen kalusta kiinni ja vedän pari vetoa. Ollin huulilta pääsee huokailuja. Vedän omat housut boksereita myöten pois. "Saanks mä ratsastaa?" Olli kysyy virnistäen. "Saat." Virnistän. Olli kaataa minut alleen ja ottaa yöpöydän laatikosta kortsun ja liukkarin. Puren huultani kun hän asettaa kortsun ja levittää liukkaria kalulleni. Olli istuu hajareisin syliini ja laskeutuu, että kaluni menee hänen sisään. "Mmhh..." huuliltani pääsee pitkä huokaisu. Otan Ollin lantiosta kiinni ja Olli alkaa nostella itseään. Ah-hgg!" Olli huokailee. Hän alkaa nostella itseään nopeammin. Maailman komein basisti tuntuu taivaallisen hyvälle. "Mmh! Aah!" Olli huokailee. Pidän Ollin lantiosta kiinni. Otan Ollin kalusta kiinni ja alan vedellä vetoja nopeasti. "Aahhhmm... mäh tuunh kohtah!" Hän huokailee. Nopeutan käteni liikettä ja pian hän tulee kädelleni ison huokaisun kera. Basisti jatkaa liikkumista nopeasti ja pian tulen kortsuun ja huokaisen kovaa.

————————————
Olli tulee viereeni. Otan kortsun pois, solmin sen, laitan roskiin ja painan suudelman hänen huulille. Hän vastaa suudelmaani ja luo hymyn kasvoilleen.
"Mä rakastan sua Olli Elias Matela." Sanon ja katsahdan Ollia. "Mäkin rakastan sua Joel Erik Salomon Hokka." Hän sanoo ja hymyilee. Otin hänet kainalooni ja asetan pusun tämän hiuksiin. Pian kuulen tasaista tuhinaa vierestäni ja laitan meille peiton. Taisi meidän panohetki väsyttää. Hän on todella söpö nukkuessaan. Voiko enää täydellisempää ihmistä olla. Rakastan Ollin hiuksia ja silmiä, mutta hänen huulet ovat minun lempparit. Suljen silmäni ja alan pian nukkua. Nukuimme Ollin kanssa aamuun saakka. Heräilen ja venyttelen varovasti sillä Olli nukkuu edelleen kainalossani. Nousen varovasti ja puen päälleni. Mieleeni muistuu eilinen ja samalla päässäni tykyttää. Menen keittiöön, otan särkylääkkeen veden kanssa ja rupean tekemään aamupalaa, katan pöydän ja kaadan kahvia kuppeihin. Nyt vain odotan että suloinen basisti nousee ylös. Toisaalta hänellä on bändin parhaimmat unenlahjat. Hymyilen ajatuksilleni ja pian Olli astelee minun isossa hupparissa ja omissa housuissaan keittiöön. "Huomenta ihana! Nukuitko hyvin?" Kysyn häneltä. "Huomenta komistus ja nukuin tosi hyvin." Olli sanoo ja ottaa särkylääkkeen veden kanssa. Istumme alas ja alamme syödä aamupalaa. Kuulen ovelta koputusta ja menen avaamaan. "Huomenta voinko tulla äkkiä käymään kun olis tärkeetä asiaa." Joonas sanoo, riisuu kenkänsä ja tulee keittiöön.
"Mikä se sun asia oli?" Kysyn ja käännän katseeni Joonakseen. "Noku Joel mä tiiän, etten sais sanoo tätä mut mä oon ihastunu suhun." Joonas sanoo ja katsoo minua. "M Mä taidan lähteä, kiitti aamupalasta." Olli sanoo itkukurkussa, nousee tuolilta ja menee eteiseen pukemaan ulkovaatteet ja lähtee sitten ovesta. "Joonas anteeks mut mä en oo ihastunu suhun." Sanon ja katson Joonasta. Joonas nyökkäilee ja on lähdössä. Menen Joonaksen luo ja halaan tuota. "Me voidaan olla edelleen parhaita ystäviä." Hymyilen ja päästän Joonaksen lähtemään. Jään miettimään miksi Olli lähti niin nopeasti ehkä siihen vaikutti se että hän on rakastunut minuun. Voi Olli tulisipa hän nopeasti takaisin luokseni. Istun sohvalle ja avaan lukitukseni puhelimesta, menen yhteystietoihin ja etsin Ollin numeron. Painan kohtaa "Olli❤️" ja mietin uskallanko soittaa Ollille.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Kenelle Olli kertoo ahdistuksestaan entä tuleeko hänelle sydänsuruja.

Meneekö Joel ja Olli yhteen?

Sanoja 603

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now