𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟔

63 10 0
                                    

Ollin pov:
Olin juuri puhunut Joelille tulevaisuudesta etenkin siitä miten kaikki jäisi kesken. Ajattelen kaiken liian syvällisesti koska siskoni onnettomuus sai minut pysähtymään. "Rakas etkai sä aio tehä mitään peruuttomatonta?" Joel kysyy ja pudottaa kyyneleen. "En, jos Olivia kuolis niin mä menisin sen mukaan." Sanon päättäväisesti ja kävelen taas. "Olli sä et menis Olivian mukaan oikeesti." Joel katsoo minua ja on huolissaan. "Joel älä viiti! Tottakai mä menisin, mä en elä ilman Oliviaa ja sua ymmärrätkö?" Sanon hänelle ja katson Joelia silmiin. Hän nyökkää ja halaa minua.
"Älä mee." Joel kuiskaa itkuisena. "En mee mut jos Olivian tila romahtaa niin sit meen." Sanon ja silitän hänen selkää. "Olivia selvii kyllä." Joel silittää hiuksiani. Nyökkään ja lähden kävelemään Joelin kanssa kotiin.
Hetken kävelyn jälkeen pääsimme kotiin ja menin suoraan kylpyhuoneeseen. Riisun vaatteeni ja menen suihkun alle. Pesen itseäni ja levitän shamppoon sekä saippuan. Huuhtelen sen pois ja laitan pyyhkeen.
"Rakas otatko kaakaota jos teen?" Joel kysyy keittiöstä. "Joo voin ottaa." Sanon ja menen makkariin pukemaan päälleni rennot vaatteet. Seuraavaksi menen sohvalle ja pian Joel tuo lämpimät kaakaot jossa on kermavaahtoa päällä. Nam näyttää hyvälle, mutta ei niin hyvälle kun Joel.

————————————
Joimme kaakaota ja kääriydymme vilttiin.
"Ihana olla näin vaan." Joel sanoo ja silittää minua. "Niinpä, tää on ihana olla vaa näin." Hymyilen ja juon kaakaoni loppuun. Kaivan puhelimeni ja soitan äidille koska hän oli soittanunut minulle.

Puhelu
Minä:Moi äiti!

Äiti:Moi! Arvaa mitä?

Minä:Mitä?

Äiti:Olivia on alkanu
heräillä

Minä:Miltä se vaikuttaa?

Äiti:Reippaalta omalta itseltään

Minä:Ihana kuulla

Äiti:Tuu kattoo
sitä sitkun se
heräilee kunnolla

Minä:Joo moikka

Äiti:Heippa

Katson Joelia hymyillen. "Mikä hymyilyttää?" Hän kysyy ja katselee minua. "Olivia on alkanut heräillä!!" Huudan ja itken onnestani. Joel halaa minua tiukasti. "Ihana juttu." Joel kuiskaa korvaani ja silittää minun hiuksia.
"Mä olin varma ettei Olivia." Pudotan kyyneleitä. Blondi laulaja pyyhkii hupparin hihalla varovasti kyyneleeni pois. "Ei hätää Olivia selvis ja se on tärkeintä." Hän hymyilee.
Onneksi minulla on Joel, hän on aina lohduttamassa minua.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Tää luku oli vähän tylsä mut lupaan et ensluvussa tapahtuu kaikkea :)

Sanoja 342

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now