𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟗 ⚠️Ahdistelua⚠️

119 12 0
                                    

Joelin pov:
Joonas pääsi kotiin ja saavun pian sen jälkeen kotiin kun olin käynyt saattamassa Joonaksen kotiinsa. Avaan oven ja huhuilen Ollia. "Rakas!" Huudahdan eteisestä. "Täällä!" Olli huutaa ja juoksee halaamaan minua. Halaan Ollia. "Kuka tuol suihkussa laulaa?" Kysyn ja katson Ollia. "Aleksi, se oli eilen ihan jäässä ulkona hoipertelemassa joten otin sen yöks tänne." Hän sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja hymyilen. Voi kuinka rakastan Ollia vaikka Joonas onkin sekoittanut pääni täysin. "Mitä sä rakas pohdit?" Hän kääntää katseensa minuun. "Mietin sua." Sanon ja pussaan häntä otsalle. Hän nyökkää ja hymyilee suloisesti. "Mä rakastan sua." Olli kuiskaa korvaani. "Mäki sua." Hymyilen ja puren hellästi häntä kaulasta. Olli hymyilee ja menee sohvalle makoilemaan. "Mä oon aika onnellinen sun kaa rakas." Sanon hänelle ja menen basistin viereen makoilemaan. "Mäkin sun kaa kulta." Olli sanoo ja ottaa minut kainaloonsa. "Mm, rakas mun pitää kertoo sulle jotain." Aloitan ja samassa Olli hyppää pois vierestäni. "J Jos sä oot nyt pettäny mua niin mä en voi luottaa suhun enää ikinä." Olli sanoo paniikissa. "Rakas mä ja Joonas suudeltiin ja aloin miettii et ollaanko me sittenkään se oikee pari sun kaa." Selitän ja katson Ollia. "M Mä taidan tästä mennä." Olli sanoo itkukurkussa ja juoksee ulos.
Huokaan ja koitan soittaa Ollille. Hän ei vastaa, ehkä annan hänelle aikaa. Itseäni suorastaan ärsyttää että menin edes kertomaan Ollille, minun takia se voi tehä jotain itselleen.

————————————
Lähdin etsimään Ollia, kävelen metsäpolkua pitkin sillä tiedän missä Olli käy rauhoittumassa. Pysähdyn hetkeksi ja joku mies työntää minut puuta vasten ja alkaa suudella väkisin. "Lopeta!" Anelen mutta tuo mies jatkaa ja siirtyy kaulalleni jättäen fritsuja. Pudotan kyyneleitä sillä tiedän mitä Olli sanoo näihin. Mies riisuu housujaan, tekee minulle samoin ja pian tunnenkin hänen suuren kalunsa sisälläni ja tästä tämä alamäki lähtee. Mies päästää irti hoidettuaan hommansa ja lähtee. Vedän housuni ylös ja itken istuessani puun juurella. "Joel!? Mitä on tapahtunut?" Niko kysyy ja kyyristyy eteeni. "J Joku h hullu r raiskas m mut." Itken ja halaan Nikoa tiukasti. Niko halaa minua ja silittää selkääni. "Tunsiks sä sitä?" Niko kysyy rauhallisella äänellään. "E En, m mut m mitä j jos O Olli l luulee e että m mä p petän s sitä." Itken kovemmin Nikoa vasten. "Voi Joel rakas kerrot sille miten tää tilanne meni." Niko sanoo ja pussaa minua päähän. "O Olli t tulee s silti v vihaa m mua." Itken ja koitan saada happea. "Shh shh ekaks sun pitää rauhottuu." Tuo brune laulaja sanoo ja rauhoittelee minua. Rauhoitun pian ja pyyhin hupparin hihallani kyyneleet pois.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Sori ettei oo tullu tätä kirjaa kauheesti :)

Mulla alkaa ensviikolla työharjoittelu ja sit meen perjantaina keikalle joten tätä kirjaa tulee nyt vähän harvemmin, mut koitan saada uusia lukuja kirjotettuu iltasin ja viikonloppuisin <3

Sanoja 451

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now