𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟕

65 12 0
                                    

Joelin pov:
Olimme Ollin kanssa sairaalassa katsomassa Oliviaa, se oli Ollille todella tärkeää joten siksi päätin mennä hänen mukaansa. "O Olli sä tulit kattoo mua." Olivia sanoo ja katsoo veljeään. "Tottakai nä tulin kattoo, ihana että oot hereillä." Olli istuu Olivian sängyn viereen. "K Kenet sä toit mukanas?" Olivia katsoo minua ja kysyy Ollilta. "Mä toin Joelin, se on mun poikaystävä." Olli selittää ja huomaan kuinka Olivia alkaa hymyillä.
"Kerranki joku pitää huolta siitä ettei Olli sekoile mitää tyhmää." Olivia naurahtaa.
"Äläs kerro kaikkee, ei Joel saa tietää mitä mä oon tehny." Olli naurahtaa. "Jaahas vai että sä salaat multa kaikki." Naurahdan. "Kyllä vaan kultaseni, et sä kaikkee saa tietää." Olli naurahtaa. Söpöä nähdä, kuinka Olli ja Olivia on kuin kaksi marjaa. Heillä on samanlaiset silmät sekä nenä. "Tiesitkös Olli että sun siskos on aika fiksu." Katson tuota basistia hymy huulillani. "Joo tiesin mut mä oon hyvä matikassa kun taas Olivia on parempi äikässä." Olli naurahtaa ja silittää siskonsa hiuksia. "Mikä sun kokonimi on?" Kysyn Olivialta. "Se on Olivia Adele Ellen Matela." Olivia kertoo ja hymyilee. Kaunis kokonimi sopii Olivialle todella hyvin. "Vau ihana nimi." Sanon hymyillen ja istun Olivian viereen.
"Kiitos, mikä sun kokonimi on?" Olivia kyselee. "Se on Joel Erik Salomon Hokka." Kerron ja katson Oliviaa. "Sullaki on kaks nimee." Olivia hymyilee. "Niin on ja sit meiän muilla jäsenillä on vaan yks." Sanon ja naurahdan. Olli katsoo minua hassusti ja alan nauramaan. "Höpsö miks sä naurat?" Olli kysyy ja katsoo minua. "Koska sun ilme oli hauska." Selitän ja lopetan naurun. Olli naurahtaa ja huokaa onnellisesti. "Olli on selkeesti onnellinen?" Olivia katsahtaa minua. "Siltä se vähän näyttää." Sanon ja katson Ollia. Olli hymyilee ja katsoo minua todella söpösti. "Sä oot söpö." Sanon Ollille. "Ite oot Jollu pollu." Olli kikattaa. "Mikä oli?" Naurahdan ja katselen häntä. "Ömm Jollu pollu." Olli nauraa. "Vainii." Nauran ja pörrötän Ollin hiuksia.

————————————
Nostimme Olivian pyörätuoliin ja lähdimme kanttiiniin päin. "Kiitti että autoitte." Olivia kiittää ja lähdemme käytävälle. "Eipä mitään." Hymyilen ja kävelemme kanttiiniin.
"Mitäs Matelat ottaa?" Kysyn ja katson noita.
"No mä voisin ottaa kahvin ja ison pullan." Olli hymyilee. "Mä voin ottaa ison pullan myös ja sit pillimehun." Olivia sanoo. Nyökkään ja menen hakemaan. "Moi! Mä ottasin 3 pullaa, pillimehun ja kahvit." Selitän myyjälle. "Selvä se tekis 6€." Myyjä sanoo ja maksan. Menen tarjottimen kanssa noiden luo. "Nammm pullaa." Olivia sanoo ja hymyilee. "Niinpä." Olli hymyilee myös ja ottaa oman kahvin ja pullan. Aloimme syödä ja juoda. Juttelimme kaikesta ja nauroimme aina välillä jollekkin hauskalle ilmeelle.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Vihdoin sain tähän uuden luvun.

Haluutteko te lukuun Ollin vai Joelin näkökulman vai molempien?

Sanoja 428

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now