𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟗 ⚠️Smuuttia⚠️

72 10 2
                                    

Joelin pov:
Olli kosi minua ja teki musta maailman onnellisimman miehen, juuri hänenlaista miestä minä tarvitsen. Hän on aina luonani jos on hätä tai jokin on pielessä. "Mitäs mun ihanuus pohtii?" Olli kysyy ja katselee minua.
"Tulevaisuutta mietin, mieti et sillo me ollaan naimisissa ja on ehk lapsia." Hymyilen ja selitän Ollille. "Okei no mut toi on ihanaa." Olli hymyilee ja pussaa minua kaulalle. "Mä tiiän kulta mut nyt meiän pitäs keksii jotain tekemistä." Hymähdän. Olli selvästi on miettinyt mun ja sen yhteistä tulevaisuutta. Oon jopa vähän samaa mieltä kun Olli. En ole koskaan ollut näin onnellinen mutta nyt olen.
"Mitä mun rakas haluaa tehdä tänään kihlautumisen kunniaks." Olli kysyy minulta ja halaa. "Onko Matelalla ideoita?" Virnistän pienesti. "Saattaa mulla ehkö ollakki mut se tapahtus makkarissa." Olli virnistää ja vetää minut perässään meidän yhteiseen makkariin. Tuo kaataa minut sängylle ja kapuaa päälleni hajareisin. Pakko myöntää että tuo on kyllä ihan helvetin komea päälläni. Hän alkaa suudella kaulaani ja huokailen jo siitä, tuo basisti tekee kaikkensa että saisi minut huokailemaan nimeään. Olli taiteilee fritsuja kaulaani, totta puhuen molempien kaulat on täynnä fritsuja mutta ei sille mitään voi että tuo mies maistuu hyvälle. "Mmhh Ollih!" Huokaisen kun Olli osuu herkkään kohtaani.

————————————
Pian olimmekin täysin alasti, kun Ollista kun kyse niin vaatteet saa kovaa kyytiä. "Sinne meni vaatteet." Hihitän ja vedän Ollin lantion kiinni itseeni. "Mmh." Huokaisen kun tuo menee sisääni. Olli silittelee hetken kylkeäni kunnes annan hänelle luvan liikkua. Pakko myöntää että Ollin kanssa on taivaassa aina meidän herkät hetket on täynnä rakkautta ja mikä parhainta joka kerta tuntuu vaan paremmalta. Huokailemme molemmat todella kovaa anteeks naapurit. "Aahh!!" Huudan ja kiedon jalkani Ollin ympärille. Tuo työntyy syvemmälle. "Mmhh!" Olli huokailee. Olli jatkaa niin kauan ennen kun tulemme. "Mmh aah mäh tuinh ihanh justh!" Huokaisen kovaa ja tulen. Olli tulee myös ja lösähtää vierelleni makaamaan. Hengittelemme ja jäämme vain katsomaan toisiamme. "Oot sä kyl ihana ja upee." Sanon hengästyneenä. "Samat sanat murunen." Olli pussaa minua otsalle ja suuntaa suihkuun, minä sillä välin vaihdoin lakanat ja menin sitten Ollin seuraksi. Ollin huulille leviää hymy jossa loistaa virne. Että se jaksaakin virnuilla.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Noni tää on toka vika luku koitan saada tänään vikan luvun myös ulos ja sit tää kirja loppuu :)

Kiitti kun ootte lukenu oon tosi kiitollinen kaikesta siitä lukija määrästä

Sanoja 378

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now