Ollin pov:
Heräilin Joelin vierestä aamulla ja pääni oli todella todella kipeä kaikesta itkemisestä. Äitini oli laittanut viestin että Olivian tila ei ole muuttunut ollenkaan. Huokaan ja menen tekemään aamupalaa. "Vitun vittu ei sitten!!!" Huudan ja raivoan. Joonas herää huutoni ja tulee halimaan minua. "Shh shh Olli rauhotu." Joonas sanoo ja silittää hiuksiani. "Mitä jos Olivia ei koskaan enää selvii tai jos selvii nii millasena se herää." Panikoin ja hengittelen.
"Olli rakas, Olivia selvii kyllä." Joonas sanoo ja pussaa minua päähän. "Kiitti ku oot siinä." Sanon ja painan pääni Joonaksen rintakehälle. "Tottakai sä oot mulle kun oma veli, sä oot mulle tärkein ja rakkain ihminen koskaan." Joonas sanoo ja halaa minua tiukemmin. "Säki oot mulle kun veli." Hymyilen. Pian pojat alkavat heräillä ja olin saanut aamupalan valmiiksi ja Joonas oli kattanut pöydän. Se näytti kauniille aamupalapöydälle. Joel tulee taakseni ja suutelee kaulaani. "Huomenta rakkaani." Joel sanoo ja hymyilee. "Huomenta ihana." Sanon ja käännyn suutelemaan Joelia. Joel vastaa suudelmaani ja istuu viereeni. "Ei söpöstelyä heti aamusta kiitos." Aleksi sanoo ja haukottelee. Söpöstelimme silti koska se oli kivaa ja ihanaa. "Perkele jätkät just sanoin että ei." Aleksi marisee ja nojaa käteensä.
"Mä voin söpöstellä sun kaa." Joonas sanoo Aleksille. "Ei tarvii." Aleksi sanoo ja alkaa syödä. Saimme syötyä hetken päästä ja puimme paremmat vaatteet ja lähdimme poikien kanssa golfaamaan. Se oli Joonaksen ja Aleksin lempi puuhaa joten he opettivat meitä. "Joko ollaan perillä?" Kysyn joka toinen minuutti. "Olli ei olla vielä perillä!" Joonas sanoo ja haukottelee.————————————
Pääsimme perille ja nousimme autosta.
"Jes!! Täällä ei ookkaa tullu käytyy." Joonas sanoo ja hyppää Aleksin reppuselkään.
"Joonas vittu!" Aleksi nauraa. "Anteeks mutkun oli pakko hyppää." Joonas sanko ja pussaa Aleksia päähän. "Niinpä niin." Aleksi sanoo ja lähtee kävelemään. Menimme Joelin, Nikon ja Tommin kanssa noiden perässä.
Pikku mies ja Poosu aika söpöö. Pääsimme perille ja aloimme pelaamaan. Aleksi kiusasi minua välillä ja Joonas heitti golfpallon välillä. Joel katsoi poikia hieman vihaisesti koska oltiin tultu pelaamaan eikä leikkimään.
"Jätkät me tultii pelaa ei leikkii!" Tommi sanoo ja pelaa keskittyneesti. Tommi meidän järjen ääni, se pitää meiät kurissa kun me muut ollaan innokkaita. "Joo joo iskä." Aleksi kikattaa ja jatkaa peliä. Pelasimme monta tuntia ja lähdimme sitten koteihin.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Tässä teille vähän erilaisempaa lukua.En keksinyt mitään parempaa joten saitte nyt tämmösen :)
Toivottavasti ootte tykänny ja tykkäätte edelleen.
Sanoja 382
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...