Ollin nk:
Pääsimme Joelin kanssa kotiin ja Joel oli poissaoleva.
"Rakas ottasiks sä ruokaa?" Kysyn Joelilta ja tuo pudistaa päätään. "Mikä on hätänä?" Menen tuon viereen. "Mä oon okei." Joel vakuuttelee mutta en uskonut häntä sillä nään Joelista millon sillä ei oo kaikki hyvin ja millon on. "Rakas sul ei oo kaikki nyt hyvin, kerro mulle." Silitän Joelia. "N No Joonas on joutunut sairaalaan se oli yöllä hypänny." Huokaan itkuisesti. "Mitä siis hypänny miks?" Kysyn huolissani.
"Se oli sanonu että se on turha ja et kukaan ei rakasta sitä tää on mun vika." Joel syyttelee itseään.
"Rakas ei ollu sun vika, Joonas on niin rakastunu suhun et sen tunteet on sekasin." Pussaan Joelia päähän. "Niin kai." Joel nojaa käsiinsä. "Haluuks sä mennä kattoo Joonasta?" Kysyn ja katson Joelia.
"J Joo h haluun." Joel sanoo ja menee eteiseen laittamaan kengät ja takin. Menen perässä ja teen samoin. "M Mua pelottaa että Joonas kuolee." Joel itkee. "Shh shh rakas ei kuole se on vahva." Silitän tuon laulajan selkää. Joel nyökyttelee ja menee ulos. Menen perässä ja lähdemme kävelemään sairaalaan.
Pääsemme sairaalalle ja etsimme Joonaksen huoneen ja menemme huoneeseen. "J Joonas ootko okei?" Joel kysyy Joonakselta. "Oon tottakai." Joonas vakuuttelee vaikka todellisuudessa se on ihan paskana tästä kaikesta. Kyllä sen näkee. "Ä Älä valehtele mä nään et sul on paha olla." Joel sanoo itkuisena ja menee istumaan Joonaksen sängyn vieressä olevalle tuolille.
"J Joel rakas sä tiiät että en pääse susta tai mun tunteista yli, mä hyppäsin siks että teillä olis helpompaa ilman mua." Joonas sanoo itkuisena.
"J Joonas älä puhu tollasia." Joel silittää Joonaksen hiuksia. "T Te ootte onnellisia Ollin kanssa enkä mä voi tulla teidän väliin." Joonas sanoo hiljaa ja katsoo minua sekä Joelia. Menen istumaan toiselle puolelle sänkyä ja silitän Joonaksen kättä.————————————
Istun Joonaksen seurana useamman tunnin ja haukottelen. "Mee vaa jo rakas kotii mä tuun sit myöhemmin." Joel sanoo minulle ja nyökkään.
"Hyvää yötä rakas." Sanon ja menen suutelemaan Joelia. Joel vastaa suudelmaani ja lähden kävelemään kotiin pimeässä. Hieman pelottaa mutta olen selvinnyt pahemmastakin. Kävelen kotitielläni ja huomaan hahmon lähestyvän minua. Menen paniikkiin ja sohaisen häntä taskulapullani. "Ai vittu Olli sammuta se valo." Aleksi nauraa. "Allu mitä sä täällä teet?" Kysyn tuolta joka tärisee hieman kylmyydestä.
"Kävelen mitä ite?" Aleksi kysyy. "Ömh tulin just sairaalalta hei nyt sä nyt kyl tuut meille yöks." Sanon ja vedän Aleksin perässäni. Pääsemme luokseni ja päästän Aleksin sisälle. "Kiitti Olli ei sun olls tarvinnu." Aleksi hymyilee ja ottaa kengät pois. "Tottakai tarvii sähän et tonne ulos jää hoipertelemaan." Saatan Aleksin sohvalle ja haen Aleksille hupparini ja vien sen hänelle. "Kiitti." Mustatukkainen poika kiittää ja pukee hupparini. Teen Aleksille lämmintä kaakaota ja menen vessaan. Ahdistukseni valtaa ajatukseni ja pian otan terän ja viillän. Katon vuotavaa kättäni ja hengittelen.
"Joel niin tulee valitsee Joonaksen mä tiiän sen." Selitän itselleni. Puhdistan haavan ja sidon sen. Menen ulos vessasta ja menen sohvalle Aleksin viereen.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Tässä olis teille uus luku :)Hyvää syntymäpäivää mä🥳
Sanoja 487
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...