Ollin nk:
Istun kalliolla. Kalliolla jonka lähellä ei liiku muita. Katson kauas horisonttiin ja nyyhkytän. Tiedän, että Joel kuitenkin valitsee Joonaksen mielummin ja että olen vain yhen yön juttu. Huokaan ja pudotan kyyneleitä. Pian tunnen kosketuksen olkapäässäni. Käännän katseeni ja näen mustatukkaisen pojan selkäni takana. Aleksi. Hän on todella suloinen tapaus. Hymyilen ja katson Aleksia. "Mitä sä täällä teet?" Hän kysyy. "Selvittelen ja mietin asioita." Sanon ja Aleksi asettuu viereeni. "Saanko kysyä, että mikä sun mieltä painaa?" Aleksi katsoo minua. Huokaan hieman itkuisena. "Me päädyttii eilen Joelin kanssa sänkyyn ja meil oli kivaa, mut sit aamulla Joonas tuli Joelin luo ja kertoo että tykkää siitä ja mä olin siinä. Tuntu tosi pahalle koska me oltiin just eilen sanottu toisillemme, että rakastetaan toisiamme." Itken ja Aleksi ottaa minut haliinsa. "Shh ei hätää mä oon tässä." Aleksi rauhoittelee minua. "Mitä jos olin Joelille vaan kännipano, enkä merkkaa sille mitään?" Kysyn Aleksilta itkun seasta. "Voi sua." Aleksi asettaa pusuja hiuksiini ja silittää selkääni. "M Mitä jos Joel ihastuu jossain vaiheessa Joonakseen?" Kysyn itkuisena. "Jos Joel on ollu sun kaa sängyssä jo ja kertoo et rakastaa sua nii sulla ei oo Olli mitään hätää." Aleksi selittää.
"Kiitti Aleksi." Hymyilen ja halaan Aleksia tiukasti.
Aleksi hymyilee ja halaa takasin.————————————
Katselen kauas horisonttiin ja nojaan Aleksiin joka silittää hiuksiani rauhallisesti. "Kiitti oikeesti että oot mun paras ystävä." Sanon Aleksille ja hymyilen.
"Tottakai oln aina kun tarviit." Aleksi sanoo ja jatkaa
Kuulen puhelimeni soivan, en jaksaisi vastata siihen. Huokaan ja otan puhelimen käteeni taskusta. Katson kuka soittaa. Joel. Päätän kuitenkin vastata puheluun.Puhelu
Joel:
Olli rakas missä sä oot?Minä:
Kalliolla.Joel:
Älä tee itelles jooko mitään?Minä:
Joo joo mut kerro
yks juttu.Joel:
Okei.Minä:
Tykkääks sä Joonaksesta?Joel:
En tykkää, mä sanoin sille etten
oo ihastunu siihen.Minä:
Joel haluuks sä olla
mun poikaystävä?Joel:
Haluun!! Ihan tosi paljonMinä:
Nähään kohta sun luonaJoel:
JooMinä:
MoikkaJoel:
MoikkaHymyilen ja huokaan. "No?" Aleksi kysyy ja katsoo minua. "Joel oli sanonu Joonakselle että se ei oo ihastunu siihen." Kerron Aleksille. "No mut mähän sanoin että sulla ei oo mitään hätää." Mustatukkainen poika sanoo ja hymyilee. "Niin sanoit." Pussaan Aleksia poskelle ja lähden juoksemaan Joelille. Pääsen Joelin ovelle ja koputan. Pian blondi laulaja tulee avaamaan oven ja vetää minut suudelmaan. Vastaan suudelmaan. "Olli mä en haluu ketää muuta kun sut." Joel sanoo ja hymyilee. "En mäkää haluu ketää muuta kun sut, mä oikeesti rakastan sua ihan super paljon." Selitän ja Joel vetää minut sisälle. "Mäkin rakastan sua." Hän sanoo ja menee sohvalle makaamaan. Nyt on tilasuuteni mennä Joelin päälle makaamaan. Tästä tulee kivaa. Juoksen olkkariin ja hyppään Joelin päälle.
"Auts Olli ei saa pahoinpidellä poikaystävääs." Hän nauraa ja huokaa onnellisesti. "Anteeks rakas." Silitän Joelin hiuksia ja hymyilen. Tunnen Joelin huulet kaulallani ja pian tuo löytää tutun herkän kohdan ja näykkii ihoani. Huuliltani pääsee huokaisuja. Joel nostaa katseen kaulaltani ja virnistää. Hymyilen viattomasti ja näykkään Joelin korvanlehteä. "Mmh Ollih!" Joel huokaisee ja tarttuu käsivarsistani kiinni.
"Mä rakastan sua Olli maailman eniten." Joel sanoo ja pussaa minua otsalle. "Mäkin rakastan sua Joel." Hymyilen ja silitän Joelin hiuksia. Pian tuo söpöläinen on nukahtanut ja kuulen vain tuhinaa korvani vierestä.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Kertooko Joel ja Olli suhteestaan muille?Miten Joonas reagoi uutiseen?
Sanoja 534
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...