Tähän alkuun sanon, että mä koitan kirjottaa tätä kirjaa mahdollisimman paljon, koska tähän tulee vaan 20 lukua ja haluun panostaa tähän joten siks en julkase tätä joka päivä.
Joelin pov:
Makasimme Ollin kanssa päällekkäin sohvalla. "Mieti jos Joonaksesta ja Aleksista tulee pari." Sanon Ollille. "Nii onhan ne aika söpö pari." Olli sanoo ja leikkii hiuksillani.
"Joonas ja Aleksi sopis toisilleen niikun me." Hymyilen. "Totta, sit voitas mennä aina neljästään mökille." Olli sanoo ja hymyilee.
"Mut Nikolla ja Tommilla ei oo ketää." Katson Ollia huolissani. "Eiku kyl ne viel löytää usko mua." Hän sanoo ja painaa pusun otsalleni.
Nyökyttelen ja hymyilen. Katselemme Ollin kanssa leffaa ja makoilemme tosi lähekkäin.
Tuo basisti nukahtaa vierelleni, silittelen häntä ja hymyilen. Päätän laittaa pojille viestiä.Joonas ja 5 apinaa❤️
Minä:Moi! Miten teil menee?
Little man💕:Hyvin! Mä oon just
menossa studiolle tekee biisejä.Tommi isä🐻:Tosi hyvin
Oon just kaupassa
ja sit meen kotiinJonsku😋:Täydellisesti
Makaan lattialla ja
mietin elämän tarkoitustaMinä:Järkevää tekemistä Jonsku
hyväNikoliina🥰:Hyvin
Makoilen sängyssä
ja suunnittelen mökkireissuuMinä:Mä ja Olli makoillaan
ja meil menee hyvinJonsku😋:Söpöstelijät❤️
Minä:Turpa kii Joonas, tiiät itekki
että sä ja Aleksi olisitte söpöjä
yhessä🥰Little man💕:No mitä
vittuu Joel!? eihän oltas!!Tommi isä🐻:Kyllä olisitte😘
Jonsku😋:😳😳
Minä:Haha😂
Laitoin puhelimen pois ja katsoin Ollia joka alkoi näyttää heräämisen merkkejä. Pussaan Ollia otsalle ja hän luo hymyn huulilleen.
"Herääs nyt kulta." Sanon lempeällä äänelläni. "Jollu rakas ei vielä." Olli hymyilee ja vetää peiton kokonaan päälleen. "Eikun nyt noustaan rakas ylös sä oot nukkunu monta tuntia." Sanon ja hymyilen. "Haista kukkanen!" Olli nauraa ja tulee pois peiton alta. Kaappaan Ollin syliini.————————————
Lähdemme Ollin kanssa ulos. Tuo basisti kävelee perässäni ja katselee maata samalla.
"Mikä on?" Kysyn ja katson Ollia. "Ei mikään mä mietin et pitäskö meiän joskus puhuu tulevaisuudesta." Olli luo katseen minuun ja katson hänen silmiä. "Tulevaisuutta?" Katson Ollia kysyvänä. "Nii taikun me eletään vaan kerran ja ei olis kiva kuolla jos kaikki jäis kokematta." Olli selittää ja katson häntä edelleen silmiin. Miksi Olli tuollaista puhuu eihän me olla kuolemassa vielä pitkään aikaan. "Rakas miks sä puhut kuolemasta tai siis siitä et jäis kaikki kokematta?" Kysyn häneltä ja hän katsoo minua silmiin eikä liikukkaan. "Rakas vastaa jooko." Sanon särkyvällä äänellä. "Mä oon tosissani minkä takia me ei koskaan puhuta tulevaisuudesta?" Hän sanoo ja katsoo minua tuimasti. "M Mä en tiiä." Sanon ja huokaan. Olli nyökkää ja lähtee kävelemään.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Jätän tän luvun nyt tälleenMitä Olli meinaa ja mitä Joel ajattelee
Sanoja 412
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...