𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟒

105 14 3
                                    

Ollin nk:
Katselen fanien tekemistä edittejä sillä välin kun Joel nukkuu. Hymyilen ja tykkään parista upeasta editistä. Minulle on tullut enimmäkseen vastaan Euroviisuaikaisia videoita, jossa seisomme haastattelussa samana iltana kun pääsimme kuudenneksi. Vastaan tulee paljon minusta ja Aleksista videoita. Fanit ovat keksineet minulle ja Aleksille nimi yhdistelmän. Olemme Aleksin kanssa Oleksi. Aika söpöä. Pian Joel alkaa heräillä. Hän nostaa päänsä ja hymyilee. "Nukuttiko?" Kysyn ja katson Joelia. "Joo nukutti hyvin." Hän sanoo ja hymyilee. "Hyvä, me voitas nyt lähtee vähän ulkoilee ettei nukahdeta uudelleen." Sanon päättäväisesti ja hymyilen. "Selvä mihin me mennää ulkoilee?" Tuo blondi kysyy ja hämmästelee. "No mennäänkö vaikka kattoo näköaloja?" Kyselen ja tuijottelen Joelia.
"Joo mennään voidaanko ottaa vähän evästä ja viltti?" Joel kysyy ja hymyilee. "Tottakai." Sanon ja suuntaan keittiöön etsimään eväitä, herkkuja ja juotavaa.
Sain laitettua eväskoriin kaikki tarvittavat ja pakkaan viltin hyvin. "Rakas tuu mennään." Huudahdan eteisestä. Pian Joel tulee luokseni ja laittaa kengät sekä takin. "Jovvu on nyt valmit." Joel sanoo kun pikku lapsi. "Hyvä sit mennää." Sanon ja laitan kengät.
Joel juoksee jo ulos. Menen perässä ja lähdemme Joelin kanssa näköalapaikalle. "Kerrotaanko me muille meistä?" Joel kyselee ja katsoo minua silmiin. "Jos sä oot valmis kertoo muille?" Sanon ja hymyilen. "Oon, mut mua pelottaa Joonaksen reaktio kun se tykkää musta." Joel selittää ja nyökyttelen.

————————————
Pääsimme näköalapaikalle. Istumme viltin päälle jonka levitimme maahan. Kauniit näköalat. Joel istuu viereeni. "Onpa kaunista." Joel sanoo ja hymyilee.
"Niinpä." Sanon ja ojennan Joelille eväät. "Kiitos rakas." Hän sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja kaadan Joelin hellästi maahan. "Heiih mitäs tää nyt on?" Kysyn huvittuneena. "Jovvu ei kevvo." Joel kikattaa ja tulee makaamaan päälleni. Silittelen ja pusuttelen Joelia ympäri naamaa. "Älä kutita." Joel nauraa ja koittaa päästä pois päältäni.
"Et pääse nyt pois siitä." Sanon ja hymyilen viattomasti. "No sit Joel alkaa mököttää." Joel laittaa kädet puuskaan ja esittää mökättävää. "Jollu älä nyt mökötä jooko?" Koitan anella, mutta hän jatkaa mököttämistä. Nauran ja pussaan Joelia. Joel vastaa pusuun ja hymyilee. Olimme syönneet ja katselleet maisemia. "Hei pitäskö mennä studiolle tässä samalla?" Ehdotan ja nousen Joelin kanssa ylös ja keräämme koriin kaikki. "Mennään vaan ja samalla saadaan kerrottuu muille jätkille meistä." Joel innostuu. Lähdemme kävelemään studiolle.
Pian olimme perillä ja menimme sisälle. "Joel ja Olli tuli!!!" Aleksi huudahtaa. "Tultiin, hei mulla ja Joelilla olis asiaa." Sanon ja menen Joelin kanssa sohvalle.
"Kertokaa heti." Niko innostuu ja istuu sohvalle Joonaksen ja Tommin väliin. "Mä ja Olli ollaan yhessä." Joel sanoo ja suutelee minua. Vastaan Joelin suudelmaan. Joonas katsoo minua ja Joelia kyyneleet silmissä ja juoksee sitten ulos. Joel huokaa.
"Mitä jos Joonas tekee itelleen jotain?" Joel miettii ja nojaa minuun. Silitän Joelia. "Rakas, ei se tee." Sanon, pussaan Joelia päähän ja Joel nyökyttelee.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Kertokaa vaikka teidän mielipide :)

Sanoja 450

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Where stories live. Discover now