Joelin pov:
"Olli rakas tuu pois sieltä!" sanon ja menen Ollin luokse. "Mitä jos mun sisko on tuolla!!" Hän huutaa itkee. "Mikä sun siskon nimi on?" Ensihoitaja kysyy Ollilta. "O Olivia M Matela." Olli itkee. "Minkä näköinen hän on?" Ensihoitaja kysyy. "S Sillä on ruskeet hiukset j jotka on pitkät." Hän selittää. "Selvä." Ensihoitaja menee katsomaan ja katsoo Oliviaa joka makaa maassa tajuttomana. Ensihoitaja tulee luoksemme. "Siskosi Olivia on tuolla mutta hänet pitää kiidättää sairaalaan tuletteko mukaan vai tuletteko omalla?" Nainen katsoo meitä kysyvänä.
"Me tullaan omalla perässä." Sanon ja nostan Ollin syliini. "M Mitä jos Olivia kuolee?" Olli itkee minua vasten. "Rakas ne tekee kaikkensa et Olivia selvii." Sanon ja pussaan Ollia päähän, vien hänet hetkeksi sisälle ja lasken levitetylle sohvalle. Aleksi nousee istumaan unen pöpperössä. "Mitä tapahtuu?" Mustatukkainen poika kysyy. "Ollin sisko joutu sairaalaan." Sanon ja silitän Ollia.
"Olivia!! Mitä sille tapahtu!?" Aleksi kysyy peloissaan. "Suuronnettomuus tuossa meiän studion risteyksessä." Sanon ja silitän Ollia joka tärisee pelosta. "Eii!! Olivia on mun paras ystävä!" Aleksi sanoo ja ryntää Nikon, Joonaksen ja Tommin päältä halaamaan Ollia. "Aleksi mitä vittua sä mun päältä rynnit!?" Joonas kysyy unisena. "No sori mut Ollilla on paha mieli." Aleksi sanoo ja pussaa Ollia päähän. "Miks ihmeessä?" Joonas kysyy.
"Ollin pikkusisko Olivia joutu suuronnettomuuteen tos meiän studion risteyksessä." Aleksi sanoo ja halaa Ollia tiukasti. Olli itkee ja itkee. "Olli koita rauhottuu." Aleksi sanoo ja rauhoittelee Ollia kaikilla keinoilla. "E Entä jos Olivia ei selvii ja se kuolee?" Hän itkee Aleksia vasten. "Ei kuole." Sanon ja pussaan Ollia. Olli pussaa takas ja rauhoittuu.————————————
Pääsimme katsomaan Ollin siskoa sairaalaan ja menimme huoneeseen. "Voi Olivia pieni miten sä ees päädyit tohon kolariin?" Olli puhuu Olivialle joka nukkuu tai no on lääkeunessa eli koomassa. Katselemme Oliviaa. Pian koneet kuitenkin alkaavat piippaamaan ja lääkäri pyysi meidät käytävään. "O Olivian pitää selvitä." Olli itkee. "Rakas se selvii." Rauhoittelen häntä ja pian tuo rauhoittuu. Lääkäri tulee luoksemme.
"Hei! Minulla on huonoja uutisia." Lääkäri luo surullisen katseen. "S SE ON KUOLLU!?" Olli huutaa ja alkaa taas itkeä. "Ei ole, mutta hänet on kytketty hengityskoneeseen ja hänen tila on kriittinen." Lääkäri selittää. "TEIÄN PITÄÄ SAADA SE KUNTOON!!" Hän raivoaa lääkärille. "Rakas rauhotu toi huutaminen ei auta asiaan millään tavalla." Sanon ja silittelen tuota. Olimme päässeet takas studiolle ja makasimme taas vierekkäin sohvalla. Olli nukkuu rauhallisesti ja me muut juttelimme ja koitimme keksiä Ollille piristystä.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Selviääkö Olivia entä miten Olli selviääKaikki selviää vain lukemalla
Sanoja 401
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...