𝐋𝐮𝐤𝐮 𝟏𝟏 ⚠️Smuuttia⚠️

127 13 0
                                    

Joelin pov:
Pääsin Nikon avulla kotiin ja pyysin Ollin luokseni sillä tarvitsin tuota basistia todella paljon. Oveeni koputetaan ja pian avain menee lukkoon. Katson eteenpäin ja huomaan Ollin. "Moi rakas." Olli sanoo ja tulee luokseni kun on saanut riisuttua ulkovaatteet. "Moi." Hymyilen ja vedän Ollin viereeni. Yhdistän huulemme ja suutelen häntä. Hän vastaa suudelmaani. "E Ennen kun kysyt niin mut raiskattiin ja se mies teki nää jäljet, mä olin tulossa ettii sua ja sit se vaa työns mut puuhun." Selitän itkien. Olli halaa minua tiukasti. "Ei hätää rakas mä oon tässä." Olli sanoo ja pussaa minua päähän. "A Anteeks kun oon ollu tämmönen idiootti, mä en tiiä miks ees mietin et ollaanko me sittenkään se oikee pari vaikka rakastan sua ihan helvetisti." Selitän Ollille itkien. "Rakas shh shh ei hätää kaikki on hyvin kyllä mä tiesin ettet tarkottaunu." Hän sanoo ja nostaa minut syliinsä. Pidän Ollista kiinni ja hymyilen. "Rakas mitä jos tehtäs sovinto ihan kunnolla?" Olli katsoo minua. Nyökyttelen ja Olli vie minut sängylle. "Mä oon nyt päällä." Sanon ja vedän Ollin viereeni ja menen hänen päälleen.
Riisun hänet ja itseni. Suutelen Ollia intohimoisesti. Olli vastaa suudelmiini. Kaivan kortsun yöpöydän laatikosta ja laitan sen kalulleni. Otan Ollin lantiosta kiinni ja työnnyn hänen sisäänsä. "Mmhh!" Olli huokaisee. Alan liikkua ja katson kuinka hän huokailee nimeäni. Nopeutan. "Aahh Joellhh!!" Olli huokailee. Oikeastaan hän kuulostaa todella seksikkäältä kun hän huokailee nimeäni. Nopeutan ja otan hänen kalusta kiinni ja alan tehdä vetoja samalla kun nopeutan. "Mmhhh." Olli huokailee.
Olimme hetken jatkaneet. "Aahh mäh tuunh nyth!" Olli sanoo ja tulee kädelleni. Tulen kortsuun ja työnnyn pois Ollista. "Se oli parasta." Hän sanoo ja hymyilee. "Niin oli." Sanon, otan kortsun pois ja heitän sen roskiin.

————————————
Makoilen Ollin vieressä, Olli piirtelee kuvioita rintakehälleni, silittelen Ollin hiuksia ja hymyilen. "Rakas pitäskö meiän käyä nukkumaan?" Kysyn häneltä ja hän nyökyttelee vastaukseksi. Suljen yövalon ja suutelen Ollia, Olli vastaa suudelmaani. "Öitä rakas." Sanon hänelle ja otan hänet kainaloon. "Öitä murunen." Hän sanoo ja nukahtaa saman tien. Jouduin metsästämään unta jonkun aikaa mutta pian nukahdin itsekkin. Nukuimme aamuun asti todella sikeästi. Heräsin aamulla virkeänä ja katselin Ollia, joka tuhisi kainalossani. Hymyilen ja silitän hänen hiuksiaan. Pian Olli allaa tehdä heräämisen merkkejä. "Huomenta ihana." Hän mumisee. "Huomenta rakas, ootko saanu nukuttuu?" Kysyn häneltä ja Olli nyökkäilee. Pussaan Ollia kaulalle ja nousen. "Onks pakko nousta ku mä haluisin olla tässä." Olli marisee ja naurahdan. "Sä voit jäädä makoilemaan tänne mä käyn tekee aamupalan ja tuon sen tänne." Hymyilen ja menen keittiöön tekemään aamupalaa. "On se Hokka kyl komee ja ihana." Kuulen Ollin puhuvan itselleen, hymähdän ja laitan kaikki valmiiksi tarjottimelle ja menen makkariin sen kanssa.
"Oii, näyttääpä hyvälle." Olli sanoo ja hymyilee. "Toivottavasti maistuu." Istun alas ja alamme syödä.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Mulla alko tänään työharjottelu joten lukuja alkaa tulla vähän harvemmin mutta en oo lopettamassa kirjojen kirjottamista.

Sanoja 465

𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]Onde histórias criam vida. Descubra agora