Joelin nk:
Silittelin Joonasta ja makasin hänen vieressään. "Tässä on tosi turvallista olla." Joonas hymyilee ja silittää rintakehääni. "Hyvä et on, se on pääasia." Pussaan Joonasta päähän. "Joel... eikai Ollii haittaa se et suutelin sua?" Blondi kitaristi nostaa katseensa minuun. "Ei varmaan ainakaa paljoo toivottavasti." Mietin ja silittelen Joonasta. "Se on mun vika jos te erootte Ollin kanssa." Joonas sanoo ja katsoo käsiään.
"Voi Joonas rakas ei se sun vika oo." Halaan blondia kitaristia. Joonas halaa minua. "Lupaa että ei oo mun syy." Blondi kitaristi katselee minua. "Lupaan tottakai." Hymyilen ja silittelen Joonaksen hiuksia.
Joonas katsoo minua silmiin ja pian tunnen Joonaksen huulet omillani. Joonas suutelee minua ja vastaan suudelmaan. "Anteeks en mä saa suudella sua sä oot Ollin kanssa." Tuo sanoo ja menee kauemmas.
"Voi Jonsku älä oo surullinen." Hymyilen ja pussaan Joonasta otsalle. "Voisiks sä jäädä mun seuraks tänne?" Hän kysyy. "Tottakai voin." Hymyilen lisää ja silittelen Joonasta. Laitan Ollille viestin.Olli <3
Minä:Jään yöks, nuku hyvin <3
Olli <3:Okei, hyvää yötä kulta <3
Minä:Öitä rakas <3
Hymyilen ja laitan puhelimeni pois. Huomaan tuon pörrötukkaisen Joonaksen nukkuvan rintakehääni vasten. Himmennän yövaloa ja laitan peiton päällemme. Nukahdan ja tuhisen. Nukuimme aamuun asti ja koitan etsiän kädelläni Joonasta. "Joonas missä sä oot?" Huhuilen ja availen silmiäni. Lähden juoksemaan ympäri sairaalaa etsimään Joonasta.
"Joonaaas!!!" Olen hieman paniikissa ja juoksen kanttiiniin. Huomaan jonkun makaavan maassa.
"JOONAS!!!" Menen polvilleni Joonaksen viereen.
"Ä Älä auta mua." Joonas sanoo ja sulkee silmänsä.
"Joonas rakas älä jätä meitä nyt!" Itken ja pyydän lääkärin. Lääkäri saa elvytettyä Joonaksen ja Joonas vietiin teho-osastolle. Lääkäri tulee luokseni.
"Miten Joonas voi?" Kysyn lääkäriltä. "Joonas vietiin teho-osastolle hän ei olisi saanut nousta liian ajoissa ylös ja lähteä liikkeelle ilman hoitajia." Lääkäri selittää.
"Mikä sillä sit on?" Kysyn itkuisena. "Joonaksen leikkausjäljet on tulehtunut ja me aloitettiin nyt antibiootti mutta Joonakselle on tullut keuhkokuume." Lääkäri saattaa minut teho-osastolle.————————————
Makasin Joonaksen vieressä ja silittelen tuota.
"Voi Joonas rakas sun pitää selvii." Kuiskaan Joonakselle. Joonas nukkuu sikeästi ja tuhisee. Mietin Joonasta ja Ollia vuorotellen. Meillä on Ollin kanssa hyvä suhde ja olisi ikävä pilata se, mutta toisaalta Joonaksen suudelmat oli ihania. Olli on tosi ihana ja sen kans on aina ihanaa, se on mun unelmien mies, mut jos Olli löytääki paremman ja unohtaa mut kokonaan. Huokaan itkuisesti. Joonas alkaa heräillä ja katsahtaa minua. "Mitä sä mietit Jollu?" Joonas kysyy ja silittää rintakehääni. "Ollii ja itteeni." Sanon ja käännän katseeni Joonakseen. "Et kai sä mieti eroo?" Tuo blondi kitaristi kysyy. "Ehkä tai en tiiä." Huokaan ja katson kattoa. "Joel ette eroo ihan oikeesti!" Joonas sanoo paniikissa. "Joonas mä en tiiä oikeesti mitä jos Olli löytää paremman!" Huokaan raskaasti. "Ei! Ei se tuu löytää ketää parempaa." Joonas sanoo.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Mitä Joel päättää entä aikooko hän vaihtaa Ollin Joonakseen?Kertokaa mielipide ja jakakaa tää vaik teiän kavereille tai jotain :)
Sanoja 468
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...