Ollin pov:
Nautimme Joelin kanssa aamupalasta, se oli ainutlaatuinen ja ihana. Joel on maailman paras poikaystävä. Hänessä on juuri se kaikki mitä tarvitsen, rakkautta, läheisyyttä, yllätyksiä ja mikä parasta saan kuunnella hänen laulua joka päivä. Katselen Joelia.
"Mitäs tuijottelet?" Hän kysyy ja hymyilee.
"Sua kattelen." Hymyilen ja painan suudelman hänen huulille, hän vastaa suudelmaani ja jäämme katsomaan toisiamme. "Mä rakastan sua tosi paljon." Sanon hänelle. "Mäkin rakastan sua tosi paljon rakas." Joel hymyilee ja siirtää tarjottimen pois. "Mitäs mun rakkaani haluis tehä?" Kysyn Joelilta virnistäen. "No mä vähän haluisin maistaa sua." Joel sanoo ja katsoo minua. "Voi rakas siitä vaan." Annan hänelle luvan ja pian hän tarrautuu kaulaani huulillaan ja alkaa suudella ahnaasti kaulaani. "Aahh!!" Huokailen ja laitan käteni Joelin paidan alle. Hän jatkaa intohimoisesti. "Mmhh Joelh." Huokaisen kovaa kun hän löytää herkän kohdan. Joel jatkaa samasta kohdasta ja huokailen niin kovaa kun voin. Joel taiteilee fritsuja kaulaani ja katselee sitten tekelettään. "Näyttää hyvältä." Hän sanoo ja hymyilee.————————————
Nousemme vihdoin Joelin kanssa sängystä ja no seuraavaksi suuntaisimme studiolle teemme tänään yötöitä koska Aleksi halusi säätää ääniä ja äänittää uutta tulevaa biisiä.
Emme vielä tiedä mikä sen nimeksi tulee mutta se kertoo ehkä jopa vähän rakkaudesta.
Pääsimme studiolle ja menimme peremmälle.
"Kato rakastavaiset tuli!" Niko huudahtaa.
"Joo tultiin pitäskö alkaa treenaa?" Joel kysyy ja vetää minut perässään sohvalle. "Joo vaikka." Aleksi sanoo innoissaan ja sulkee koneen hetkeksi. Menimme asemiin ja aloimme treenaamaan. Soitimme 2h ja päätimme alkaa katsoa leffaa. Levitimme studion sohvan ja asettuimme vierekkäin makaamaan. Kaikilla oli peitot ja tyynyt ja tietty omat kullan kainalossa paitsi Tommi ja Joonas söpöstelee vaan parhaina kavereina.
Aleksi käpertyy Nikon kainaloon ja minä puolestani Joelin kainaloon ja katsoimme leffaa. Pian kuitenkin Tommi ja Joonas nukahtaa ja Aleksi alkaa kikattaa. "Mikä sulle tuli?" Niko kysyy Aleksilta muttei tuo vastaa vaan jatkaa ja pian räjähdämme nauramaan Joelin ja Nikon kanssa. "Sattuu mahaan." Aleksi selittää naurun seasta. "No älä naura enää." Joel nauraa. Hetken päästä Niko ja Aleksi on nukahtanu joten päätimme Joelin kanssa halailla ja pussailla. Lempi puuhaani.
"Mä rakastan sua Olli." Joel kuiskaa korvaani.
"Mäki rakastan sua Joel." Kuiskaan tuon korvaan ja hymyilen. Suutelemme ja samassa kuulemme pamahduksen ulkoa. "Mikä se oli?" Joel kysyy katsoen minua. "En mä kyl tiiä." Katson Joelia ja nousemme. Menemme katsomaan ikkunan lähelle. "Siel palaa." Joel sanoo ja alkaa panikoida. "Rakas ei hätää meiän pitää mennä kattoo mitä siel tapahtuu." Selitän ja menen ulos. Katson tien risteykseen ja katson ihmisiä. "Hei tänne ei saa nyt tulla." Ensihoitaja sanoo. "Miks?" Kysyn hieman paniikissa. "Tääl on tapahtunu suuronnettomuus." Poliisi selittää minulle.
"Olli rakas tuu pois sieltä!" Joel sanoo ja tulee luokseni.
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Tällänen luku :)
Toivottavasti ootte tykännySanoja 436
VOUS LISEZ
𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧 || 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐱 𝐉𝐨𝐞𝐥 [VALMIS]
Fanfiction𝐊𝐢𝐫𝐣𝐚 𝐤𝐞𝐫𝐭𝐨𝐨 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐮𝐥𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐢𝐬𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚. 𝐎𝐥𝐥𝐢𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐭𝐞𝐞𝐭 𝐉𝐨𝐞𝐥𝐢𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐥𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐮𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐎𝐥𝐥𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥...