-Tanrının cennetiydi koşulsuz sevgi-
Taehyung sabır dilercesine karşısındaki yeni arkadaşlarının hallerine bakıyordu. Jin, Namjoon'un düşürdüğü kırkıncı tabağı yerden alıp silerken, Namjoon özür dileyerek ona yardım etmeye çalışıyordu.
Hoseok gizliden yemekleri yemeye çalışırken, Yoongi her seferinde ensesine vurarak geri çekiyor, Jimin ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Jungkook ise... O sadece havuç kemiriyordu.
Taehyung ise bankta oturmuş, asık suratla izliyordu. Derince nefes vermiş "Seokjin."
"Efendim şekerparem?"
"... Tabakları temizlemene gerek yok. Hoseok tüm yemekleri yedi zaten."
Hoseok şirince gülümseyerek suçu bastırmaya çalışsa da, Jin çoktan uçuşa geçmiş bir şekilde Hoseok'a geliyordu.
Hoseok korkuyla geri kaçarken, ağzına son lokmaları tıkıştırmaya çalışıyordu. Namjoon da arkalarından koşup rahat durmaları için bağırıyordu.
Yoongi bulunduğu yerden ayrılıp getirdiği hamağı ağaca bağlamaya başlamıştı. Jimin de hızla masayı yerleştirmeye başladı.
Taetae hyung. Taehyung kendisine garip seslenme biçimine karşın kaşlarını çatmış ve gence dönmüştü. Taetae mi?
"Hmhm. Çok tatlı olmadı mı? Sen de bana tavşan diyorsun."
"Pekala tavşan. Söyle bakalım."
"Havuç ister misin?"
Kendisine uzatılmış havucu görmüş ve başını iki yana sallamıştı. Sağol, gerek yok. Jungkook dudaklarını büzüp omuz silkmişti. Çok şey kaybettin hyung... Sıkıldım. Bir şeyler yapalım mı?
Taehyung gözlerini gence çevirmiş Ne yapalım? Diye sormuştu.
"Biraz yürüyelim mi?"
"Sanırım olabilir."
Jungkook hızla ayaklandı ve kolundan çekiştirerek ilerledi. Hyung! Biz Taehyung ile biraz yürüyeceğiz. Tamam mı?
"Kaybolmayın sakın. Fazla da zaman geçirmeyin. Yemek hızlı olur."
"Tamam!"
Taehyung kendisini çekiştiren gençten gözünü alarak Jin'e bakmış, onay bekliyordu. Jin gülümseyerek kafasını salladığında hızlı adımlarla Jungkook'a yakınlaştı.
***
"Ve sonra yere düştüm ve o da güldü! Çok acımasızdı Taetae hyung!"
"Anladım. Oysa hiçbir şey yapmamışsın."
"EVET! Muzlu sütümü de içen o, çelmeyi de takan o! O gün çok ağlamıştım. Çok üzülmüştüm. Bir gün tekrar karşıma çıkarsa ben de ona tekme atacağım!"
"Anladım, haklısın."
"Ama canı acır mı?"
Taehyung gözlerini yoldan çekerek Jungkook'a baktı. Cidden mi? Diye sorguladı Taehyung.
"Bilmem, acır mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter||TaeKook
FanfictionTaehyung: Kimsenin görmediği şeyi görmek delilik değil. Felsefe veya edebiyat yapma. Basit düşün. Empati. ~Angst