26-

71 2 0
                                    

-Uzasın o geceler-

-Tekrar bekleriz! Tatlı da bekleriz! Özellikle Jungkook-shi'den bekleriz!

Jungkook, Hoseok'un son söylediği şeye gülmüş ve ayakkabısını giymeye başlamıştı. Saat gece on ikiye geliyor, gençlerin sohbetleri fazlasıyla sarmış, zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişlerdi.

Tabii Taehyung ve Jungkook ikilisi suspus bir şekilde oturuyor, suçlu çocuklarmış gibi halının desenlerini izlemişlerdi. Jungkook yaşadıklarının heyecanını üzerinden atamamış gibi dudağını kemiriyor, bacakları titriyordu. Kafasında Namjoon hyunguna bu olayı nasıl anlatacağına dair seneryolar geçiyordu.

Taehyung ise boğazındaki çilek tadı ile boğuşuyor, ne düşündüğünü bilmeden bir şeyler düşünüyordu.
Kafasında milyonlarca şey dönüyor, birini yakalamaya çalışırken tökezliyordu.

Şimdi ise dış kapının önünde ayakkabılarını giymiş vedalaşıyorlardı.

-Yaparım hyung, merak etme. Kendine dikkat et.

-Ederim tatlı şey seni.

Jungkook başını sallamış ve dışarıya çıkmıştı. Taehyung ise kapının önünde öylece duruyor, Jin'in vedalaşmasını bekliyordu. Gözünü dış kapıya çevirdiğinde Jungkook'un kendisine utanarak gülümsediğini fark etti. Ağzında tekrardan çilek tadı akmaya başladığında hızla kafasını geri çevirmişti ve derin nefes almıştı.

Diğerleri ile hızla vedalaşarak kapıya çıkmış ve Jungkook'un yanına varmıştı.

Jungkook yerdeki taşı ayağıyla oynatıyor ve Taehyung'un bir şey demesini bekliyordu. Az önce hayatının büyük bir değişimine neden olacak bir şey yaşamış ve bunu sessizlikle devam ettirmek istememişti.

-Bundan pişman değilim.

Jungkook kafasını kaldırmış ve Taehyung'un dediği şeyle kaşları havalanmıştı.

-Değil misin?

-Pişman olmam için senin sen olmaman gerekir.

Gülümsemişti.

-Ya sen?

Diyerek devam ettirmişti Taehyung.

-Ya sen pişman mısın?

-Değilim.

Taehyung derin nefes almış ve Jungkook'a yaklaşmıştı.

-Ya senin benden korkacağın bir zamana denk gelirsek... O zaman ne yapacağız?

-Neden hep olumsuz şeyler düşünüyorsun?

-Zamanında yeterince olumlu şeyler düşündüm Gorgonize. Hepsi hayalden ibaret kaldı. Olumsuzlar gerçek hayattır. Göz önünde bulundurmadığın sürece cehennemde yanarken hayal kurmaya çabalamaktır.

Jungkook derin nefes almış ve oflamıştı.

-Bu negatif ve korkutucu adamla, yaşamını paylaşmak istiyor musun Gorgonize?

Eğik olan kafasını kaldırmış ve Taehyung'a yaklaşmıştı. Aralarında bir adımlık mesafe kalmıştı. Jungkook'un kalbi bu yaptığı ile delicesine atmaya başlamış, Taehyung'un kalbi ise karşısındaki kalbe ulaşmak için yerinden çıkmak için çabalıyordu.

-Benim yanımda, hiç kimse. Ama hiç kimse bu kadar negatif kalamaz Nepenthe. Kim olursan ol, ne yapıyorsan yap. Her şekilde seni kabul ederim.

Winter||TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin