-Ben onun kalbinde değil, kusurunda yer edindim-
"Jungkook hayır."
"Jungkook evet."
"TANRI AŞKINA! Benden her şeyi bekle bunu bekleme."
"Altı üstü, Jin'e ne kadar üzgün olduğuna dair küçük bir metin okuyup ezberleyeceksin."
"Üzgün değilim?"
"Tabii tabii. Ben de RDJ bak şu anda. İzle mucizeyi."
"Çenen açıldı senin iyice."
Jungkook keyifle omuz silkmiş ve ilk defa geldiği eve göz gezdirmişti.
"Başka bir şey bulurum ben."
"Tabii, hyung. Jin hyung yaşlanıp göç edinceye kadar zamanın var."
"İlk şakan mı?"
Keyifle kıkırdayan Jungkook, elindeki kağıdı Taehyung'un eline tutuşturmuştu. Oflayıp puflayıp kağıdı eline almış ve keyifsizce okumaya başladı.
"Sevgili Jin... Hyung? Ona hyung demiyorum ki ben!"
"Aman ne büyük değişiklik! Hem o senden büyük! Hyung demen gerekiyor."
"Kendisi bile sorun etmezken sen niye ediyorsun?"
"Bana ne! Kabalık oluyor bana göre. Devam etsene sen ya."
"Of... Söylediğim şeyler için tüm içten özür... Diliyorum? Beni de anlamanı ister- JUNGKOOK BU NE LİSE DE KÜRSÜYE ÇIKMIŞ GİBİ HİSSEDİYORUM!"
"O KADAR KÖTÜ DEĞİL!"
"TANRI AŞKINA! Disiplin cezası yemiş, tüm okulun önünde özür diliyormuşum gibi hissediyorum. Ben bulurum."
"Peki."
Omuzlarını düşürmüş ve yere bakmayı sürdürmüştü. Taehyung bir an onu da kırdığını düşünmüş ve ağzını açacakken bileğinden tutulup mutfağa yönlendirilmişti.
Tanrıya yemin olsun ki o bileği tutan kişi başkası olsaydı şu anda o eli koparıp, bileğini tuza bastırırdı.
Ama şu anda elini sıkı-aslında Taehyung için bir bebek gücü- tutan ve koşturarak mutfağa giden bir tavşan vardı.
Bu seferlik. İzin var...
"O zaman bir pasta yapalım."
"Hayatımda hiç pasta yapmadım."
Jungkook gözlerini kocaman açıp, bakmıştı Taehyung'a. "Gerçekten mi?! Tamam, o zaman bu ilki birlikte gerçekleştirelim!"
"Pekala... Kaçış yok sanırım."
"Assssla!"
"Of."
***
"Çileklerle süsleyelim mi!?"
"Eve çilek almam ben."
"Ha... Neden?"
Taehyung omuz silkmiş ve muzları doğramaya devam etmişti. "Çileğe karşı alerjim var. Yediğimde nefessiz kalıyorum."
"Bu çok kötü. En güzel meyvelerdendi çilek. Olsun. Muz ve çikolata yeter bize. Değil mi?"
"Hm, hm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter||TaeKook
FanfictionTaehyung: Kimsenin görmediği şeyi görmek delilik değil. Felsefe veya edebiyat yapma. Basit düşün. Empati. ~Angst