-Aşık olmaktı iblisin en sevdiği oyun-
Kim Taehyung beş yaşındayken:
Bir, iki, üç, dört...
Bir, iki, üç, dört...
Sol, sağ...
Ön, arka...
Nefes al, nefes ver. Bir, iki, üç, dört
Küçük bir ev, içinde küçük odalar. Küçük iki tane can. Her gece güzeller güzeli seslerden çıkan mutlu sonlu hikayeler, o küçük evin günahkar duvarlarına çarpıp ölüyordu.
Sanki o duvarlar mezar olmak için yapılmışlardı ki... Bunun için çok uygunlar. Dış dünyadan saklayan bir klostrofobi cehennemi.
Cehennemin içerisinde iki küçük can... Derler ya; Ben zaten ölüyüm. Sadece üzerimde bir toprak eksik!.. Bu cümlenin hayata geçirilmesini üstlenen kurbanlardı.
...
Her gece Tanrı'ya yalvaran sesleri duvarlardan çıkıp Tanrı'ya ulaşmak için çabalıyor, fakat başaramıyorlardı. Korku ve hüzün kalplerinde kendi yerlerini bulmuş oradan etrafa dehşet saçıyorlardı.
Her şeyin başlangıcı olacak bir bitişin içerisinde olmalarının farkında değildi en küçüğü. Belki bunu öğrenseydi çok daha mutlu olacaktı. En büyüğü için aynısı söylense, iblisi affedecek bir duruma geleceti.
"...ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar!"
Küçük çocuk mutluluğunu kahkahaların arasına sıkıştırarak göndermişti.
"Bu çok güzeldi! Diğerlerinden daha da güzeldi!"
"Beğenmiş mi benim minik meleğim?"
"Beğendim!"
İnançlı bir Taehyung böyleydi. Mutlu ve inançlı.
"En çok hangi kısmını sevdin?"
"Hm... Sanırım, vezir adamla, asker kadının birbirine aşk itirafı yaptığı kısmı!"
"Aşkımız bizim gibi olsun! Vezir-i azamın üstünlüğü gibi insanlardan üstün, benim kılıcımın keskinliği gibi insanlara korku salsın! Padişahı ve Sultanı bizler olalım!"
Genç kızın söyledikleriyle küçük çocuk daha da heyecanlanmış ve ayaklanıp yatağın üstüne çıkmıştı.
"Aşkımızla biz bir padişah ve sultandan daha fazlası olalım! Her bir insanlığın saygı duyduğu ve imrendiği bir varlığımız olsun!"
Genç kız gülerek Taehyung'un yanına gitti ve sarılarak etrafında döndürmeye başladı.
"Peki bir şey soracağım."
Kız koltuğa oturdu ve kardeşini kucağına oturttu.
"Sor bakalım."
"İki erkekte bir birini sevebilir mi veya iki kadın?"
"... Tanrı'nın en büyük yasaklarındandır ki aynı cinsin bir birini sevmesi, ama en güzel notalarını da onlarda kullanmıştır. Tanrı'yı suçlama gibi bir hakkın olamaz ki sınanmak için varsındır bu dünyada. Kendini iblisin kollarında rahat hissetsen bile Tanrı'nın kalbinde cennet saklıdır. Bu iki erkeğin aşkı Tanrı'nın kollarında yer bulamayabilir ki iblisin kolları cennet gibi gelir."
"Yani aşık olamaz mıyız?"
"Biz insanız. Bizim seçme hakkımız var. Bu yüzden en üstün biziz, en kötüleri de. İblis, Tanrı'nın yanındaydı, insanlığa diz çökmek istemediği için ayrıldı. Bizim kulağımıza fısıldar, Tanrı'nın karşısına çıkıp iblisi suçladığımızda bize sadece fikir verdiğini söyler. Aşık olunur, bu bir iblisin oyunudur. En güzel oyunudur. Tanrı'nın en büyük yasağı ile oynamayı sever iblis. Aşk zayıflığın ismidir. Her bir duygunun anasıdır aşk. Aşk ile korkuyu öğrenirsin ki onu kaybetme korkusu ile, aşk ile endişeyi öğrenirsin bir şey olur diye, aşk ile umudu öğrenirsin geri gelir mi diyerek, aşk ile hüznü öğrenirsin karşılık bulamayınca, umudu, umutsuzluğu, mutluluğu ve daha nice duyguyu öğrenirsin aşk ile... Aşk ile yalancı cenneti yaşar, aşktan sonrasını cehennemin yolu ilan edersin. Aşk tehlikeli bir sıraat köprüsü. Aşık ol Taehyung'um, aşık ol ve yalancı cennetin tadını çıkar. Hissettiğin kişiye aşık ol. Cinsiyet sadece bir ayrıcalıktır. Hissediyorsan, cehenneme hazırsın demektir. Hissediyorsan en başından her şeyi kabullenmişsindir Taehyung'um. Aşık mı olacaksın? Sayısız sevabın olsun, tek bir günahın olsun."
"Bana iki erkeğin aşkı ile bir hikaye anlatır mısın?"
"Anlatırım tabii."
Belki minik beden bu düşünceleri o günden bu güne kadar taşımış, her bir saniyesinde kendisine hatırlatmıştı. Minikti belki Taehyung, bu tür şeyler için daha çok küçüktü dersiniz.
Bilmezsiniz ki o tabutun içerisinde o küçük bedeninin nelerle savaştığını.
Taehyung o zamanlar da büyüktü. Her şeyi bilecek kabiliyetindeydi. O büyüktü, sadece kendisi büyüdüğünü bilmiyordu.
Çoğunlukla Kim Taehyung'un geçmişi böyle kısa bölümlerde, geçiş bölümleri gibisinden olacaktır.
03.12.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter||TaeKook
FanfictionTaehyung: Kimsenin görmediği şeyi görmek delilik değil. Felsefe veya edebiyat yapma. Basit düşün. Empati. ~Angst