- چون برای این پارت به شدت هیجان داشتم زودتر آپش کردم، بهروزهای پرتلاطم هیونجین و فلیکس خوش اومدید♡:
----
15 فوریه 2021 سئول؛صدای همهمهای که از طبقه بیست و پنجم کمپانی یعنی بخش روابط عمومی نشأت میگرفت، جایی که همیشه چند درجه ای نسبت به بقیه طبقات پرهیاهوتر بود، خبر از اتفاق خوبی نمیداد، عادی بود که منشأ رسیدگی به مهمترین ارکان صنعت موسیقی که آینده آیدلهای هرکمپانی رو تحت تاثیر قرار میداد همیشه جو ناآرومی داشته باشه، اما برای کمپانی کیاستار که داشت آرومترین ماه خودش رو سپری میکرد، هیاهو و اضطراب بین کارکنان فقط یک زنگ خطر بود، زنگ خطری که نشون میداد اخباری جدید مقالههای داخلی و خارجی رو معطوف خودش کرده، اخباری که به نفع کمپانی نبود.
صدای قدمهای سریع رئیس لی، مدیر عامل میانسال کمپانی باعث شد همهمهای که چند دقیقه پیش تمام سالن رو دربرگرفته بود در چند ثانیه فروکش کنه و جاش رو به سکوت سنگینی بده، نگاه عصبانی لی یونگ سوک نشون از تازه مطلع شدنش میداد، چند دقیقه قبل با تعداد زیادی از مقاله های تهاجمی سایتهای پربازدید خبری مواجه شده بود، حتی نمیتونست باور کنه چطور انقدر تمیز همه چیز کنار هم چیده شده. فقط دو هفته از استراحت یک ماهای که به آرتیستهاش بعد از سال شلوغی که سپری کرده بودن داده بود میگذشت و اونها همچین فاصله گرفتنی رو موقعیت طلایی برای هدف قرار دادن آرتیست تازهکار کمپانی دیده بودن، خبرنگارهایی که فقط دنبال سود بیشتر بودن یا اشخاص آشنایی که از حسادت و دشمنی این شایعه رو برنامه ریزی کردن، برای رئیس لی فعلا فرقی نداشت دقیقا چه کسی پشت این ماجراهاست، تمام افکارش معطوف یک چیز بود: لطمه نخوردن اعتبار و سهام کمپانیش و نگهداشتن هنرمند با استعداد جدیدش.
پسری که چندین پله بالاتر از تصور و برنامهریزی های رئیس لی و مدیران اجراییش براش سودآوری کرده بود و میتونست "آینده درخشان" کمپانی لقب بگیره، نمیتونست اجازه بده راه پرسودی که شروع کرده بودن به همین راحتی به بنبست برسه، پس بدون اینکه تلاشی برای کنترل خشمش بکنه با نگاه غضبناکش به مدیر بخش اشاره کرد تا سمتش بیاد، مدیر وو که پسر جوان اما باسابقهای بود با خونسردی آیپدش رو از روی میز برداشت و سمت رئیس رفت:
- مقاله اصلی که صبح امروز تو نیور پابلیش شده به نیم میلیون بازدید رسیده و درحال حاضر شماره یک سرچ های عمومیه نه حتی بخش سرگرمی! این عدد هرلحظه داره بالاتر میره و متاسفانه کسایی که پشت این قضیه هستن به خوبی و با ظرافت دست رو حساسیت مردم گذاشتن.پوزخندی که تضاد خاصی با صورت اخم کرده مدیر وو داشت نرونهای عصبی رئیس لی رو بیشتر به بازی میگرفت، نیم میلیون بازدید توی چهارساعت شوخی مضحکی بود که نه تنها باعث خنده کسی نمیشد بلکه هرکسی که تو اون ساختمون کار میکرد رو به لرز مینداخت.
- سهام کمپانی دقیقا از نیم ساعت بعد از منتشر شدن مقاله هردقیقه رو به کاهشه، مقاله به راحتی به تاپ ده مقاله های پربازدید رسیده که تا حدودی با وجود عنوان حاشیه سازی که داره منطقیه اما!
مدیر وو درحالی که آمار جزئی بازدید مقاله رو باز کرده بود آیپدش رو سمت رئیس لی گرفت و ادامه داد:
- فقط توی نیم ساعت بدون اینکه بازدیدش به حد نصاب لازم برسه وارد تاپ ده شده! این یعنی یه عامل بیرونی مقاله رو پروموت کرده که واضحا هممون میدونیم نیور تبلیغات بیرونی برای مقالههای عادی رو مطلقا قبول نمیکنه.
YOU ARE READING
𝗐𝖺𝗋𝗆 𝗐𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋 .
Fanfiction𝗁𝗒𝗎𝗇𝗅𝗂𝗑 - عشق مثل ستارههایِ کوچک روی بینی و زیر پلک فلیکس متولد شده بود تا ابدش رو متعلق به خودش بکنه، اون ها داغ بودند و سوزناک و هیونجین بی پروا به سمتشون اوج میگرفت، اما حواسش نبود که ستارهها مریض شده بودند. " میتونی لمسم کنی؟ اونا میگ...