Mutfakta 1,90 boylarında siyah saçlı, siyah gözlü, iri yarı bir ayı benim baklavalarımı löp löp diyerek götürüyor.
"Lan ayı baklavalarımı bırak. Kimsin lan sen? Ne işin var bizim evimizde?" dedim sinirle üzerine giderken.
Bir tane daha baklavayı ağzına atıp. "Merhaba ben yeni komşunuz Kuzey, baklavalar çox lezizdi teşekkür ederim." diyip yanımdan keçerek kapıya doğru gitti. Ben bu adamı gebertirim, ya da durun ben bunu ilk önce güzelce döveyim sonra gebertiyim. Arkasından gidip salonda durdurdum ayıyı.
"Seni öldürmemem için bana bir sebep söyle. Ya da dur söyleme ne söylesen fayda etmez artık çünki sen en büyük yalnışı yaptın. "
"Alt tarafı baklava yedik. Ne kıymetli baklavaların var senin. Alırım ben sana yenisini. "
"Alacaksın tabi. Hem seni kim aldı eve? "
"Kapı açıktı girdim bende. "
"Sen her açık kapı gördüğünde giriyormusun? Şimdi lütfen evimden çık. Bir dahaki sefere kapıyı çalmayı dene. "
"Hayır girmiyorum. Bura benimde evim sayılır o yüzden girdim. Hem sen ne huysuz şeysin ya iyiki bir baklavanı yedik, sabahdan beri deli gibi baklava diye diye durdun. Almıyorum sana baklava falan. Hatta sana inat orda kalan son baklavaları da gidip yiyiyorum."
"Sakın aklından bile geçirme yemin ederim seni öldürürüm." dedim ama boşa dedim, bilin bakalım ne oldu. Ayı yanımdan keçip mutfağa gitti, peki ben dururmuyum bende onun arkasından gittim. Tam baklavayı götüreceği sıra ben Süpermen gibi uçarak onun üstüne atladım ve bilin bakalım şimdi ne yapıyoruz?
Doğru buldunuz baklava üstünde kavga ediyoruz, öyle böyle değil baya dövüşüyoruz. Hatta durun size böyle söyleyeyim. Kunfu Panda da usta Şifu Po'yla yemek üstünde kavqa ediyor ha işte bizde öyleydik. Bao zi yerine baklava, çöp yerine çatal düşünün siz. Tabi bu savaşda usta Şifu ben, Po'da Kuzey oluyor.
"Neler oluyor burda?" Suna'nın sesiyle ikimizde durduk.
"Abi, Leyla siz ne yapıyorsunuz? Delirdiniz mi siz? "
"Abi mi? Suna bu ayı senin abin mi? "
"Ayı ayıp oluyor ama huysuz. "
"Sensin huysuz. "
"Tamam yeter. Abi sen evine keç geliyorum bende. Leyla sende dinlen yorgunsun. "
"Tamam" diyerek Kuzeyin yanından keçip salona girdim. Zaten artık baklava yeyecek halimde yoktu.
Kuzey ayısı gideli 10 dakika olmuşdu. Bilin bakalım ben odama gidip dinlenmek yerine ne yapıyorum? Doğru buldunuz Kuzey ayısına sövüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nefesime Kadar
ChickLitHer şeyden vazgeçmiş tek gerçeği vatan olan bir kadın. Zorluklara göğüs gelmiş, aşkı hayatından çıkarmış bir kadın. Yüzbaşı Leyla Kara. Aşk denildiğinde aklına sadece vatanı gelen bir adam. Kıdemli Yüzbaşı Kuzey Karaman. 🦅Kesit🦅 Tam 1 y...