Bölüm 8

39 4 0
                                    

Güzel bir uykudan sonra kendime gelmiştim saate baktığımda bir saatim olduğunu gördüm. Banyodan çıkıp uyuduğum için saçlarım hala biraz nem kalmıştı. Onları kurutup açık bıraktım. Üzerimi giyinip silahımı belime yerleştirdim.

Aralık ayının ortalarındaydık. Henüz kar yağmasa da hava çok soğuktu. Üzerime kabanımı giyip cüzdanımı ve telefonumu alarak çıktım evden. Suna'yla evde konuşmuştum işten çıkıp bize katılacağını söylemişti. Deniz ise İstanbul'da acil işi çıktığı için onu hall edip döneceğini söyledi.

Arabama binip bizimkileri almaya karargaha gittim. Her zamanki gibi yolda çıkmaları için mesaj atmıştım.

Her kes önde oturmak için bir birine ölümcül bakış atarken. Murat " hiç öyle bakmayın bu defa öne ben oturucağım" diyip ön koltuğa oturdu. Bende yerime keçip bizimkilerin yerlerine oturmalarını bekledim.

Bu defa başka bir mekâna gelmiştik. Yerlerimize keçerken Gölge timininde geldiğini gördüm. Kısa bir selamlaşmanın ardından yerlerimize oturduk. Ben Kuzey'in yanında oturmuş sol yanımı da Suna için ayırmıştım. Kısa bir sohbetin ardından sunada gelmiş sifarişler verilmişti.

"Emre senin sesin güzel hadi bir şeyler söyle bakalım."

"Kuzey komutanım sizde isterseniz. "

"İsteriz aslanım isteriz."

Emre sahneye keçip hazırlanırken bende yerimde hafif sahneye doğru döndüm. Sırtım Kuzey'e dönük sahneye bakıyordum. Emre şarkıya başladığında her kes şarkıyla bir düşünceye girmişti.

Şarkı bittiğinde bizim masayla birlikte aşlık tufanı kopmuştu. Masadaki her kes alkışlayıb ıslık çalmıştı.

Emre sahneden inmeden Boran koşarak ona yaklaştı.

"Oğlum az önce ağlattın şimdi eğlendir bizi. Güzel oynak bir şarkı çal."

"Oynak şarkı ne lan?"

"Anladın sen beni?" Diyip göz kırptı.

Emre eline mikrafonu alıp. "İstek şarkı varsa diyin onu söyleyeyim bari. "

Ben kendi kendime şarkı düşünürken. Arda ayağa kalkıp.

"Eşarbını yan bağlama. Allah'ın adını verdim eşarbını yan bağlama." diye bağırdı.

"Eşarbını yan bağlama eşarbını yan bağlama...."Emre şarkıya başladığında

"Aaaaayyyyyyy."

Arda'nın kulağımın dibinde bağırmasıyla yerimden sıçrayıp geriye sendeledim. Sırtımın sert bir şeye değmesiyle aniden önüme döndüm Kuzey'le yüz yüze geldiğimizde rahatlayıp nefes aldım. Kuzey'in göğsüne deymiştim.

"İyimisin?"

"Kulak zarım partladı sanırım. Deli bu çocuklar. İyiyim beklemiyordum sadece."

Ben yine sahneye dönerken saçımda hiss etdiyim hafif esintiye aldırmadım. Ali kömleğini çıkarıp beline bağlamış dansözler gibi dans ediyor bizimkilerde onu ortaya almış oynuyorlardı. Onlar deli gibi dans ederken bende gülerek onları izliyordum

Son Nefesime Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin