Bölüm 12

31 3 0
                                    

İstanbul'dan döndüğümüz iki hafta olmuşdu. Keçen iki hafta da 2 operasyona katılmış ve Melih piçinden aldığımız dosyada ki önemli isimlerden 3-nü yakalayıp adalete teslim etmiştik. Sonuncu operasyondan 1 saat önce dönmüştük. Şimdiyse bizimkilerle birlikte odada dinleniyorduk.

Bu iki haftada olan bir diğer önemli şey ise Murat'ın sonunda Suna'ya aşkını itiraf etmesi oldu. Meğerse bizim kızda boş değilmiş bizim oğlana. Böylede qarip oldu ama ne yapalım oğlanda bizim kızda bizim. Yanımda oturan Murat'ın koluna vurarak bana bakmasını sağladım.

"Pişt aşık çocuk neden gidip sevdiceğini görmüyorsun?"

Murat diğerlerinin duymaması için biraz daha yaklaştı "Çünki abisi benden önce davrandı."

Gülerek " Abisine ne zaman söylemeyi düşünüyorsun peki?"

"Bu gün dinlenelim görevden yeni geldim daha. Söyledikten sonra bana ceza falan verir kesin. O yüzden yarın söyleyeceğim."

Biz böyle fısır fısır konuşurken Ateş telefonla konuşarak ve gülerek içeri girdi. Beni fark etmesi biraz zaman aldı ama her kimle konuşuyorsa ben seni ararım diyip kapattı.

"Nasılsın dayımın oğlu." diyip Alinin saçlarını karıştırdı

"Abi yapma ya şunu" Ali sitem ederek telefonun ekranından saçlarını düzeltmeye başladı.

"Aşık koçum bir şeyler çalsana" dedi Emre'nin omzuna elini koyarak.

"Aşık ne oğlum. Operasyonda başına taş mı düştü acaba. 2 haftadır sende bir haller var fark etmedim sanma."

"Siz ona bakmayın komutanım Söz dizisini daha yeni buldu da bu. Kendini oradaki Ateş sanıyor." dedi Emre.

"Sen daha önce bakmadın mı o diziye?"

"Siz baktınız mı komutanım ?"

"3 defa falan izledim ama Bahar öldükten sonra izlemedim. Sarmadı dizi."

"Bahar ölüyor mu? Ama spoyler yedim şimdi ben."diye isyan etti Ateş.

"Valla ben Savaşçı hayranıyım." Dedi Arda.

"Aynen bende." dedi Fırat.

"Beyler sözmüş savaşçıymış boş verin onları, benim için en iyisi Dağ filmiydi."

"Selim haklı beyler. Sen söyle bakalım noldu da buldun bu diziyi Ateş efendi."

"Komutanım ben söyleyeyim. O gün hapise düşmeden önce bu kıza adını söylemiş kızda buna tıpkı söz dizisinde ki Ateş gibi sarışınsın ve askersin sende demiş". diye atıldı hemen Fırat ortaya.

"Lan sen kıza asker olduğumu söyledin." dedim sitemle.

"Yok komutanım ben söylemedim kız duymuş biz konuşurken. "

"Siz delirdiniz galiba. Siz nasıl konuşuyordunuz da kız duydu. Lan ben size kimliğinizi belli etmeyin diye kaç defa söyledim." Ben sitemle konuşurken Kuzey geldi odaya.

"Hayır ola Yüzbaşım yine ne yaptırdılarda kızdırdılar sizi."

"Biz bir şey yapmasakta kızıyor bize. Yaramazlık yaptığı için annesinden azar yiyen çocuklara döndük." diye sitemle konuştu Ateş.

Son Nefesime Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin